Problem Girls sekarang berada di shopping mall.Mereka sedang menunggu Smart Guys untuk beli cincin perkahwinan.
"Mana pulak 3 ekor jebon ni?"rungut Eza."Kata datang pukul 3,ni dah pukul 4 lebih pun tak nampak batang hidung."kata Inas pula."Sabar lah.Cuba bawak bersabar.Sabar tukan separuh daripada iman.Ke korang tak ada iman?"perli Zila.
Eza dan Inas terdiam.Sentap."Astaghfirullah,aku deep.😣"kata Eza."Subhanallah,aku zapp!😳"ujar Inas.
Tergelak Zila dibuatnya.Tiba2 3 ekor beruk menghampiri.Eh silap!3 orang jejaka macho lagi tampan datang ke arah Problem Girls.😵
"Sorry lambat.Dah jom gerak."kata Nab bersahaja."Sorry je?SORRY JE?!Kau tahu tak kitorang dah tunggu sejam lebih kat sini.Kau boleh kata sorry je?!Aku rasa kalau aku tengok wayang pun sempat lagi ni."bebel Eza sambil bercekak pinggang.
"Okey,sorry.Jalan jem tadi.Nak buat macam mana?Tak akan nak suruh kitorang terbang datang sini pulak?"sindir Jimi.Sinis.
"Yelah!Nak sangat menang kan?Ambik."Inas mendengus kasar."Dah lah tu.Jom gerak."ajak Amir."Eh kejap.Lepas ni kita gi makan,disebabkan korang lambat,korang yang kena belanja kitorang."putus Zila.Belum sempat Amir bangkang,Problem Girls bergerak meninggalkan Smart Guys di belakang.Nak tak nak,diorang terpaksa belanja Problem Girls.
Sampai di kedai Habib Jewels(hentam je.)Diorang di sambut oleh seorang lelaki tua berbangsa cina yang bernama Kuang.Umur dia dalam 30 ke atas.
"Welcome to Habib Jewels."sambut Kuang mesra.Problem Girls yang sampai terlebih dahulu berkata "Can you find us 3 ring for men?"
"Yes,sure.Wait a minute."Kuang berkata kepada seorang perempuan tua yang juga berbangsa cina bernama Mei dalam bahasa cina.Mei ke dalam kedai mungkin untuk mencari cincin lelaki.
Tidak lama kemudian,Mei muncul dengan membawa 3 kotak cincin .Dia memberikan kotak cincin tersebut kepada Kuang.Kuang terus memberi kotak cincin tersebut kepada Problem Girls.
Problem Girls melihat isi dalam kotak cincin tersebut.Terdapat cincin yang berwarna silver sesuai untuk lelaki.Tidak lama kemudian Smart Guys datang."Kenapa lambat?"tanya Zila sambil bercekak pinggang."Tadi ada peminat nak bergambar.Tak akan nak hancurkan harapan peminat."jawab Amir sambil melihat cincin yang berwarna silver dipegang Zila.
"What ever."balas Eza lalu roll eyes."Nah cuba pakai cincin ni."Problem Girls menghulurkan cincin tersebut kepada Smart Guys.
Smart Guys ambil lalu menyarung cincin tersebut di jari kelingkingnya."Muat?"Zila bertanya."Muat lah jugak.Tapi macam ketat sikit."Amir mula mengkritik."Okey,bolehlah ni.Bak sini cincin tu."pinta Inas.
Smat Guys cuba mencabut cincin tersebut dari jari mereka,tapi ianya tak boleh."Weh,tak boleh cabut lah?"kata Jimi mulai cemas.
"Tak boleh?Cuba kau pusing2kan cincin tu."arah Eza.Smart Guys buat seperti yang disuruh,tapi hasilnya tetap sama."Aduh!Sakit siot."Nab mengaduh kesakitan.
Smart Guys dah cemas.Yelah!Kau bayangkan,kalau cincin yang kau belum tentu nak beli melekat kat kau punya jari.Nanti orang ingat kau mencuri.
"Weh!Macam mana ni?"kata Amir sambil mengelap peluh yang berada di dahinya.😓Cemas sangat tu nampaknya.Problem Girls yang tengok Smart Guys cemas menahan gelak.Kelakar kalau tengok lelaki yang digilai ramai cemas sebab cincin melekat kat jari.
"Yang korang nak gelak ni kenapa?Orang tengah takut ni.😬"kata Nab tak puas hati.Problem Girls tak dapat menahan ketawa terus ketawa terbahak-bahak.😂
"Woi!Orang series dia main2 pulak."kata Jimi seakan merajuk.Problem Girls mengelap air mata yang berada di tubir mata akibat gelak terlalu banyak."Apa susah pakai air mineral.Letaklah kat cincin tu,nanti tercabutlah."jawab Inas pula.
YOU ARE READING
Problem Girls ✔
Random*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sam...