Yeni yılda yalnız olmayacaksın
*
"Yeni yıldan beklentileriniz nedir?" Diye sordu tv sunucusu yoldan geçen birine.
"Benim sevgilimin yanımda olması!" Dedin ve sinirle televizyonu kapattın. Tam 1 hafta öncesi planlanmış olan planınıza sadık kalmamıştı ve seni ekmişti.
Evet idol'dü ve yoğundu ama en azından şirketinin düşünüp izin vermesi gerekiyordu. Programları boş olmak yerine daha da yoğundu yılbaşında.
Tek başına yaptığın kurabiyeden bir parça alıp ağzına götürdün ve yavaşça çiğnersen süslediğini ağacına baktın. "Tek başına süslediğini yılbaşı ağacına."
Eğer Sevgilin gelmiş olsaydı 5 saat önce birlikte süslemeniz gerekiyordu.Saat 23.40 idi ve yeni yıla sadece 20 dakika kalmıştı.
Umutsuzca tekrar koltuğa oturdun ve derin bir nefes verdin. Kapının çalması ile rahatını hiç bozmayarak bekledin. Tekrar ve tekrar çaldı.
"Sevgilim geldim!" Dedi dışarıdan bir ses. Jungkook olduğunu zaten bilsen de yavaşça ayağa kalkıp kapıyı açtın.
Kar'dan dolayı beyaz olmuş ceketi ve üşüyen yüzü ile heyecanla sana bakıyordu. İçeri girdi ve ceketini askıya astı. Kapıyı kapatıp yanına doğru yürüdün.
"Çok çok çok özür dilerim Sevgilim! Biliyorum çok geciktim ve aptal biriyim ama elimden gelen bir şey yoktu ki! Şirket bırakmadı ve bende gelemedim. Sevgilim bir sorun mu var?" Dedi senin mutsuz yüzünü gören Sevgilin. Ayağa kalktı ve yanına doğru yürüyüp eliyle yüzünü kavradı.
"Ben burada saatlerdir seni bekledim Jungkook neredeydin? Şimdi mi nasıl olduğumu merak eder oldun? Ben burada birlikte ağacımızı süsleriz! Kurabiye yaparız! Yeni yıl hediyelerimizi veririz! Film izleriz, hayal kurarız diye plan yaparken sen hiç gelemeyeceğini biliyormuşsun ve bana ümit vermişsin meğer." Dedin ve uzaklaştın.
"Güzelim bu benim elimden gelen bir şey olsaydı inan daha önceden senin yanına gelir her istediğini yapardım, sana layık bir sevgili olamadığım için özür dilerim Y/N."
Yüzünü sevgilinden çevirip saate baktın.
23.55"Sadece 5 dakika!" Dedin telaşla.
"Ne?" Dedi şaşkınca.
"Yeni yıla sadece 5 dakika! Bir şey yapmalıyız! Aynı dileği dilemeyiz! Hediye vermeliyiz bir şey yapmalıyız!"
"Pekala, şimdi sakin ol. Affedildim mi?" Dedi masumca. Hızla kafanı salladın ve tekrar saate bakmak için sağa döndün.
"10 saniye!" Dedin sevgiline dönerken.
"9" dedi.
"8"
"7"
"6"
"5"
"4"
"3"
"2"
"1" dedi ve "sadece benimsin."
"Sadece benimsin." Dedin şaşkınlıkla.
Dudağını dudağınla birleştirdi ve birkaç saniye öyle kalmanıza izin verdi. Senden ayrıldı ve sana baktı.
"Yeni yılda ayrı değil her zaman birlikte olmamızı diliyorum, sana Sevgilim değil biricik karıcığım dememi diliyorum."
"Bende her zaman seninle olmayı ve benden hiç gitmemeni diliyorum."
Peki ya siz 2022'den ne diliyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet