"Doğum sırasında ölürsün"
*
"Bugün benden gidişinin 3. Günü. O kadar taze ki bu yara, içten içe kanıyorum." Genç adam elindeki gülü toprağın üzerine bıraktı ve toprağı iki eline aldı.
"Hayat bizi hep en sevdiğimiz yerden sınar demiştin ya, ben şu an sınanıyorum. En büyük korkumla yüzleşiyorum şu anda. Hayat seni benden aldı sevgilim."
"Gittiğinde inanamıyorum ve sen gittikten sonra da sırf bebeğimiz için yaşıyorum. O şu an üç günlük ve sana muhtaç. Bende sana muhtacım."
"O sürekli ağlıyor ve hastanede herkes onun için pervane oluyor. Annen, annem, babam, baban, arkadaşların ve üyeler. Hepsi orada ve kimse seni düşünmüyor bile. Hepsi sırf o doğsun miydi? Aranızda seçim yaparken ne hissettim biliyor musun?"
"Bana onu seç diye acı içinde kıvranırken bağırdın ama ben seni seçtim. Her şeye rağmen seni seçmiştim ben!" Gözyaşları içinde olduğu yere yıkıldı ve toprağı kucakladı.
"Ama doktorlar seni kurtarmalarının mümkün olmadığını sadece onu kurtarabileceklerini söylediler."
"Ama zaten bunları biliyorsun, her şeye rağmen ona iyi bakmaya çalışacağım. Her ne kadar onun yüzünden ölmüş olsan bile ona iyi bakmaya çalışacağım."
"Uyuduğunda nasıl görünürdün? Ağlarken ne yaparsam sakinleşirdin? İlk ne zaman karşılaştık? Hayallerimiz neydi? En sevdiğin film neydi? Ne yapmaktan hoşlanırdın? Sana ait olan her şeyi ona anlatacağım."
"Hep bir oğlunun olmasını istemiştin, ben kız derken ben oğlan istemiştin. Oğlumuz oldu sevgilim, peki ya sen neredesin?"
"Oğlumuzu en güzel şekilde büyüteceğime ve her akşam olanları yanına anlatmaya geleceğime yemin ediyorum sevgilim, sonraki görüşmemize dek neredeysen kendine iyi bak."
yo ağlamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet