"Asker eşine mektup(lar) yazarsın"
farklı zamanlara ait mektuplar, kafanız karışmasın.
*
"Biricik Sevgilim.
Nasıl başlayacağımı ya da nasıl devam edeceğimi bilemiyorum. Seni çok özledim, evimizin her yerinde anılarımız gözümün önüne geliyor ve inan ki seni çok fazla anımsıyorum.
Seninle evleneli iki ay oldu ve ben seni şimdi iki yıl beklemek zorundayım. Bunun için üzgün veya pişman değilim, sen çok iyi bir asker oldun. Ailen seninle gurur duyuyor. Sen her zaman benime oldun, ilişkimizin başlarında bile sen beni yıllarca bekledin. Seni göremediğim, gözümün önünde olmana rağmen seni göremediğim zaman bile pes etmedin ve şimdiki ilişkimizi sana borçluyum. Sen pes etseydin ve mücadele etmeseydin şimdi çok farklı hayatlarımız olurdu.
Bunlarla seni meşgul etmek istemiyorum, sadece iyi olduğumu bil. Artık çok fazla ağlamıyorum, seni düşününce seninle gurur duyuyorum ve aslında üyeler de beni yalnız bırakmıyor. Orada kendine çok iyi bak! En kısa sürede ziyaretine geleceğim, yani umarım. Eğer gelemezsem üzülme olur mu? Muhtemelen senin her zaman desteklediğin grubumla konser veriyorumdur."-
"Merhaba Sevgilim. Sensiz ne yapacağımı bilemiyorum, birçok şey yaşandı ve ben senin ziyaretine gelemedim. Sonra utandım ve diğer görüşmelere de gelemedim.
Babam, kalp krizi geçirdi ve onu kaybettik. En ihtiyacım olan zamanda yanımda değildin, sensiz yapabileceğim bir şey yoktu. Sen benim her şeyiymişsin, her anımda sen beni tamamlıyormuşsun meğer. Bunları yüzüne söyleyemeyeceğim için yazıyorum. Hayatımı nasıl devam ettirebileceğimi düşünüyordum, kafayı yemek üzereydim. Senin hiçbir şeyden haberin yoktu, olmasını istemedim. Yanıma gelmek isterdin, düzenin bozulurdu. Seni üzmek istemedim, en azından birimizin hayatı iyi gitsin diye düşündüm. Babamla çok yakın değildim, küçükken öyleydik evet. Babasının kızı derlerdi hep, dizinin dibinden ayrılmazdım. Sonra değişti, ben büyüdüm ve sonra babamla aramızdaki bağlar koptu. Annem çok kötü değil, babamla son zamanlarda iyi anlaşamıyorlardı zaten. Ama o gittikten sonra boşlukta gibi hissetmeye başladım, yarım kaybolmuş benden kopmuş gibi. Sarılacağım biri yok, başımı koyacağım bir omuz yok. Sana muhtacım, seninle olmak için neler yapabileceğimi tahmin bile edemezsin. Şu an bunları sana suçlu hissetmen için yazmıyorum, dolduğum için yazıyorum. Birine içimdekileri dökmezsem patlayacak gibi hissediyorum. Sen izin gününde evimize geldikten sonra tekrar gittiğinden iki gün sonra öğrendim onu kaybettiğimi.
Sonra bir şey oldu, senin gelmene son iki buçuk ay kala bir şey öğrendim. Sanki tanrı senden birini aldım, birini veriyorum der gibi bir mucize gerçekleşti.
Bebeğimiz olacakmış.
Senin ve benim. İkimizin bir parçası, hayata tutunmama neden olacak bir mucize. İkimizin mucizesi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet