Hari yang ditunggu telah tiba.Hari ini merupakan hari akad nikah Problem Girls dan Smart Guys.
Zila P.O.V
Kitorang semua kat dalam bilik sedang di makeup kan oleh make up artis.Jangan tanya aku kenapa make up artis.Aku tak tahu apa2.Majlis akad nikah ni,wan dengan tok buat simple2 je.Sebab apa?Sebab kitorang yang mintak.Supaya dirahsiakan dari orang lain.
Make up tak tebal pun sebab make up artis ni kata"muka korang semua ni dah cukup cantik.So tak perlulah I nak make up tebal."
Hehehe.Bangga kejap😃.
Selesai make up tetiba pintu bilik diketuk."Masuk!"Aku jerit.Buka pintu je,Farah dan Ayu ada."Wei beb!Cantik gila korang!"Farah menjerit teruja.Aku pun tak tahu dia ke aku yang nak kahwin.
"Tulah!Cantik gila korang ni.Kalah artis2 kat luar sana."Ayu pulak yang memuji.Okey ni melebih."Aku tak ada benda nak bagi.So tak yah puji lebih2."gurau Eza.
"Eh,kitorang ikhlas tau."Farah balas."Yelah wei."Inas pulak berkata."Korang tak berdebar ke?"tanya Farah sambil buat muka😕.
Gila kau tak berdebar.Jantung aku ni macam dah nak terkeluar dah ni.Seram wei.
Tok,tok,tok.
"Masuk!"Aku jerit.Mama,mummy,ummi dan wan masuk."Cantiknya anak dara 3 orang ni."wan berkata.Aku ngan sepupu2 terus peluk wan,mama,ummi dan mummy.Tetiba rasa nak nangis pulak.
"Nanti kalau dah kahwin,dengar cakap suami.Jangan melawan."nasihat wan.Kami hanya mengangguk."Mama,ummi ngan mummy dah tak ada nak tengok korang ni.Jadi mama,ummi ngan mummy nak korang jadi isteri yang mithali.Boleh?"mama pula kata.Lagilah aku rasa nak nangis.
"Hei!Don't cry.Rosak make up tu nanti "wan kata.Kami lepaskan pelukan dan senyum."Mana ada kitorang nangis."kata Inas.Nak menipu agak2 lah wahai sepupuku ini.Mata merah tak nangis ke namanya tu?
"Dah lah.Jom turun.Tetamu dah ramai kat bawah."ajak ummi.Lupa nak bagitahu,majlis ni dibuat kat rumah wan.Yelah,rumah wan kan besar.Kitorang pun turun sambil pegang tangan ibu masing2.
Kitorang turun guna tangga.Saje nak acah2 macam puteri diraja gitu.Hehehe.Yalah,macam baju pun dah macam puteri,jadi saje jelah nak acah2 princess sikit.
End Zila P.O.V
Sampai kat tangga paling bawah,semua mata memandang Problem Girls.Termasuklah Smart Guys yang sedang duduk bersila di hadapan tok kadi.
Baju pengantin Zila(Abaikan muka)⬆
YOU ARE READING
Problem Girls ✔
Random*my first novel,so it kind of noob sikit. ©2017 Kumpulan badgirls atau lebih dikenali sebagai Problem Girls.Kumpulan paling nakal dan selalu membuat masalah di Star Highschool.Tapi mereka sangat terkenal.Dan sangat cantik.Satu asia kenal mereka. Sam...