3

160 25 1
                                    

Η Καρολάιν ντύθηκε με μεγάλη φροντίδα για το ραντεβού της με τον άρνολντ. Διάλεξε ένα λευκό μακρύ φόρεμα που ήταν φτιαγμένο από μετάξι κι είχε για μόνο του στολίδι μια μικρή ασημένια ορχιδέα στον αριστερό ώμο. Ποτέ της δεν το είχε ξαναβάλει αφού είχε μόλις ραφτεί για την ίδια από μια καλή γαλλίδα σχεδιάστρια μόδας. Το συνδύασε με ένα ζευγάρι μικρά μαργαριταρένια σκουλαρίκια με πέρλες καθώς φυσικά και με το δώρο γενεθλίων του δούκα. Η καρφίτσα με την κυνηγητική σκηνή ταίριαζε απόλυτα με όλο το υπόλοιπο ντύσιμο. Το μακιγιάζ που το έκανε με τη βοήθεια μιας ειδικού που ερχόταν στο σπίτι της αργά κάθε μέρα για να την ετοιμάσει πότε για μια βραδινή έξοδο και πότε για το δείπνο της οικογένειας, ήταν τέλειο από κάθε άποψη. Κοιτάχτηκε για ώρα στον καθρέφτη, πίστευε πως ήταν εντάξει. Λούστηκε κυριολεκτικά με ένα άρωμα λεβάντας και λεμονιού και μετά κατέβηκε στο σαλόνι. Βρήκε εκεί τη μητέρα της, ήταν όμορφη μέσα στο χρυσό της φόρεμα. Διάβαζε ένα βιβλίο έχοντας μπροστά της ένα χαμηλό ποτήρι με κάποιο απεριτίφ. Η Καρολάιν έσκυψε και τη φίλησε απαλά στο μάγουλο κάνοντας τη να κλείσει το βιβλίο της.

-Πώς με βρίσκεις; Ο δούκας του Μπαθ θα είναι εδώ από λεπτό σε λεπτό. Ο Κρίστοφερ έχει πάει στο κλαμπ μαζί με τους φίλους του. Θα έρθει ο πατέρας για να φάτε μαζί; Δε θέλω να είσαι μόνη μαμά μου. Η αραμπέλα της άγγιξε με άπειρη προσοχή τα μακριά της μαλλιά που δεν τα είχε πιάσει.

-σε βρίσκω ακαταμάχητη Καρολάιν, τιμάς με κάθε δυνατό τρόπο τόσο το όνομα όσο και την καταγωγή σου. Κοίτα να περάσεις καλά με τον δούκα του Μπαθ και να αφήσεις στην άκρη κάθε σκοτούρα. Η Καρολάιν της χαμογέλασε κοιτώντας αυτό που διάβαζε η ΑΡαμπέλα λίγο πριν μπει.

-αυτό θα κάνω μην ανησυχείς. Μίλησες με τον Καρλ; Νομίζω πως έμεινε ευχαριστημένος από εμένα για πρώτη μέρα. Είπε πως οι ιδέες μου ήταν αξιόλογες και πέρα για πέρα υλοποιήσιμες. Η αραμπέλα κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και πρόσθεσε ακόμη λίγο ποτό στο μικρό πορσελάνινο ποτήρι της.

-Φυσικά και μίλησα, έμεινε κατενθουσιασμένος από εσένα, καμιά αμφιβολία να μην έχεις για αυτό. Το κουδούνι ήχησε και οι δυο τους αντάλλαξαν ένα βλέμμα γεμάτο νόημα. Η Καρολάιν στροβιλίστηκε στον χώρο εκτελώντας μια μαγική πιρουέτα, ενώ η Αραμπέλα ίσιωνε το φόρεμα της. Ένα λεπτό αργότερα, ο μπάτλερ έφερνε μέσα τον δούκα του Μπαθ. Αυτός, αφού υποκλίθηκε βαθιά και στις δύο, φίλησε τα ακροδάχτυλα της Καρολάιν που παρατήρησε μα απόλαυση το πόσο όμορφος ήταν. Η Αραμπέλα έκανε ακριβώς την ίδια σκέψη.

Η κατάρα των ΛάγκερτονWhere stories live. Discover now