Taehyung - Velayet

771 26 2
                                    

"Çocuğunun velayeti ona kalır"

Tae kotu degill

Canlarım, hurmalarım vote unutmayalıım

Ya şu mahkeme olaylarına çok hakim değildim doğal olarak çok takmayın.

Destek olmayacaksanız okumayın, cidden çok yoruldum.
*

Kim Taehyung

^-^

"Karar!" Diye bağırdı salonda Hakim. Salonda bulunan herkes ayağa kalktı.

Jisoo çocuğuna baktı ve karşısındaki eski eşine kazanmış gibi gülümsedi. Tae bunu umursamadı ve hakim'e baktı.

"Rose'un babası Tae'de kalmasına karar verilmiştir!" Ses beyninin içinde tekrarlanıyordu.

Babasında kalmasına karar verilmişti.

Babasında kalmasına karar

Babası-

"HAYIR! BENİM ÇOCUĞUM ONDA KALAMAZ! HAYIR! OLMAZ!" Hakim dışarı çıktığında salonda sesin yankılanıyordu.

Avukat'ın seni sakinleştirmeye çalışsa da başarılı değildi. Tae kızını alıp dışarı çıktığında hızla peşinden dışarı çıktın.

"ROSE! KIZIM BENDE KALMALI!"

"Jisoo! Artık sakin ol ve kendini daha fazla rezil etme." Dedi kızının elini tutarken Tae.

"O benim çocuğum duydun mu? Sende kalamaz! Kalmamalı!" Dedin sinirle.

"Kızımız bizimle kalacak tamam mı? Buradan çıkalım ve konuşalım." Dedi gayet naif bir ses tonuyla Taehyung.

İkili adalet sarayından çıkıp Taehyung'un arabasına bindi.

"Neden kızımızın bende kalmasına karar verildiğini biliyorsun değil mi Jisoo?"

"Biliyorum! Lanet olası alkol problemi! Psikolojik rahatsızlık falan filan dimi? Bunun için mi çağırdın beni?"

"Hayır, her şeye rağmen birlikte olmamız için." Taehyung eski eşinin elini kavradı ve sarı saçlarını okşadı.

"Tae ne dediğini anlamıyorum ve bu benim canımı sıkıyor."

"Tekrardan evlenelim ve çocuğumuz bizde kalsın, ya da şu an evlenmek istemezsen bile çocuğumuz hafta içi sende, hafta sonu bende kalır."

"Neden böyle bir şey yapasın ki? Mahkeme bana çocuğumun yüzünü göstermezken sen-"

"Velayet davasını bile sen açtın Rose ama ben Jisoo'nun annesiz büyümesine izin veremem. Kim ne derse desin senin için hâlâ ilk günkü tanıştığımız gibi iyilik var. Sen melek gibisin Rose, kimse göremese bile ben görüyorum."

"Sana yaptığım her şeye rağmen benimle tekrardan evlenmek mi istiyorsun yani?"

"Evet güzelim, evet."

"Tekrardan aynı sorunları yaşamaktan korkmuyor musun? Her gece alkollü gelip beni toparlamandan, ya da dışarılardan beni toparlamalardan. Kızımızın psikolojisini bozmamdan, onunla aylarca ilgilenememden, daha kötülerinden korkmuyor musun?"

"Her şeye rağmen tedavi olursan düzeleceksin, ben ve kızımız seninleyiz lütfen anla bunu. Artık bize ve kendine bu kötülüğü yapma ve tedavi ol."

"Olacağım, sizin için tedavi olacağım ve eski halime döneceğim."

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin