"Çocuğunuzun öldürdüğü kişiyi gömersiniz"
ölüm, vs gibi olaylardan etkileniyorsanız okumayın. Bu bölüm kimine gör bencillik kimine göre hayat olarak yorumlanabilir.
Vee vote ve yorum unutulmasın <3
*
Jung Hoseok
Hayatımız yaşadıklarımız ve yaşayacaklarımız olarak ikiye ayrılır.
Yaşadıklarımız bizim seçimlerimiz midir? Yoksa kader mi? Bu herkese göre farklı yorumlanabilir.
Eğer çocuğunuz birini öldürdüyse ve sizde bunu görseydiniz ne yapardınız? Polisi arar çocuğunuzu hapise mi tıkardınız? Çeşit çeşit, hastalıklı insanların olduğu ve can güvenliğinin olmadığı hapise girmesine müsaade eder miydiniz?
Ben cevap vereyim. Çocuğunuzu öyle bir yere kimse sokmazdı.
Soo Mi yanlışlıkla babasının annesini aldattığı kadını öldürmüştü. Babasıyla onu öpüşürken görmüş ve ardından onu yalnız yakalayıp tehdit ederken saçını eliyle kavrayıp duvara vurmuştu. Çünkü o annesinden daha iyi olduğunu söylemişti.
Soo Mi, 16 yaşında içine kapanık ve sessiz bir kızdı. Hayatındaki kimseyi tam olarak sevmezdi.
"Ne yapacağız şimdi?" Diye sordu Min Jae. Kızının eseri ile baş başaydı. Gözlerinden yaşlar süzülürken eşine bakıyordu ve köşede ağlayan kızına da.
"Onu gömmekten başka çaremiz yok." Dedi kararlılıkla kızını korumak isteyen baba. Kendisi savcıydı ve işi suçlu insanları ait oldukları yere tıkmaktı.
Biraz önce cinayeti işlemiş olan kız şu an tir tir titriyordu. Ağlıyordu ve çok korkuyordu. Bunu yapmak istememişti.
Anne ve baba kızlarını korumak için bir günlüğüne her şeyi unutup evlerinin arkasına ceseti gömmeye koyuldular.
İkinci dönemin konuları bir haftada yetişmez bu yüzden Allah'a emanetim hadi bakalım, ya tarih olucaz ya tarih yazıcaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet