Το άλλο πρωί ο άλμπερτ άλιστερ καθόταν μόνος στην τραπεζαρία με ένα πλούσιο αγγλικό πρωινό μπροστά του. Όσες δουλειές κι αν είχε, κι είχε πολλές, αντί να τις ταξινομήσει καθόταν και σκεφτόταν την Καρολάιν Λάγκερτον. Η έβελιν ήταν που του επιβεβαίωσε την ταυτότητα της κοπέλας αμέσως μόλις πρόσεξε πως την κοιτούσε. Τον δούκα του Μπαθ τον ήξερε μα του ήταν αδιάφορος, κανείς δεν ανακατευόταν στις δουλειές του άλλου κι έτσι επί της ουσίας δεν τους συνέδεε ούτε και τους χώριζε τίποτα. Ο Τζον άλιστερ πήγε και κάθισε δίπλα του, δεν τον είχε καν προσέξει ως τη στιγμή που τον καλημέρισε ευγενικά αλλά ελαφρώς σκωπτικά.
-Πού ταξίδευε ο λογισμός σου νεαρέ; Μήπως στο διοικητικό συμβούλιο που έρχεται; Εκτός αν σε απασχολούσε ο Μότσαρντ, πώς περάσατε χθες με την έβελιν αλήθεια; Ο Άλμπερτ του χαμογέλασε κι έβαλε κι άλλο καφέ στο φλιτζάνι του.
-Υπέροχα, η ορχήστρα αυτή δε συγκαταλέγεται τυχαία στις καλύτερες του κόσμου, θαρρώ πως την απόλαυσε και η έβελιν η οποία προφανώς εξακολουθεί να κοιμάται. Σκεφτόμουν τα εγκαίνια του ξενοδοχείου των Λάγκερτον, λέω να παραστώ και να κάνω τον κατάσκοπο όπως το είχαμε ξανακουβεντιάσει άλλωστε. Ο Τζον χαμογέλασε.
-Να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε κι από εκεί... κοντεύουν έτσι δεν είναι; Ο Άλμπερτ έγνεψε.
-Ναι, και μάλιστα για τα καλά. Χθες είδα τυχαία την Καρολάιν, ήταν κρεμασμένη από το μπράτσο του δούκα του Μπαθ, φαίνεται πως πάμε για κάτι λαμπρό. Ο Τζον κάγχασε.
-Θα τον κάνει ό,τι θέλει ο Γουίλλιαμ προτού περάσει ένας χρόνος. Πώς σου φάνηκε η μικρή;
-Διέκρινα πάνω της την ομορφιά της μητέρας της, δεν αλλάξαμε λέξη, μάλλον της είπε ο δούκας ποιος ήμουν γιατί τσακίστηκε να φύγει από εκεί. Αλήθεια πατέρα, πόσο πίσω πάει το πρόβλημα ανάμεσα στις οικογένειες μας; Κατάλαβε πως ο Τζον δεν ήθελε να το συζητήσει κι αποφάσισε να αλλάξει θέμα για να μην τον δυσαρεστήσει αλλά δεν πρόλαβε γιατί του μίλησε εκείνος.
-Πρέπει να κανονίσω να σας γνωρίσω τη Μπρέντα. Μπορεί να γίνει λες αυτό το Σάββατο; Θα την καλέσουμε για δείπνο, εσύ θα αναλάβεις να γλυκάνεις την έβελιν... Πάει καιρός τώρα που τη βλέπω, ο κόσμος μιλάει και η Μπρέντα έχει άμεμπτη ηθική. Ο Άλμπερτ κούνησε καταφατικά το κεφάλι. Ήξερε πως κάποια γυναίκα έβλεπε πιο σταθερά ο πατέρας του αλλά δεν τον είχε πιέσει προκειμένου να πάρει περισσότερες πληροφορίες.
-άσε σε εμένα τη μικρή, πες στη Μπρέντα πως θα χαρούμε να την έχουμε μαζί μας. Στα σοβαρά, θα την παντρευτείς; Ο Τζον τον κοίταξε προβληματισμένος.
YOU ARE READING
Η κατάρα των Λάγκερτον
RomanceΠρώτο βιβλίο: Μια τεράστια οικονομική δυναστεία... τρεις γενιές να σβήνουν μέσα στο αίμα και στην προδοσία... ένα παλάτι της συμφοράς και της απληστίας... ένας απαγορευμένος έρωτας που απειλεί να καταστρέψει τα πάντα... σκάνδαλα και πάθη, ίντριγκες...