J-HOPE - BARIŞMA

948 37 0
                                    

Blackpink - pretty savage

Grup arkadaşın doğum gününde seni eski sevgilinle barıştırır.

*

Jung Hoseok

J-hope ile 4 aylık bir ilişkinin sonunda kavga ederek ayrılmıştık. Onu hâlâ seviyor olsamda şirketim bunu belli etmemem için her şeyi yapıyordu.

İkimizde en ünlü gruplarda idoldük ve buralara hiçte kolay gelmemiştik. Tırnaklarımızla kazıya kazıya gelmiştik ve bırakmaya da hiç niyetimiz yoktu.

Bts grubunu çok seviyordum ve biasımda hope'du. Bunu asla söylemesem de sevgili olduğumuzda ona söylemiştim. Şirketim bunu bildiği için ortaya çıkmaması içinde her şeyi yapmıştı. Eğer fanlar öğrenirse grubunu kötülerler, oppacılar tarafından linç edilirsin diye.

Sahne kıyafetime ve makyajıma aynadan son kez bakıyordum.

"Y/N performans sırasında yüzünde gülümseme olacak. Ayrılık acın yok ve çok mutlusun!" Menajerin sesi ile ona döndüm.

"Evet, ayrılalı bir hafta oldu ve bir haftadır hayalet gibiydim, bir anda ortaya çıkıp performans sergileyeceğim. Hiç hastaneler düşüp ayrılık acısı çekmemiş gibi, anlamış mıyım?" Dedim tek kaşımı kaldırıp.

"Beni ciddiye al! Başkan dedi ki-"

"Ne dediğini biliyorum!" Dedim ve gözümü devirip sahne alanına doğru grup arkadaşlarımla ilerledim.

K-POP'un öne çıkan grupları buradalardı ve hepsi performans sergileyecekti. Bts ve Twice performans sergilemişlerdi. Sıra bizde ve sonra da Exo'da idi.

Sahneye çıktığımızda Hayranların çığlıkları ve müziğin sesi ile dans etmeye başladık. J-hope'a hiç bakmamıştım ama üzgün görünüyordum. Bunu kulağıma gelen ses ile anladım.

"Daha tutkulu dans et ve gülümse!" Şarkının patlama noktasında vücuduma daha iyi şekil vererek gülümsedim. Böyle böyle performans bitmişti ve sahneden inmiştik ve yerimize geçmiştik. Bts'in tam önünde olan yerimize doğru yürüyüp onlara selam verdik ve oturduk. Hope ile göz göze geldiğimde bana bir umutla baktığını gördüm.

Grup arkadaşım olan Jisoo kulağıma eğilip bir şeyler söyledi.

"İyisin, iyiyiz. Sakın moralini bozma ve moment verme." Sanki çok güzel bir söylemiş gibi kahkaha atarak güldüğümde o da bana uyup kahkaha atmıştı. Arkamdan J-hope'un bana baktığını hissedebiliyordum. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama hoşuma gitmişti.

"Şimdi ise sıra en iyi kız grubu, en iyi performans ile ödül sırası... BLACKPİNK!" Ddu ddu ddu şarkımız çalarken Jisoo ve ardından benim ayağa kalkmamla grup arkadaşlarımız da arkamızdan kalkmış bizi takip ediyorlardı. Bts'in olduğu yöne hiç bakmayarak kısaca bizi tebrik edip selam veren idollere selam verip sahneye doğru ilerledik. Ödülü ben ve Lisa'nın alması ile Rośe ve Jisoo da çiçek buketlerini almışlardı. Jisoo konuşmasına başlayarak güzelce devam etmişti. Her şey iyiydi taa ki Jisoo'nun biraz duraksaması ve benim ve j-hope'un ship ismimizi duymama kadar. Şaşkınca bakarken kendimi toparlayıp düzeldim ve Jisoo konuşmasına devam etti.

"Ayrıca bu ödül'ü yarın doğum günü olan kardeşim gibi gördüğüm Y/N'e hediye ediyoruz!" Yarın doğum günüm vardı evet. Kendi doğum günümü unutacak kadar da mı dalgındım? Aylar öncesinden sevgilimle bu günü konuşmuştuk.

*

Sahne arkasında üzerimizi değiştirmiş otururken yanımıza menajer geldi.

"Bts ile olan iş birliğiniz nedeniyle şimdi bts gelecek, siz normal davranın ama dikkatli olun özellikle Y/N." Başımı sallamış oturduğum yere daha da yerleşmiştim. Bts'in gelip biraz ilerimizdeki L koltuğa oturuşunu izledim.

"Y/N ben şimdi Hope ile konuşacağım ama sakın yanlış anlama tamam mı?" Rośe ayağa kalktı ve bir şey dememe izin vermeden hope'a doğru ilerledi. Yanına gidip ona doğru eğildiğinde hoseok ayağa kalkıp ona doğru eğildi. Rośe bir şeyler söylediğinde birlikte ileri doğru gittiler. Merakla onlara bakarken neler konuşabileceklerini düşünüyordum.

Ortalama 25 dakika sonra geri geldiler ve yanıma Rośe ile Hoseok'da geldi.

"Y/N biraz konuşalım mı?" Dedi sıcak gülümsemesini sunarken.

"O-olur." Bu soruyu beklemediğim için şaşırdım ama onunla konuşmak istiyordum. Ayağa kalktım ve yürümeye başladım, o da arkamdan geliyordu. Boş pratik odasına girdiğimde o da arkamdan girip kapıyı kitledi.

"Önemli konuşmamızı menajerlerin bölmemesi için kilitledim." Dedi açıklama yaparak. Sandalyeye oturup yeri incelemeye başladım.

"Y/N ben sensiz günden güne tükeniyorum." Konuşmaya başladığı için gözlerimi yerden yukarı doğru ilerlettim ve gözleriyle gözlerimi buluşturdum. "Şirket bizi zorla sevgili yaptı ve bir sürü şart koştu. Linçler, ölüm tehditleri ve dahası da sadece onlar yüzünden! Sonra biz birbirimize gerçekten aşık olduktan sonra da bizi ayırdılar. Evet kavga ettik ve kavgayı ben başlattım, onlar bizi ayırmadan önce tüm suçu bana yık ve üzülme istedim."

"Hoseok sen ne dediğinin farkında mısın?" Hızla ayağa kalktım çünkü duyduklarım karşısında şok olmuştum.

"Herkesin umudu ben iken, benim Umudum sadece sendin. Başkan bana bunu söylediğinde daha doğrusu ben onu yanlışlıkla duyduktan sonra kendimce plan yaptım. Şirketinden nefret edip kariyerini aksatma, bitirme diye. Ben söyledikten sonra daha az üzülürsün, suç'u sadece bana yıkarsın zannettim ama yanlış düşünmüşüm. Rośe bana hastanelere düştüğünü ve bu süreçi çok zor geçirdiğini ve hâlâ da geçiriyor olduğunu söyledi. Bende hiçbir şeyi umursamayarak şu anda tüm bunları sana anlatıyorum." Gözlerinden yaşlar akarken ayağa kalkıp sıkıca sarıldın. Senin için ne fedakârlıklar yapmıştı ve sende aptalca onu suçlamıştın.

"Şimdi bunların önemi yok, ben yarın doğum günüme sensiz gireceğim için çok mutsuzdum. Artık yarın beni han nehrine götürürsün?" Dedim ondan ayrılıp gözlerine bakarken.

"Han nehri? Çok küçük düşünüyorsun güzelim. Ben haftalardır doğum günün için sürprizler hazırlıyorum."

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin