Medya: Charlize Theron (Alanis)
"Validem Lord Boetham'ın kızı."
Validenin içini kemiren bu haksız terazideki merak, oğlu bir şeyler anlatsa dahi değişmiyor, azalmıyordu. Beyaz ve pürüzsüz teni bir hayli çökmüş durumdaydı. Yuvarlak gece mavisi gözleri saray ayazlığında sislenmiş şehre dalmışken, şehir, soğumaya başlamış havayla beraber duygularının tablosu gibiydi. Karamsar ve kararsız.
"Hayatını tek bir kadına bağlamaya emin misin sevgili oğlum?" Asil ve burnu havada tavırları, empatisiz kalbiyle özdeşleşmişti. Oğlunu kendine benzetme uğraşları son hızda devam ederken tırnaklarıyla kazıya kazıya ulaştığı yüksek mertebenin tadını çıkarmaktan da azletmiyordu kendini.
"Evet Validem, o gerçekten güzel ve akıllı bir Leydi. Biliyorum Adolf'tan önce evlenmem doğru değil fakat onun pek böyle bir hevesi yok." Robert annesinin kuru bir onayına bile razıyken evliliğe yanaşmayı bırak düşünmeyen ağabeyini beklemekten yorulmuştu.
Medya: Froy Gutierrez (Robert)
Önünde bağladığı elleri çözmeden hafifçe oğluna dönen Alanis, dudağını kıvırıp "Adolf umrumda bile değil." dedi. Ufak bir gülümseme ile yanağındaki gamzesi beliren Robert, annesininkine benzeyen gözlerine fer düşmüştü. "Öyleyse evlenmem sizin için mesele değil."
"Evleneceğin kadın bir cadı. Biliyorsun, cadıları hiç sevmem Robert."
Hâlâ inancını yitirmemişken annesine göre oğlunun buz tutmuş yaşı, ölümsüzlüğün başlangıcıyken bir cadının ömrü onun için oldukça kısaydı. Gelip geçici heveslere kapılıp tahtı kaptırtmak istemiyordu üvey oğluna. Stratejik hayatı, sorgulanmaz zekasıyla Alanis eski bir cadı olmasına rağmen bir yargıcın kalbini fethedebilmişti ve şu an sadece Arsegoon'un değil tüm dünyanın kraliçesiydi. Hayatı zorluklarla geçmiş, karşılaştığı tehlikelere mukabil teninden ve kalbinden örmüş olduğu duvarlarını yıkılmaz hale getirmişti o.
"Evet anne, ama o diğerleri gibi değil."
"Ahh oğlum ben onların arasında yıllarca yaşadım. Emin olmanı isterim: Hepsi aynı." Elleriyle bir işaret yapıp hizmetlilerden birini çağırdı ve isteğini kısaca belirtti. "Şarap."
Robert bükülen boynunun altındaki rica içeren bakışlarını daha fazla tutamayacağını anlayarak gitmek için arkasını döndü. Nedimesi Zire'nin özenle doldurduğu kadehinden bir yudum alan Alanis şeytani fikirler içeren aklı bu kızdan kurtulmak için planlar kuruyordu.
Kapıyı açan bekçilerin ardından Robert bir hırsla çıkıverdi. O sırada bekçilerden birini çağırdı Alanis. "Adolf'ın nerede olduğunu öğren, onu hasbahçede beklediğimi söyle." Önünde eğilen bekçi odadan ayrıldıktan sonra keyifle kadehini içmeye devam etti yaşıtlarına göre oldukça genç gözüken Valide.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaveyla +18
Fantasy×❌Yetişkin içerik ❌× Rahatsız olanlar okumasın,, Tanrı yine bir gün dünyaya göndermeden önce yarattığı ruha her zamanki sorusunu sorar : Ruhun hangi varlıkta can bulsun, ışığım? Bu seferki ruh ona şöyle karşılık verir: Orada ki en güzel varlıklar h...