දහනව වෙනි ඉලක්කය.. 🎯

2.9K 582 195
                                    

💚❤️ TARGET ❤️💚 ......

" ෂූයා ........ උඹට මොකක්ද මචං ඒ උනේ.... ඇයි උඹ කට ඇරගෙන අර කොලිටියා දිහා බලාගෙන හිටියේ..."

යීබෝ කාර්‍යාලයට ආ විගස හිසත් පහත්කරගෙන ලැප් එක දිහාම බලාගෙන සිටින ෂූයෑන්ගෙන් යීබෝ ඇසුවේය ...

" උඹට පිස්සුද යකෝ මම එහෙම බැලුවේ නෑ ..."

වෙනදා යීබෝගෙ කෑගැසීම අද ෂූයෑන්ග් හට බෝවී ඇත...

" පල පල යන්ඩ ..... ඒ මනුස්සය මාත් එක්ක කතා කරනවා උඹ මෙතන කට ඇරගෙන ඒ මනුස්සයා දිහා බලාගෙන ඉන්නවා ...සැහ්.... විලි ලැජ්ජාවයි බං ..... "

යීබෝ නවත්වන්නේම නැත.

" අනේ මේ උඹ මගෙන් මුකුත් අහගන්නෙ නැතුව හිටපන් ... "

ෂූයෑන්ග් කෑගැසුවේය ..... ඒත් සමඟම යීබෝගෙ දුරකතනයට කෙටි පණිවිඩයක් ලැබුනි...

Dedu.....🌈

Hickey බබා..... ජීනායි උඩැක්කිය තව විනාඩි පහළොවකින් එනවා කිව්වා......😥

කෙටි පණිවිඩය ලැබුනු සැනින් යීබෝගෙ මුවඟට සිනහවක් නැගුනි...

" ෂූයා .... පොඩ්ඩක් පැකින් එක පැත්තට ගිහින් කුවාන් ව පොඩ්ඩක් බලපං... මං පුංචි ගමනක් ගිහින් එන්නම්...."

ඉක්මනින් කාර් කී එකත් පෝන් එකත් අතට ගත් යීබෝ කැබින් එකෙන් පිටවී ගියේය ...

*
*

විනාඩි දහයක් යනවිට ඔහු Rainbow Garment ඉදිරියේ වාහනය නතර කළේ ය .... දැන් ඉතින් කොතනින් වත් promition ගන්නට අවශ්‍ය නැත ... යීබෝ ඇතුල්වන විටම රිෂෙප්ෂන් ස්ටෙලා සිනාමුසු මුහුණින් ඔහුව පිලිගත්තේය ...ඇයටත් සිනහවකින් සංග්‍රහ කරමින් ඔහු ඉක්මනින් ජාන්ගේ කැබින් එක දෙසට ගමන් කළේය .... ඒ මොහොතේ ජාන් සිටියේ ඔහුගේ මේසය අසල ඇති lockerලොකර් එක ඇර ගෙන එහි යමක් සොයමිනි ... දොරට වත් තට්ටු කරන්නෙ නැතුව යීබෝ කැබින් එකට ඇතුල්විය...

තතු කරන්නෙවත් නැතුව පැමිණියේ කවුදැයි කියා බැලීමට කේන්තියෙන් ජාන් හිස හැරෙව්වේය ...

" බෝදි ඔයා...... පියාඹලාද ආවේ...."

ජාන් පුදුමයෙන් ඇසුවේය ...

💚❤️  TARGET ❤️💚   ( yizhan ff ) Complete ..Where stories live. Discover now