kim'taehyung - ilişkinizi doğrular

747 19 0
                                    

"İlişkinizi doğrular"

siz bu tarz şeyler seviyorsunuz ve bende bu tarz şeyler seviyorum o yüzden devamm
(Döndüm şükür)
(Kısa bir açıklama, grup Blackpink olarak düşünebilirsiniz ve Min Jenny olduğu için Jennie diye bir üye yok. Tae ve Jennie shiplemiyorum sadece ikisini de ayrı şekilde çok seviyorum o kadar)

kim'taehyung•

Min Jenny, 2016'dan beri şimdiki en başarılı kız grubunun sevilen üyesi. En büyük hayali olan idol'dü ve oldu da. Büyük çabalar sonucu istediği yere ulaşmıştı.

Kim Taehyung'da aynı şekilde. O da çok zorlu yollardan, en çok istediği idollüğe ulaşmıştı.

Şimdi ise ardı arkası kesilmeyen iddialar vardı. Kore'nin en bütün haber siteleri yayınlıyordu. Gazeteciler, paparazziler, sasaengler ikiliyi rahat bırakmıyordu.

İkisini shipleyenlerde vardı, birlikte olmalarını istemeyenlerde. Bu hak onlara düşmezdi, bu ikisinin hayatıydı ve kimseye bir hesap vermek zorunda değillerdi. Tabi eğer şirketin iyiyse, şirketleri ikisini de çok fazla zorluyordu.

Her gün TT'den, gündemden, haberlerden ve Hayranların ağızlarından düşmeyen sevgili olduklarına dair iddialar.

"Yeni fotoğrafları gördün mü?" Dedi Lisa, grup arkadaşına.

"Lisa!" Jisoo Lisa'ya bağırdı.

"Görmesi gerek, farklı bir yerde görmüş olsa daha kötü olur unnie." Rośe de Lisa'ya birazda olsa hak verdi. Jenny telefonunu çıkartıp Twitter'a girdi ve insanların artıkları yorumları okumaya başladı.

Dispatch haberine göre BTS Taehyung ve BLACKPINK Jenniy 1 yıldır sevgiliymiş.

Dispatch, Taehyung ve Jenny'nin gizli gizli buluşmalarına şahit olmuş, sık sık evlerinde buluşuyorlarmış. Taehyung'un kendine ait bir park yeri ve özel asansörü varmış, Jenny kimliğini doğrulamadan asansörü kullanabiliyormuş. Dispatch'e göre Jenny'nin o günkü programları bittiği zaman Taehyung'un evine gidiyormuş, sonrasında kendi evine dönüyormuş. Bir sonraki gün de aynı şeyi yapıyormuş.

Dispatch, Taehyung ve Jenny'nin ilişkisini YG ve HYBE şirketlerinin bildiklerini söyledi. Jenny'nin menajeri onu Jenny'nin evine bırakıp oradan alıyormuş. Bazen Taehyung'un menajeri Jenniy'i getiriyormuş.

@ koreadispatch

Jenny ve Taehyung.

2.Makale

YG'deki pek çok kişi ilişkilerini biliyor. Jenny'nin annesi de Taehyung ile ilişkisini biliyor, Aynı zamanda Taehyung'un annesi Jenny'i çok sevmiş!

"Ne? Cidden! Şirket bunları gördü ve susuyor mu?" Diye bağırdı Lisa.

"Klasik YG" dedi Rośe iç çekerek.

"Klasik YG değil Rośe, bu durum ciddi. Biz buralara gelebilmek için neler yaşadık, neler gördük, duyduk bilmiyor musunuz? Nefes aldığımız için ölüm tehditi alıyoruz! Bunları zaten biliyorsunuz ama kendimize gelmemiz gerek."

"Ne yapabiliriz ki? Şirket bir şey yapmadığı sürece hiçbir şey yapamayız. Ben yine her gün ölüm tehditleri alırım, sırf birini sevdim ve ona aşık oldum diye. Sırf benim kontrol edemediğim bir duyguya yenik düştüm diye." Jenny yere bakarak konuştu.

Makale'nin altındaki yorumlar ise şöyleydi:

[+554] Vay be yakışıyorlar ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ❤️

[+233] Wow, hiç böyle bir çift hayal etmemiştim... wow, daebak

[+162] Süper ❤️

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin