Η Αραμπέλα έκανε λάθος όταν πίστευε πως ο γιος της δεν είχε την πρόθεση να της ευχηθεί από νωρίς. Ήταν αλήθεια πως ο Κρίστοφερ δεν είχε βγει από το δωμάτιο του τις τελευταίες ώρες αλλά αυτό δεν είχε να κάνει με τους γονείς του. Από τη στιγμή που η Χίλντα τον ενημέρωσε πως έστειλε τα πρώτα κεφάλαια του βιβλίου του στο διευθυντή του Βιβλιοδρομίου, είχε κυριευτεί από μια παράλογη επιθυμία να γράψει όσο περισσότερο μπορούσε. Κι αυτό είχε κάνει, γνωρίζοντας πως κανείς δε θα στενοχωριόταν με το γεγονός πως απουσίαζε από τα οικογενειακά δείπνα. Η μόνη του έννοια ήταν η Χίλντα, αλλά κι εκείνη παρά την περίοδο των γιορτών που ήταν σε πλήρη εξέλιξη, είχε βρει τον τρόπο να αξιοποιήσει στο μέγιστο την παραμονή της στο Λονδίνο. Έτσι, έδωσε έναν αγώνα διπλού, για φιλανθρωπικούς σκοπούς, ανεβάζοντας τη δημοτικότητα της. Ο Κρίστοφερ μετά από συνεννόηση με τη μητέρα του, την είχε προσκαλέσει στη δεξίωση, αλλά εκείνη αρνήθηκε να τον συνοδεύσει προβάλλοντας χίλιες δικαιολογίες. Κάτι στη στάση της αυτή δεν του άρεσε, μα δεν κάθισε να το σκεφτεί περισσότερο. Το θέμα ήταν πως έφτασε εκείνο το πρωί έξω από την πόρτα της μητέρας του, τη στιγμή που άρχιζε να φουντώνει μέσα στο δωμάτιο ο καβγάς ανάμεσα σε εκείνη και στην Καρολάιν. Όπως ήταν λογικό, δεν έφυγε αφού δεν καυχιόταν συχνά για την αυτοσυγκράτηση του. Στάθηκε μαρμαρωμένος εκεί, ρουφώντας την κάθε λέξη που έφτανε ως αυτόν. Μπόρεσε να ακούσει τα πάντα, και για το παιδί του δούκα, και για τις περίεργες ομολογουμένως συνθήκες κάτω από τις οποίες σκοτώθηκε η πρώην αγαπημένη του, μα κυρίως, άκουσε και για τους τόσο πρόωρους αρραβώνες της αδερφής του μαζί του. Η ταραχή του ήταν τόσο μεγάλη που τα δόντια του άρχισαν να χτυπούν μεταξύ τους, κι όλο του το σώμα ανατρίχιασε και πάγωσε, λες κι ήταν δέσμιο κάποιου έντονου στερητικού συνδρόμου. Όταν κατάλαβε πως η Καρολάιν ετοιμαζόταν να βγει από εκεί, έκανε με δυσκολία μεταβολή, κι επέστρεψε στο δωμάτιο του. Δεν άγγιξε κανένα από τα φαγητά που του πρότεινε ο προσωπικός του υπηρέτης, μόνο έπεσε με τα μούτρα στο γράψιμο, κι εγκατέλειψε τον υπολογιστή του μόνο όταν κόντευε πια η ώρα να ετοιμαστεί. Τη δεξίωση βέβαια δε θα την έχανε σε καμία περίπτωση, όμως θα έκανε τα πάντα για να μη χρειαστεί να συνομιλήσει και πολύ με την Καρολάιν δημοσίως. Δε θα ήταν μόνο εκείνη που θα τον απέφευγε πλέον. Φόρεσε ένα υπέροχο ηλεκτρίκ κοστούμι που είχε έρθει ειδικά για αυτόν από την Ιταλία, κι αφού τράβηξε μια φωτογραφία, την έστειλε στη Χίλντα, κι έπειτα μπήκε στο αμάξι του και ξεκίνησε για το ξενοδοχείο. Θα φερόταν άψογα και κανείς δε θα είχε να του προσάψει το παραμικρό.
YOU ARE READING
Η κατάρα των Λάγκερτον
RomanceΠρώτο βιβλίο: Μια τεράστια οικονομική δυναστεία... τρεις γενιές να σβήνουν μέσα στο αίμα και στην προδοσία... ένα παλάτι της συμφοράς και της απληστίας... ένας απαγορευμένος έρωτας που απειλεί να καταστρέψει τα πάντα... σκάνδαλα και πάθη, ίντριγκες...