Problem Girls sedang menonton tv dengan kusyuk.Tak tahulah apa yang best sangat sampai kusyuk tu.
Kejap,
"Wei jahat gila dia tu!!"
Tak pun,
"Sweetnyaaaa...
Atau,
"Bapak best siak!"
Tak tahulah apa yang diorang suka sangat.Terjerit-jerit.Smart Guys tengok je dari atas tangga.
Sedih bhai bini layan tv,tapi taknak layan suami.Tetiba rasa nak feeling2 pulak.😂
🎶'Tak pernahku sangka..tak pernahku sangka..kau yang nombor satu..hanya kau yang diha..'🎶📞
iPhone milik Amir berbunyi.Kelihatan nama Wan tertera di iPhone tersebut.Dengan cepat Amir menjawab panggilan.
"Assalamualaikum wan,kenapa call Amir ni?"
Nab dan Jimi memandang ke arah Amir.Mereka bertanya kenapa?
Amir menggelengkan kepala tanda tak tahu.
"Aik,takkan nak call cucu sendiri pun tak boleh?"
Amir ketawa perlahan.
"Bukan tak boleh wan.Saje je tanya,yelah.Wan kan jarang call kitorang.Macam tetiba je.Ada apa2 ke?"
"Yelah Amir,wan ingat nanti wan nak datang rumah kamu nanti."
Mata Amir membulat.
"Bi..Bila tu wan?"
"Lagi sejam setengah kitorang sampai."
"Ibu ayah ikut sekali ke?"
"Ye tapi,mama Problem Girls tak dapat datang sebab diorang ada hal kat London.Okey tu jelah.Wan nak bersiap ni.Assalamualaikum."
Setelah menjawab salam wan.Amir terus memutuskan panggilannya.
"Wan nak apa?"Nab bertanya.
"Wan,ibu,ma dengan mom nak datang sini."jawab Amir tenang.
"Ooo...."balas Nab dan Jimi selamba.
"Jomlah,bagitahu Problem Girls"ajak Jimi.
Mereka bertiga pun turun ke bawah dan duduk di sebelah Problem Girls.
Nab dengan selambanya berbaring di atas riba Eza.Jimi pulak merehatkan kepalanya di bahu kanan Inas.Amir sekadar memeluk pinggang Zila dari tepi.
Problem Girls hanya membiarkan.Mata masih lagi difokuskan pada kaca televisyen.
Jimi bermain dengan tangan Inas.Jimi memandang ke arah Nab dan membuat isyarat mata.
Weh,kau bagitahu pasal wan tadi tu.
Eh,asal aku lak?Kaulah.
Nab mendengus perlahan.Mata dilarikan ke arah Amir yang kebetulan melihat mereka berdua.
Amir,kaulah bagitahu.
Eh eh eh.Tak nak aku.Korang dualah yang bagitahu.
Eh apa aku pulak.Ni,suruh si Jimi ni yang bagitahu.
Yelah,yelah.Aku bagitahu.Apa bendalah tu pun nak digaduhkan.
"Inassss"panggil Jimi meleret.Tangan masih lagi bermain dengan jari jemari Inas.
"Ermm."balas Inas tapi mata masih belum dialihkan dari tv.
Jimi tak berpuas hati dengan balasan Inas.
YOU ARE READING
Problem Girls ✔
Random*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sam...