První den v ráji

46 7 0
                                    

Vzbudil jsem se v Erickově objetí.
Podíval jsem se do jeho obličeje a viděl že on už se na mě asi chvíli dívá.
Díval jsem se mu do očí a on zase do těch mích. Jeho nádherné modré oči.

Lehce jsem se zamračil.
"Pozoroval jsi mě když jsem spal?" Zeptal jsem se. Erick sebou trhl a otočil se ode mě. Celý zčervenal a dal si ruce na obličej. "Ne" řekl rychle.

Vstal jsem a přešel jsem ke skříni. Otevřel jsem ji a hned jsem očima zabloudil k mému binderu.
Vzal jsem ho, a taky ňáké černé tričko, spodní prádlo a rifle. Sundal jsem si vršek pyžama a hned jsem si vzpomněl že nejsem v místnosti sám. Pomalu jsem se otočil a podíval se na Ericka který na mě opět hleděl.

Doslova mě propaloval očima.
Díval se na mou hruď a pak pomalu zvedl oči k mému obličeji. Hned jak si uvědomil že se na mě dívá opět zčervenal a zakryl si oči dlaněmi.
"Promiň! Promiň, promiň nic jsem neviděl přísahám! Promiň!" Začal hned pokřikovat a já také nabral barvu do červena. Rychle jsem si oblékl to co jsem si vzal a sedl si na svou postel.

"Už se můžeš dívat." Řekl jsem provinile.
Měl jsem přemýšlet o tom kdo je se mnou v místnosti. Jak jsem mohl zapomenout že tu je.

Hned jak jsem to řekl se zvedl a také přešel ke skříni. Začal si vybírat co si obleče a já jsem si začal prohlížet můj hrudník.

Byl plochý. Nadechl jsem se a pomalu vydechl. Přejel jsem si rukou po hrudi a na obličeji se mi vykouzlil úsměv.

Erick se na mě podíval a když viděl že jsem dost zaneprázdněn svou hrudí, tak se rychle převlékl z pyžama do tepláků a trika s potiskem z ňákého anime.
Stále jsem si hrál se svým plochým hrudníkem a na obličeji mi hrál úsměv.

Erick přešel ke mě a podíval se na mě s lehce posměšným pohledem. "Půjdeme na snídani nebo tu budeme ještě chvíli zkoumat tvé zakryté poprsí?" Zeptal se rýpavě. Podíval jsem se na něj s uraženým výrazem. "Ještě chvíli se chci kochat mím tělem." Řekl jsem a dál se soustředil na to jak jinak to vypadá když se mi zvedá hrudník když dýchám.

"Vypadáš v tom skvěle, samozřejmě. Teď už ale pojď jinak půjdu bez tebe." Řekl a doopravdy se vydal ke dveřím.

Rychle jsem se zvedl a doběhl ho.

Společně jsme se najedli. Jeho otec už byl nejspíš v práci a jeho matka nám připravila lívance.

"Jseš celý vyhublí. Musíme tě pořádně vykrmit Eli." Řekla jeho matka. Trošku jsem ztuhl když jsem si uvědomil že mě oslovuje v mužským rodě a říká mi Eli.
Na první pohled jde vidět že jsem holka.
Tím pádem jí o mně musel Erick říkat.
A to že mi tak říká znamená že mě podporuje.

Když jsme dojedli tak jsme opět zalezli do pokoje. "Máš tu ňáké papíry?" Zeptal jsem se Ericka. Otočil se na mě a chvíli se zamyslel. Došel ke stolku a vytáhl ze šuplíku pod ním štos bílých papírů a podal mi je.

Poděkoval jsem mu a sedl si na mou postel. Ze svého batohu jsem vytáhl pouzdro a začal si kreslit.

První jsem si prostě dělal skicy místnosti ale pak mou mysl zaměstnal Erick sedící na své posteli co se zrovna díval do mobilu. Nakreslil jsem jeho obličej ze všech různých úhlů a když mě to přestalo bavit tak jsem mu začal kreslit i tělo a pokaždý jsem změnil postoj, oblečení nebo náladu. Když jsem měl pokreslené všechny papíry tak jsem je skoval pod polštář.

Vstal jsem ze své postele a přešel pár kroků k té Erickově. Nevšímal si mě tak jsem se odrazil a skočil přímo na něj.
Spadl mu mobil na polštář a vyděšeně zaskřehotal. Začal jsem se smát a on mě svalil na zem. "jsi tupej Eli." Řekl ale sám se neubránil smíchu.

Jeho Dívčí ŠkolaKde žijí příběhy. Začni objevovat