JİN - MEKTUP

853 21 5
                                    

"İkinizde idolsünüz. Artık zorbalığa ve hakaretlere dayanamadığın için intih@r edersin ve ona mektup bırakırsın."

Vote ve yorum istiyorummm

Ne olursa olsun hayat yaşamaya değer. Asla bunu düşünmeyin ben bunu düşünmemeniz için bu bölümü yazdım.
*

Kim Seok Jin

Cümleye nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Daha önce sadece bir kere mektup yazdım, o da sana aşkımı itiraf ettiğim mektup.
Ama şimdi sana veda edeceğim sevgilim.
Niye, neden diye sorgulama, böyle olması gerekiyordu ve oldu.

Bu mektubu gözyaşlarım içinde yazıyorken sen ağlama. Seni bir kere ağlarken gördüm, o da annen vefat ettiğinde idi. Konumuz bu olmasa da neler yazacağımı da bilemiyorum.

Senden ayrılmayı kendime konduramıyorum.
Artık dayanamıyorum, linçlere, ölüm tehditlerine ve sürekli benden nefret ettiğini her yerde her şekilde belli eden insanlara.

İlk çıkış yaptığımda aynı programda olduğumuzda bana çok destek olmuştun. Sana olan aşkım ve hayranlığım sebebiyle idol olmak istemiştim ve oldum da. Her şey çok güzel giderken ilişkimizin söylentileri çıktı ve şirketlerimiz açıklamak zorunda kaldı.

Seni seven, saplantılı insanlar bana çok kötü şeyler yazdılar. İnternetten yazdıkları şeyden tatmin oluyorlar herhalde, insanlar çok çok kötü. Ben bunu en acı şekilde, hayatıma son verecek raddeye gelene kadar anladım.

Geride bıraktığım tek kişi olan seni çok düşündüm. Beni seven insanları, bana güvenen insanları, ailemi ve seni bırakmayı düşünmek çok zor oldu. Yüzüne gülerken içimden bunları düşünmek çok zordu.

"İlerideki çocuklarımızın ismi ne olacak?" Diye sorduğunda gülümsemiştim. Hiç çocuğumuzun olmayacağını bildiğim için. Benden sonda biriyle birlikte olma, senden tek isteğim bu.

Ama bir başkasına aşık olursan onunla evlen ve birlikte kurduğumuz hayalleri onunla gerçekleştir.

Sana belli etmeden, seni üzmeden içimde çözmeye çalıştım. Ben kendimi senin yanında iyi hissettikçe bana gelen her bir kötü yorum daha da üzülmeme sebep oldu. Özellikle okumasam bile yolda yürürken yüzüme gelen yenmiş elma, cam şişeler ve bir sürü şey daha.

Ben birini kırmamaya çok özen gösteririm. Kendimi üzerim karşımdaki kişiyi üzmem. Ama eğer seni küçük bir şey yüzünden bile üzdüğümü düşünüyorsan özür dilerim sevgilim...

Ailevi duygulardan yoksun büyüdüm. Hep güçlü olmaya çalışsam da hep içine kapanık ve soğuk bir tiptim. Seninle tanıştıktan sonra tek ailem sen oldun. Sen beni insanlara karşı savundun ve beni sevmelerini sağladın.

Neyi sevdiğimi bilmiyorum, ne istediğimi bilmiyorum, hedefimi bilmiyorum. Tek bildiğim seni kendimden çok sevdiğim.
Yaşıtlarım gibi değilim. İçki içmedim, sigara içmem, arkadaşım yok, istediğim bir şey yok sadece idolüm. Herkesin gözünde mükemmel ötesi olan ama içinde çok sıkıntısı olan ve çözemeyen bir kız.

İdol'lük bana çok zor geliyor. İnsan üstü güç gösteriyoruz ve Koreli olmadığım için üzerime çok geliyorlar. Başta amacım idol olmak, seni görmekti. Dünyanın en iyi kız grubunda liderim, seninle sevgiliyim ama memnun değilim.

İçten içe bittiğimi ve yok olduğumu hissettim. Yaşama amacım veya sebebim yok. İstediğim her şeye sahibim ve mutlu değilim.

Dünya kötü, insanlar çok daha kötü. Burada kalmam için bir sebep yok.

Çok hassas biriyim. Bunu en iyi sen biliyorsun aslında. Üzüldüğümde ağlarım, sinirlendiğimde ağladım genel olarak ağlarım. Çok soğuk biriyim ve dışarıdan "sıkıcı" olarak adlandırılıyorum. İnsanlar kolay yargılarlar, içinde ne yaşıyor? Ne derdi var? Neden soğuk? Düşünmüyorlar.

Kimse beni sevmiyor. Beni sevmeleri için ne yapmalıyım? Daha mı eğlenceli olmalıyım? Daha mı çalışkan? Daha mı güzel?

İnternette kolayca kötü yorum yazanlar neden benim de bir insan olduğumu unutuyor? Neden empati kurmuyorlar? Neden bu kadar kötüler?

Bunları boşver önemsiz. Ben senden bahsetmek istiyorum.

Benim için Türkiye'de hayal olmaktan öteydin. Şimdi ise sevgilimsin ama ayrılık vakti geliyor. Ben artık seni üzmemeleri için de senin için gidiyorum.

Beni uzaklardan olda da çok sev.
Şu an gidiyorum ama sen benim yaşayamayacağım kadar güzel yaşa hayatı.

Her şey olacağına varır derdi babaannem. Böyle olması gerekiyormuş. Vedalardan nefret ederim.

Seni uzaklarda olsam da çok seviyorum. Zamanı geldiğinde yanıma gelirsin ama zamanından önce gelme.

Benim yaptığım hataları yapma, kendine iyi bak ve benim içinde yaşa!

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin