පළවෙනි ඉලක්කය.....🟠

11.6K 685 375
                                    

💚❤️  TARGET ❤️💚 ..........

" දැන් තමුසෙ කියන්නෙ Rainbow එක ඒ ටෙන්ඩර් එකත් ගත්තා කියලද...."

Star light fashion හි අධිපති මිස්ටර් වන්ග් යීබෝගේ කෑගැසීමට ඔහුගේ කාර්‍යාලය තුල සිටි මැනේජර් චාඕ ගේ සහ යීබෝගෙ මිතුරා වන ෂූයෑන්ග් ගේ කන් කූං..... ගාන්නට පටන්ගත්තේය ...

" ඒ මනුස්සයා තේරෙන චීනෙං දැන් තුන් හතර වතාවක් ඕක කිව්වා නේද උඹ ඇයි ඒක ආයේ ආයේ අහන්නේ ... "

ෂූයෑන්ග් යීබෝ වෙතට නොපහන් බැල්මක් එල්ල කරමින් කීවේය ..ෂූයෑන්ග් යනු යීබෝගෙ හොදම මිතුරා මෙන්ම දැන් ඔහුගේ ඇසිස්ටන් ය..

" අනේ මේ ෂූයෑන්ග් ... උඹට මං කිව්වා කියලා හිතාගනිං....."

යීබෝ ෂූයෑන්ග් හට කෑගසාගෙන ම යලිත් චාඕ අසලට ගියේය ...

" එතකොට දැං තමුං කියන්නෙ අර හද්දා වන්නියකින් ඇවිත් මේකෙ කරක් ගහලා බිස්න්ස් දෙකතුනක් කරලා අන්තිමට ඔය කියන Rainbow එක දැන් ගාමන්ට් ෆීල්ඩ් එකේ නම්බර් වන් කියලද..."

හිස ඔසවා තම ස්වාමියාට පිළිතුරු දෙන්නට තරම් ශක්තියක් චාඕ ට නැත .. ඔහු බිම බලාගෙනම හිස සැලුවේය ..

" මොකා කියලද කිව්වෙ ඕකෙ CEO "

යීබෝ යලිත් ඇසුවේය ...

" ෂියාඕ ජාන් ..."

" ෂියාඕ ජාන් ..... දැං ඌ එතකොට ලොකුයිද ...."

යීබෝ තම කාර්‍යාල මේසය මත වාඩිවෙමින් ඇසුවේය ..

"අපි තාම ඌව දැක්කෙ නෑනේ ලොකුයිද බලන්න... අනිද්දට බලාගමු ලොකුයිද පොඩියිද කියලා  ..."

ෂූයෑන්ග් මැදින් පැන්නේය...යීබෝ ෂූයෑන්ග්   හට කිසිවක් නොකීවේ ඇත්තෙන්ම කියා පලක් නැති නිසාය... ඒ කට කවදත් එලෙසින්මය ...

යීබෝ මේතරම් කේන්තියෙන් සිටින්නේ Rainbow Garment විසින් මෙසේ යීබෝත් ඉල්ලුම් ක‍රතිබූ ටෙන්ඩරයක් ලබා ගත් දෙවැනි අවස්ථාව මෙය වූ නිසාය..අනෙක් කාරනය නම් මෙතරම් කාලයක් Star light  fashion ආයතනයට ගහන්නට කිසිදු නිෂ්පාදන ආයතනයක් සිටියේ නැත..එක්වරම මේ මතුවූ Rainbow සමාගමක් නිසා ජීවිතයේ පළවෙනි වතාවට අද Star light චීනයේ දෙවැනි තැනට පත්වී ඇත..

💚❤️  TARGET ❤️💚   ( yizhan ff ) Complete ..Where stories live. Discover now