Arkadaşlar biliyorum ki karakterler çok karışıyor kafanızda bu yüzden özetçe bir anlatım yapmak istiyorum. Bu sayede en azından kitapta geçen bazı terimlere de hakim olabilirsiniz.
Şimdi ilk öncelikle Yargıçlar kimdir onu anlatayım;
Yargıçlar olağanüstü ya da sıradan bir insan olabilir. Bu onlara doğuştan verilmiş bir mevkidir. Babadan oğula geçmez ya da devredilmez. Bu yeteneği taşıyabilecek ve hakkeden herkese verilir.
Görevi: Dünyadaki düzeni sağlamak. Mahkemeleri vardır ve büyük kararlar hep burada verilir. Yargıçlar türünün en güçlü örneğini gösterir. Örneğin yargıç olarak doğan bir vampir diğer vampirlere nazaran daha güçlüdür.
Şu anda kitapta bilinen 13 yargıç var. Zamanla onları da tanıyacaksınız ama şimdilik en çok bilinenleri söyleyeceğim.
- Albert Arcibald Wolfragen: Kendisi yargıçlığın en üst makamı olan Üstyargıçtır. Tecrübe ve deneyimlerinden bu makamı kendi emekleriyle kazanmıştır.
-Brian Dwight
-Thomas Preston
- Wheaton Wolfragen
- Dean Mikealson
- Alanis Wolfragen
- Aldrit Konterma
- Erastus Wolfragen
- Samuel Croft
- Adolf Wolfragen
En çok bilinenleri yazdım çünkü kafa karışıklığı istemedim. Kitapta ayrıca olanlaro yazacağım zaten.
Şimdi bazı terimler var onları aktaralım.
Buz Töreni: Her olağanüstü varlığın ona en uygun yaşta yaşının donma olayıdır. Yanlarında istediği bir kişiyle beraber bu donmayı gerçekleştirebilirler. Lakin her zaman bu olay tutmayabilir. Nadiren tören ters işler ve birinin yaşayacağı vakit kısalarak diğerine aktarılır. Bu tamamen güçlerin uyumsuzluğundan gelir.
Adolf'ın buz töreninde ise birden çok kişinin yaşı dondu. İmkansız bir olaydır ama o bu gücü kaldırabildi.
Efadıllar: Olağanüstü varlıklar topluluğu
Berisalar: Sıradan insan topluluğu
Fredeyler: Erastus'un yarattığı topluluk. Olağanüstü varlıkların gücünü emebilme yeteneğine sahiptirler. O yüzden onlara avcılar da denir.
Kurak tenliler ve grimsiler: Erastus'un dönüşüm yaparken hata yaptığı varlıklar. Dokunduklarında kendileri gibi hasta edebilirler varlıkları.
Clay: Wireceaster'da ailesi olmayanlara verilen soyad.
Enbuzen İttifakı: Albert Arcibald'ın kurduğu bir derin devlettir. Üyesi olam kişilerin dışında kimse bilmez bu ittifakı. Toplulukta bulunan kişilerden en bilinenleri:
Albert Arcibald
Thomas Preston
Wheaton Wolfragen
Dean Mikealson
Aldrit Konterma
İkiz kardeşler Cody ve Tony Ragen: şu an bu bölümlerde okumadınız ama ilerde onlarla da tanışacaksınız.
Başka anlatmadığım varsa sorabilirsiniz yanıtlarım.
Şimdi karakterlere gelelim
KARAKTERLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaveyla +18
Fantasy×❌Yetişkin içerik ❌× Rahatsız olanlar okumasın,, Tanrı yine bir gün dünyaya göndermeden önce yarattığı ruha her zamanki sorusunu sorar : Ruhun hangi varlıkta can bulsun, ışığım? Bu seferki ruh ona şöyle karşılık verir: Orada ki en güzel varlıklar h...