Problem Girls dan Smart Guys datang ke sekolah bersama hari ni.
Sedang elok mereka berjalan menuju ke kelas,mereka ternampak macam ada orang berhimpit-himpit.
"Asal lak tu?"Zila bertanya.
"Tak tahulah.Jom gi tengok"ajak Inas.
Baru je nak pergi tengok dekat2,diorang nampak ada seorang hamba Allah ni tengah bersusah payah keluar dari himpitan-himpitan manusia kat sana.
"Wei,tu bukan..."
"Irish ngan Arash!"jerit Problem Girls serentak.
Irish memandang ke arah mereka apabila mendengar namanya di seru.Dia telah berjaya keluar dari himpitan maut tu.Maut lah sangat.
Irish menarik tangan Arash untuk keluar sekali.
Problem Girls bergerak ke arah mereka berdua.Smart Guys hanya mengikut langkah kaki isteri mereka yang terchinta tu.
"Woi!Asal ramai sangat orang kat situ?Tengok apa?"soal Eza tak menyabar.
"Hah!Nilah kitorang dua nak cerita ni."ucap Arash menarik perhatian mereka.
"Apa dia pulak ni?"Nab bertanya.
"Hari ni ada pelajar baru akan masuk.Dia masuk kelas 5C.Sekelas dengan Diva Beauty."cerita Arash seronok.
Irish hanya mengangguk.Mengiakan kata2 adiknya itu.
"Lahhh.Tu je ke?Habis yang sampai berhimpit tu,dah kenapa?"Inas bertanya.
"Oh.Yang tu sebab ada sorang budak ni dia stalk Instagram si budak baru tu.Tu yang ramai sangat tengok tu.Macam tak ada fon pulak"tak sedar yang Irish tengah mengutuk diri sendiri.
"Kau,ada fon kan?"Amir bertanya kepada Irish.
"Ada lah.Kenapa?"
"Asal kau tak stalk pakai fon kau je?Kau tengah cakap dengan cermin ek?"sindir Amir.
Irish yang baru tersedar,tersengeh.
"Perempuan ke lelaki?"tanya Zila saje.
"Perempuan."
"Cantik tak?"tanya Nab pantas.
Tak sedar akan pandangan tajam bak helang kepunyaan Eza.
Nab yang terasa sesuatu,memandang ke arah Eza.
Gulp!Tajam bhai.
"Adoi,doi!!Sakit!"Nab menahan rasa apabila dicubit oleh Eza di bahagian perut.
"Padan muka.Sape suruh gatal sangat?!"marah Eza.Tengah cemburu ni.
Jimi tergelak melihat Nab.Nab menjegilkan matanya memandang Jimi yang ingin ketawa.
"Orang guau jelah."kata Nab sambil mengusap perutnya yang baru lepas dicubit.Padu woo...
"Cantik tu bolehlah,tapi masalahnya tak bertudung.Aurat terbukak dan rambut berwarna"jawab Arash.
"Ada gambar tak?"tanya Jimi pantas.Dah mula dah gatal dia tu.Dengan itu..
"Adu,du,du,du...Inas!Sakit."Jimi meringis kesakitan apabila kakinya dipijak Inas.
Inas tersenyum manis memandangnya.
"Ye kenapa Jimi?"Inas bersura lembut sambil kaki masih memijak Jimi.
"Sakit..."dengan itu,Inas melepaskan kaki Jimi.
Nab pulak yang ketawa melihat Jimi.'Padan muka kau'Nab mengejek Jimi yang menunduk memandang kakinya.
'What you give,you get back,but when you get,you get more.'bisik hati Jimi.Nyesal lak gelakkan si Nab tu.
YOU ARE READING
Problem Girls ✔
Random*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sam...