"Vstávej." Přikázal mi známí hlas.
Otevřel jsem oči a posadil se. Byla to Amanda. Vypadala stále naštvaně ale už né tolik jako předtím.Jakmile jsem se posadil otočila se ke mě zády a udělala pět kroků. Já ji pozoroval. Otočila se zpět na mě a zamračila se. "Jdeš?" Zněla tak děsně otráveně.
Zvedl jsem se z lavičky a rozešel jsem se za ní. Šli jsme celou cestu potichu. Byla děsná tma a já se bál že zakopnu. Bylo by to tak děsně trapné. Pomohla by mi vstát nebo mi mě sledovala?
Je na mě dost naštvaná takže by možná šla prostě dál.Došli jsme k jejímu domu a ona mě pozvala dovnitř.
Posadil jsem se na její postel a rozhlédl se po jejím pokoji.
Vzpomněl jsem si jak mi tehdy udělala úžasný make-up a vypadal jsem jako opravdový kluk.Předpokládám že teď se líčení konat nebude.
"Nevím co se stalo ale podle toho že to nevíš ani ty za to nejspíš nemůžeš. Nečekej ale že ti odpouštím. Už jen to že nevím co se stalo je důvod proč ti zatím neodpustím. Opustil si nás a ani si nenašel čas nám napsat." Začala mluvit Amanda. Stála přímo přede mnou a dívala se na mě z vrchu.
"Ztratil jsem mobil." Řekl jsem.
"Ale pak jsi k němu zase přišel a první co jsi napsal Erickovy bylo že s ním nechceš mít nic společného?" Amanda začínala být opět naštvaná.
"Že s ním nechci mít nic společného? Amy o čem to mluvíš? Já jsem nic takového nenapsal. Psal jsem mu ale on už mi neodpovídal." Vysvětlil jsem jak to doopravdy bylo. Zajímalo by mě kde přišla na takovou blbost.
"Doopravdy?" Zeptala se sarkasticky a ukázala mi screenshot naší konverzace s Erickem. Doopravdy jsem mu psal že se s ním chci přestat bavit. Nebo tedy někdo mu to napsal.
"Tohle jsem já nepsal. To bych mu v životě neudělal. On to ví. Přeci bych ho neopustil. Já ho nechtěl opustit! Kdyby bylo po mém zůstal bych tu s ním a šel bych s ním na to rande a zůstal bych s ním navždy. Nikdy jsem ho nechtěl opustit. Miluju ho!" Vysvětlil jsem řekl bych až hysterickým hlasem.
Amanda stála v klidu. Dívala se mi do očí a já si všiml bolesti v jejím obličeji.
"Mě si také opustil." Řekla potichu.
ČTEŠ
Jeho Dívčí Škola
Novela JuvenilNarodil jsem se ve špatném těle a na špatném místě. Jmenuji si Eliot ale rodiče mi tak neříkají. Říkají mi Alice. Nechtějí o té záležitosti se jménem a věci kolem toho vůbec nic slyšet.