Zaplatím ti za taxi

22 6 0
                                    

Pomalu jsem kulhal a sám jsem nevěděl kam. Zuzana byla ve předu a netrpělivě mě pozorovala. Ani se mě neptala kam chci jít. Nejspíš věděla že sám nevím.

Konecně jsem k ní došel a ona se na mě snad až nenávistně podívala.

"Co tady vůbec děláš? Víš že tě tu nikdo nechtěl? Máma nemá svou stranu rodiny ráda. Proto se odstěhovala a nejezdila ani na svátky. Nemohla jsi prostě zůstat v děcáku nebo kde jsi to byla?" Řekla.

"Já se neprosil aby jste si mě brali do péče. Chtěl jsem zůstat tam kde jsem byl. Bylo mi tam dobře." Řekl jsem a znovu se rozešel dál po cestě.

"Tak tam zas běž. Ani máma tě tu nechce." Řekla jakoby to bylo na mě.

Ale proč si stěžovat. Sám jsem řekl že uteču.

"Hned bych šel kdyby to šlo." Řekl jsem podrážděně. "Proč by to nešlo?"
Děláš si srandu?

"Logicky je tu víc důvodu. To jsi fakt tak blbá jak vypadáš?"

"Tady, objednám ti taxi a dám ti peníze. Víckrát už se vidět nemusíme."

Doopravdy si Myslí že to funguje takhle že? Vlastně proč ne? Sociálka nebude vědět že bydlím někde jinde než kde mám napsaný ne?

Měl bych se první naučit jak tohle vůbec chodí. Žiju to a stejnak o tom nic nevím.

"Platí" souhlasil jsem.

Podala mi peníze a rozešla se zpět směrem k domu. "Ráda jsem tě poznala ale jsem ještě radši že už tě neuvidím." Řekla ještě a ani se na mě znovu nepodívala.

Naštěstí jsem nečekal dlouho a taxi přijel a starý taxikář mi pomohl si sednout do zadu. Jsem rád že mi Zuzana dala doopravdy přesně tolik peněz co potřebuji. Možná i víc. Kde někdo jako ona sežene takové peníze? To je ukradla?
Dala mi takovou sumu a to jen aby se mě zbavila.

Jeho Dívčí ŠkolaKde žijí příběhy. Začni objevovat