"Kadınlar'ın güçlü olduğu bir kraliyette, kraliçe prenses'e uygun bir prens bulur."
Eski zamanlarda yaşamadığım için sözcüklere pek hâkim değilim, lütfen sizde sıkıntı etmeyiniz.
*
Park Jimin
•
"Benim prensesime layık bir prens'i nereden bulacağım ben? Kraliyetimde leydine layık biri var mı?" Dedi kardeşine dönerek Kraliçe.
22. Yılına ulaşmış prenses Luna kraliçesinin isteği üzerine bu yıl evlenecekti.
Kadınların her yerde sözü geçtiği, her şeye hâkim olduğu bu hükümdarlıkta, kraliçe kızına layık birini bulamamıştı.
"Jeon hükümdarlığındaki Prens Jeon'a ne dersin? Çok yakışıklı!" Dedi gözleri parlayarak.
"Kral Jeon'un oğlu? O kadınlara hiç değer vermez! Ne kadar ben onları koruyup kollasam da bu bitmiyor! Prensinde ondan farkı yoktur!" Bahçede dolaşırken bahçıvana baktı. "O çimleri güzel biç demedim mi ben sana? Sen yapamıyorsun! Kovuldun git!" Dedi yaşlı adama. Adam sessizce oradan uzaklaştı.
"Bu erkekler hiçbir işi beceremiyor! Sen bana kadın bul! Böyle güçlü bir kadın!" Dedi cariyesine bakarak.
Aynı anda bir sürü işe yetişiyordu.*
"Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun Luna? Kraliçem haklı mı?"
"Kararından sual sorulmaz Yena, umarım beni yaşlı ve çirkin biriyle bir evliliğe zorlamaz!" Dedi sinirle ayağa kalkan prenses. Elindeki ansiklopediyi kütüphanenin boş bölümüne koydu ve bekledi.
"O bu devirin en güçlü kadını, teyzem en iyisini biliyor bilirsin."
Luna Kore'nin 5 görkemli sarayından 1. Olan sarayın kütüphanesinden dışarı çıktı. Burası cennet tarafından korunan yer olarak biliniyor.
"Herkes senin kadar özgür değil." Dedi At'ını severken prenses. Hayvanları çok sever ve sayardı. Kraliçe onun için her yeri küçük canlılarla donattırmıştı.
"Prensesim! Prensesim!" Telaşla prensesin yanına gelen yardımcı soluk soluğa kalmıştı.
"Guna? Bir şey mi oldu? Anneme mi bir şey oldu?" Dedi telaşla prenses.
"Hayır hayır! Ben sadece rüyamda domuz gördüm! Dünde başlamasını yemiştim ama- bunun bu durumla bir alakası yok? Ben sadece ne anlama geldiğini sormak istemiştim!" Dedi gülerek konuştu.
Hükümdarlığın en okumuş, bilgin insanı prenses olduğu için herkes aklındaki soruyu ona sorardı.
"Bu muydu Gena? Aklım çıktı!" Dedi ve gözlerini Gena'ya dikti. "Bu şansının iyi olacağına işarettir!"
"Size minnettarım prensesim, ben şimdi kraliçemin yanına gidiyorum! Biliyorsunuz evliliğiniz için çok mutlu!"
*
"Oo omma! Ben bu kadar tavuk boynunu nasıl yiyeceğim?" Dedi sızlanarak Luna.
"Evlilik için sesinin güzel olması gerek, lafımı ikiletme ve ye." Dedi kraliçe. Prenses sessizce yemeğine geri döndü.
"Park hükümdarının veliahtı Park Jimin'i tanıyor musun?" Diye sordu kraliçe kızına.
"Tanımıyorum, neden ki?" Dedi Luna. Aslında nedenini biliyordu ancak.
"Sana layık gördüğüm kişi o, eğer istemem, olmaz dersen senden sebebini dinlerim." Dedi kraliçe.
"Siz nasıl uygun görürseniz."
*
Üzerindeki Hanbok'a tekrar baktı Luna. Özel karışımlar ile yüzü güzelleştirilmiş ve evliliğe uygun Hanbok'da giydirilmişti.
"Aja aja fighting!" Dedi Luna'nın biricik arkadaşı. "Woah! Bu güzellik nereden geliyor? Eniştem bayılacak!"
"Enişte deme? Daha bir kere bile görmedim ki." Dedi sesi kısılırken prenses.
"Heey! Bunu sende istediğin değil mi? Kraliçem kadınların fikirlerini çok önemser! Kralım gittikten sonra da daha da bağlandı sana biliyorsun?"
"Elbette biliyorum, sadece buradan ayrılmak için erken gibi geliyor. Yeni birine alışmak istemiyorum."
"Bir gün herkes kendi yuvasını kuracak Luna. Bundan bu kadar korkmana gerek yok, o iyi biri."
Kapının açılması ile içeri giren kişiyi görüp ayağa kalktı Luna.
"Ah! Ajumma! Neden bizi çağırmadın? Biz seni getirirdik."
"Ben yaşlanmadım küçük hanım! Sadece yaş aldım o kadar? Bana annen gibi davranma!" Dedi ve içeri geçip oturdu. "Kızıma son duasını etmeye geldim."
"Ahh, öyle söyleme ajumma! Ölecekmişim gibi konuşma!"
"Ah şapşal kız! Asıl sen böyle konuşup beni üzme, gittiğin yerde hep mutlu ol ve bizi unutma."
*
"Hükümdarlığın en zor yerine gidiyorsun Jimin! Kendine hâkim ol ve oradaki kadınlara yem olma!" Dedi gülerek Taehyung.
"Ah, sen!" Dedi ve yastığı Taehyung'a fırlattı.
"Hey! Ayrıca sen onu bunu bırak da! Namsan kulesine gidip anahtarlık asacak mısınız? Baş harflerinizi yazarsınız falan?"
"Yeter Taehyung! Kalk git buradan!" Dedi sinirle Jimin.
*
"İki hükümdarlığın iyiliği ve sağlığı için bu evliliği uygun gördüm. Prensesimiz aşağıda ve birazdan burada olacak." Dedi kraliçe, kral'a bakarken.
"Şimdi, burada mı?" Dedi Jimin şaşkınlıkla.
"Evet küçük bey burada, kızıma iyi bakman konusunda sana eğitim vereceğim. Ardından evliliğe hazırsınız."
*
Beğendiyseniz ne mutlu bana efendim.
Kendimi geliştiriyorum ve aşıyorum. Ayrıca yukarıdaki gördüğünüz her bilgi doğrudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet