Disebabkan ramai yang nak special part,jadi author pun bagi special part.
Just enjoy
☆☆☆☆
Zila POV
Sekarang Problem Girls,Farah dan Ayu dalam perjalanan ke Butik Pengantin Riana.
Riana?Hehe..Riana dah maju sekarang.Dia dah bukak sebuah butik pengantin yang grand gila.Sesuai untuk kerabat2 wei.Lagi2 dia tengah mengandung sekarang.
Bila dia kahwin? 5 bulan lepas.Dia nikah dengan Fared.Dan dia bukak satu butik pengantin.Fared pun dah berjaya jadi seorang doktor.Rezeki lepas kahwin lah kot.Riana pun tengah mengandung.
Btw,mesti ada tertanya-tanya kenapa nak pergi butik pengantin pulak kan.Ni,untuk Farah dan Ayu.Diorang pun kahwin serentak jugak.
Jadi,diorang berdua minta tolong kitorang untuk carikan baju pengantin diorang.Aku adalah tanya kenapa tak suruh Irish dengan Arash je teman?Kata diorang...
"Saje nak buat suprise"
Aku pun macam..Suka hati kaulah.
Irish dengan Arash minta tolong Smart Guys untuk carikan baju pengantin diorang.Hai pelik2 jelah.
Anak2 kitorang?Ada je.Kitorang bagi diorang spent time dengan atuk2 nenek2 diorang.Mama,papa pun suka kalau diorang ada.Katanya...
"Takdelah sunyi rumah ni nanti."
Yelah,sejak pemergian wan dan tok,mama papa,ummi walid dan mummy daddy tinggal kat situ.
Back to the story....
"Here we are!!"jeritan Inas kedengaran.Sungguh ceria dan kedengaran teruja.Taktahulah siapa yang nak kahwin sebenarnya.
Puk!
"Adoi!Sakitlah."Inas mengaduh kesakitan apabila diketuk dengan botol air oleh Eza.
"Dah kau tu yang bising."Eza berkata geram.
"Biarlah.Bukannya aku kacau kau pun!"Inas membela dirinya.
"Eh,kau kacau aku tau.Kau kacau pendengaran aku dengan suara nyaring kau tu."
Mata Inas membulat.
"Nyaring?!Excuse me!"
"Apa?apa?"
Aku menepuk dahi.Ya Allah...Dah jadi mak orang pun perangai tak berubah.
Pantas aku menjetik dahi mereka berdua.Baru diam!
Tak lama kemudian,pintu butik dibuka.Kami disapa dengan wajah ceria milik Riana.
"Eh,korang rupanya.I pikir pelanggan manalah tadi.Jomlah masuk"ajaknya dengan senyuman manis.
Riana dah berubah.Penampilannya nampak berbeza.Riana dah bertudung.Tapi satu je belum berubah.Panggilannya yang I dan U tu.
"Terima kasih."ucap Farah dan Ayu serentak.
Mesti ada yang terfikir kenapa tak pergi butik Ayu kan?Well,Ayu memang ada butik.Tapi bukan butik pengantin ye.Harap maklum.
Kami semua duduk di satu ruangan luas yang terdapat di butik itu.
Butik Pengantin Riana ni cantik.Nampak elegant dan mewah.Besar pun besar.Luas pun ya jugak.Menarik.
"Dah lama tak jumpa korang.So,how's life?"soalnya gembira.
Kami tersenyum.
"Kami alhamdulillah.Masing2 dah bahagia dan I dah ada 3 orang anak,Eza pulak 2 orang dan Inas pun 2 orang."jawabku.
YOU ARE READING
Problem Girls ✔
Random*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sam...