"Aduh!Lenguhnya kaki aku."adu Zila."Tu lah pasal."Sokong Eza dan Inas serentak.
"Eleh!Baru suruh buat 10 round.Belum 20 round lagi."kata Amir."Kau cakap senang lah.Cuba kau yang lari tadi.Entah-entah baru 5-6 round dah pancit."kata Zila pula.
"Mana ada lah.Setakat 5-6 round tu,petik jari je lah."kata Amir berlagak."Eee..Berlagaknya."ujar Zila tak puas hati."Biarlah."ujar Amir pula."Eeeeeeeee.....P.O.Y.O!!!"
jerit Zila.Nasib baik tak ada orang.Maklumlah,awal lagi."Oi!Dah lah tu."Nab menghentikan pertelingkahan antara Amir dan Zila."Macam budak-budak.Tahu tak?"sindir Eza pula.
Amir dan Zila memandang tajam ke arah Nab dan Eza."Hehehe.Takpe,takpe.
Sambunglah gaduh."kata Nab dan Eza serentak.Nab memandang Eza.Eza memandang Inas."Uuuuu!!!Serentak lah.Sweetnya..."kata Amir,Zila,Jimi dan Inas.
"Diamlah!"kata Nab dan Eza serentak lagi.
"Jangan tiru akulah"
"Sebuk je."
"Isyyy..Aku cakap jangan tiru aku kan."
"Berhentilah."
"Stop it."
"Enough!"
"Fine!"
"Eeeee...."
Amir dan Zila segera menutup mulut Nab dan Eza daripada bergaduh.Tapi sweet kan?
Tiba-tiba,3 buah kereta memasuki perkarangan Star Highschool."Korang.Ada orang datang lah."kata Jimi.
"Ha'ah lah.Eh!Tu bukan Diva Beauty ke?"tanya Inas."Yelah!Tu Diva Beauty lah."kata Eza.Mereka hanya memerhati gerak geri Diva Beauty.
Diva Beauty keluar dari kereta dengan gaya gediknya.Mereka berjalan terkedek-kedek ke arah Smart Guys.Mereka tidak tahu yang Problem Girls juga ada di situ.Mereka terus memeluk Smart Guys lalu berkata
"Awalnya U sampai.U tunggu I ke?"
"Sayang rindu I ke?Sebab tu sayang datang awal kan?"
"Baby teruja nak jumpa I ke?Sebab tu baby datang cepat kan?"
Terkejut Problem Girls dan Smart Guys.Smart Guys segera menolak badan Diva Beauty sehingga jatuh tergolek Diva Beauty.
"Kau ni tak takut dosa ke?!"
"Kau ni tak ada maruah ek?!"
"Jangan sentuh akulah,perempuan murah?!"
Kesabaran Smart Guys tak dapat dibendung lagi.Problem Girls hanya mendiamkan diri tapi dalam hati diorang dah ketawa jahat melihat Diva Beauty jatuh tergolek.
"Aku nak kau lari 20 kali satu padang."arah Amir tegas.
Diva Beauty hanya menurut.Tapi baru 4 pusingan,suara rengekan Diva Beauty kedengaran.
"U,I penatlah."
"Sayang,kesiankan lah I.I letih sangat."
"Baby,I dah tak bertenaga.Stop pleasee.."
Problem Girls rasa nak muntah mendengar rengekan yang minta penyepak dari Diva Beauty.Smart Guys pura-pura tidak dengar rengekan Diva Beauty.Baru 4 round kot.Problem Girls yang disuruh buat 10 round tu pun senyap je.
Diva Beauty didenda sampai lah loceng mula sekolah berbunyi.Semua murid melihat Diva Beauty didenda oleh Smart Guys.Tulah.Datang lambat sape suruh.Kan dah dimalukan.Padan muka.
~~~~
Di rumah Problem Girls.Oh!Sebenarnya Problem Girls ada rumah sendiri dan diorang tinggal serumah.Begitu juga dengan Smart Guys.Diorang pun tinggal serumah.
YOU ARE READING
Problem Girls ✔
Random*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sam...