My Completed Story 💖

1.3K 66 9
                                    

1) Mafia's Love

Story ni dia jenis yang memang sweet giler. Kau nampak tak betapa confident nya aku cakap story sendiri sweet, maknanya story ni memang 100% saya recommend pada yang suka tengok cerita yang friendship, and sweet yang cringe tu.

Story ni dia banyak harsh words and a bit tak sesuai untuk bawah umur tapi yang pasti NO Sex so don't worry sebab ianya masih lagi bertapis. Jalan cerita dia pun okey sebab senang ikut and takdelah complicated mana pun.

2. Suami Muda

First of all, this story does not belong to me originally. Saya cuma share je. Cerita ni okey je, sweet pun sweet cuma tak berapa cringe.

Cerita dia tak berat pun and lebih kepada kekeluargaan. Kiranya cerita ni sesuai baca bila hati tengah rasa nak tengok benda ii yang sweet tapi tak complicated.

3. Kisses (Love You!)

Story ni dia sangat ii sesuai untuk readers yang suka cerita yang santai je. Cerita ni sweet and pendek ii je setiap bab. Takde apa konflik pun, dia basically you could say more realistic (kut).

Sesuai baca bila kepala tengah pening and nak baca story yang sweet, simple and takde konflik. Tapi cerita ni macam tergantung but the ending actually is fine because you can imagine sendiri. And actually I also thinking for doing second book but saya masih fikirkan pasal tu. Hehe..

4. Janji Bahagia

This story saya tak tahu nak jelaskan macam mana. Sebab waktu buat story ni saya muda sangat jadi jalan cerita maybe a bit messy.

Cerita ni okey, scene sweet tu ada. Nak kata complicated pun tidak, nak kata tak complicated pun tidak. Saya pun tak berapa tahu nak describe macam mana, tapi ia boleh dibacalah. Personally, it is not that bad and still you guys boleh enjoy baca cerita ni. Itu yang saya boleh janji.

Problem Girls ✔Where stories live. Discover now