දහ අටවෙනි ඉලක්කය ... 🌟

3.2K 587 250
                                    

❤️💚 TARGET ❤️💚 ......

ලී ෂියන්ග් ....📲📲

ජාන් තවමත් සිටින්නේ යීබෝගෙ කකුල් දෙකමත වාඩිවී ගෙනයි...

" ටිකක් එහාට ගිහින් ආන්සර් කරන්න දේදු...."

යීබෝ ශාන්ගේ ඉනවටා තිබූ අත ඉවත් කරගනිමින් කීවේය ... ජාන් අකමැත්තෙන් මෙන් යීබෝගෙන් මිදී මදක් ඈතට ගොස් ඇමතුම සම්බන්ධ කරගත්තේය ....

" හෙලෝ මිස්ටර් ලී ෂියන්ග් ..."

" ජාන් ...තමුන්ට මම ඔච්චර දෙයක් කරන්න කිව්වද .. පොඩ්ඩක් ලඟට අරගෙන හිටියනං ඉවරයිනේ..."

ලී ෂියන්ග් කේන්තියෙන් කීවේය ... අනිවාර්යයෙන් මිස්ටර් ජියැං පින්තූරයක් ඔහුට යවන්නට ඇත...

" එයා මාව ඇදල අරගෙන කිස් කලා ඉතින් මම ඒක නවත්තන්න ද .... එතකොට සැක හිතෙනවානේ..."

ජාන් කීවේය ..

" හරි හරි කොහොම හරි මිනිහ මේ පාර වැඩේටත් කැමති වුණා ...."

" මේ පාර කරන්න යන වැඩේ මොකක්ද කියලා කියලා මම ඇහුවට කමක් නැද්ද මිස්ටර් ලී ෂියන්ග් ..."

" මේපාර අපි starlight fashion එකේ england යවන්න තියෙන ඕඩරයක්ම ඩැමේජ් කරලා රී චෙක් කරවන්න හදන්නේ.... ජාන්ට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ ඕඩරයක් recheck වුනහම කොහොමද පාඩුව කියලා ... අලුතෙන් බිස්නස් අතට අරගත්ත යීබෝට බිස්නස් එක විතරක් නෙමෙයි ජීවිතේ එපා වෙන තැනට මම වැඩ කරනවා ...ඔයා තව ටික දවසක් බලාගෙන ඉන්නකො ... මේ වගේ දේවල් මේ සිද්ධවෙන්නේ පලවෙනි වතාවට නෙමෙයි ...."

ඇමතුම අවසන් කර ජාන් යීබෝ අසලට පැමිණ වාඩිවිය ... බලා සිටි පුද්ගලයා අතුරුදහන් වී තිබුණි ... ලී ෂියන්ග් ගේ ඇමතුමෙහි voice recording යීබෝ ඇසුවේය ...

ඇඟලුම්ක් අමු රෙද්දකින් කැපීමේ සිට ඩිසයින් කර කොටසින් කොටස මසා තත්ත්ව පරීක්ෂකවරුන් යටතේ පරීක්ෂාකර washing කර අයන් කර පැකින් කර අවසානයේ එය විදේශ ගත කරන්නට සූදානම් වන මොහොතක කුමක් හෝ විශාල අත්වැරැද්දක් පෙන්වමින් අන්තිම audit එක ෆේල් වීම ආයතනයකට දරා ගන්නට නොහැකි පාඩුවකි ...

" බෝදි.... england යවන්න තියෙන ඕඩරේ සුපවයිසර්ලව මාරුකරන්න... චෙක් කරන අයත් මාරු කරන්න ... මම බෙයිජිං බ්‍රාන්ච් එකේ කොලිටි මැනේජර් කෙනෙක් ඔයාට හෙටම ගෙන්නලා දෙන්නම්.... ඔයා සදුදා උදේම ආපහු මුල ඉඳලා ඩිසයින් චෙක් කරන්න එකින් එක නූල් දුර ඉදලම චෙක් කරන්න ... ඔයාට විශ්වාස කොලිටි කන්ට්‍රෝලර්ස් ලා කීපදෙනෙක් ලංකරගන්න .... එක අඩුපාඩුවක් වත් නැති වෙන්න චෙක් කරලා ඊට පස්සේ පැකින් එකේ ෆිනිෂින් වෙලා තියෙන ගාමන්ට් චෙක් කරවන්න.... මේක ඔයාට එකපාරට හිතට ආපු අදහසක් විදිහට ක්‍රියාත්මක කරන්න..."

💚❤️  TARGET ❤️💚   ( yizhan ff ) Complete ..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora