Selamlar canımlarım. Uzun zamandır kitabımı okuyanlar ve bana özelden yazanlar için bir açıklama yapma gereği duydum.
•Öncelikle hikayenin çok yavaş ilerlediği hakkında şikayetler alıyorum.
-Bunu şöyle açıklayayım: Yazdığım kurgu bambaşka bir evrende ilerliyor ve okuyanlara yani sizlere bu evreni tanıtmak için betimlemeleri uzun tutuyorum. Elbette aklınızda bir şeyler oturdukça betimlemeler kısalacak ve daha çok karşılıklı diyaloglara ağırlık vereceğim. Ama şimdilik kurduğum evrenin aklınızda iyice canlanabilmesi için paragrafları uzun tutmakta kararlıyım. Hem okudukça ve aklınızda canlandıkça daha çok keyif alacağınıza da eminim.
•İkinci şikayetse yetişkin içerik yazıp yetişkin içerik görmediğinizi söylemeniz.
-Şimdi dediğim gibi hikaye başlarda biraz yavaş ilerliyor dolayısıyla karakterlerin de birbirine alışmasını size en iyi şekilde yansıtmak istiyorum. Öylece yetişkin içerik verip hikayemi başka bir yöne taşıyamam. Evet yetişkin içerik ilerdeki bölümlerde olacak fakat şu an sadece karakterlerimizin birbirine günden güne bağlanmasını izleyeceğiz.
•Üçüncü şikayet ise çok fazla karakter olması ve yabancı isimler olduğu için akılda tutmakta zorlanmanız.
-Karakter sayısını bilerek fazla tutuyorum çünkü her karakterin inanın bana çok önemli bir yeri var. Hikayenin gidişatını bile değiştirebilecek kadar önemli karakterler var ve olacak. Duyuru kısmında şu ana kadar gördüğünüz karakterlerin hepsini yazdım ve tanıttım. Zorlandıkça oradan okuyup yardım alabilirsiniz.
Umarım sorularınıza tatmin olacağınız cevaplar verebildim.
AMA ŞİMDİLİK EN ÖNEMLİSİ LÜTFEN OKUYAN KİŞİLER YORUM YAPIN VE VOTE ATIN. DESTEK GÖRMEZSEM DEVAM EDEBİLMEK İÇİN BİR NEDENİM KALMAZ. OKUYORSUNUZ TEŞEKKÜR EDERİM AMA FARK EDİLEBİLMEM VE DAHA GENİŞ KİTLELERE ULAŞIP KOCAMAN BİR AİLE OLABİLMEMİZ İÇİN BANA YARDIM ETMENİZ GEREKLİ.
İNANIN BU EVREN BAŞKA BİR EVREN😉
İYİ OKUMALAR. SİZİ SEVİYORUM ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vaveyla +18
Fantasy×❌Yetişkin içerik ❌× Rahatsız olanlar okumasın,, Tanrı yine bir gün dünyaya göndermeden önce yarattığı ruha her zamanki sorusunu sorar : Ruhun hangi varlıkta can bulsun, ışığım? Bu seferki ruh ona şöyle karşılık verir: Orada ki en güzel varlıklar h...