💚❤️ TARGET ❤️💚 .........
ඔතරිගෙ කතාව ටිකක් අහන්න...✒️✒️
ඇත්තමයි ඊයෙ හුගාක් මගෙ හිත රිදුනා... මගෙ පෞද්ගලික දේවල් වගේම මම ලියන දේවල් තැන් තැන්වල කවුරුවත් විවේචනය කරන්න ඕනේ නැහැ ... මොකක් හරි ගැටලුවක් තියෙනවනම් කෙලින්ම ඇවිල්ල මට කතා කරන්න පුළුවන්.... මගේ ආදරණීය යාලුවෝ හුඟක් දෙනා දන්නවා ... කතාව ඇතුලෙ කමෙන්ට්ස් වලට මම රිප්ලයි නොදැම්මට වට්පෑඩ් මැසේජ් වල හරි මැසෙන්ජර් වල හරි කවුරු හරි මොනවා හරි අහලා තිබුනොත් මම අනිවාර්යයෙන් ම උත්තර දෙනවා.... ඉතින් මම මේ කතාව කියන්නේ මට දොස් කියපු කිහිපදෙනාට විතරයි ... කරුණාකරලා මොකක් හරි ප්රශ්නයක් තියෙනවා නම් මගෙත් එක්ක ඩිරෙක්ට් කතා කරන්න .....
🌻🌻
මේ කතාව කියන්නේ කියන්නේ මගේ ආදරණීය රීඩර්සලට.... 💝💝
මුලින්ම මට සමාවෙන්න 🙏 .....
එක්කෙනෙක් දෙන්නෙක් නිසා ඔයාල ගොඩක් අයගේ හිත රිදෙව්වට ... මටම හිතාගන්න බෑ ඔයාලා ඔයාලා මොනතරම් මගේ අකුරු වලට ආදරේ කරනවද කියලා .... ඉතින් එහෙම එකේ මම වැටෙන්නේ කොහොමද...ඇත්තමයි මම ඊයෙ මම ගැනම පසුතැවුනා ඔයාලගේ ආදරණීය කමෙන්ට්ස් දැකලා .... ඉතින් ආයෙත් කියනවා මට සමාවෙන්න ...... ඔයාලගෙ ආදරේ එක්ක ඉක්මනින් හිත හදාගත්තා ..... මම ඊයෙ හිතාගත්තෙ සතියකට වත් ආය ලියන්නෑ කියලා ... ඒත් ඉතින් මගෙ වස්තුලා ලියපුවා එක්ක තත්පරයක් නොලියා ඉන්න හිත හදාගන්න මට බැරිවුනා ....හැබැයි ඊයෙ රෑනම් ස්ට්රෙස් එකටත් එක්ක මම නිදාගත්තා .....
❤️❤️ එහෙනම් කතාවට යමු....
" දැන් ඔඩෙල් ගාමන්ට් එතකොට කලින් මොකක්ද ..... S & k fashion .... කව්ද ඒකෙ වැඩිම කොටස් හිමිකරු ... මිස්ටර් ෂියාඕ සියන්.... අන්න එයාගෙ එකම පුතා ෂියාඕ ජාන්..... එතකොට තව තියෙනවා .. තමන්ගේ අම්මගේ තාත්තගේ මරණය ඇස් දෙකෙන්ම දැක්ක පුතා ... ෂියාඕ ජාන් ....එදා රෑ මොකක්දෝ වාසනාවකට ජීවිතේ බේරගෙන මුළු ඇගේම ලේ පෙරාගෙන මහ පාර දිගේ හිඟන්නෙක් වගේ දුවගෙන ගියපු ෂියාඕ ජාන් ... අවුරුදු පහළොවක් තිස්සේ තමන්ගේ දෙමවුපියන්ගේ මරණයට හේතු වෙච්ච මිනිහගෙන් පළිගන්න ඕන නිසාම ජීවත් වුණු ෂියාඕ ජාන් .. අම්මගේ තාත්තගේ මරණයට හේතු වුණා මිනිහා වෙනුවෙන් ම ඊටත් වඩා ලොකු කම්පැණියක් හදලා දවසෙන් දවස ඒ මිනිහට ටික ටික ලං වෙලා ඒ මිනිහගේ අවසානය ඒ මිනිහටත් නොදැනිම ලඟට ගෙනාපු ෂියාඕ ජාන් ....."
BẠN ĐANG ĐỌC
💚❤️ TARGET ❤️💚 ( yizhan ff ) Complete ..
Fanfictionඔව් ගිම්හානයටත් පතොක් මල් පූදිනවා... පොළොව ඉරි තැලිලා වේලිලා ගියත් එකම එක වැස්සකින් ආපහු හැංගිලා තිබුනු අංකුර පනගහලා පොළොවෙන් උඩට මතුවෙනවා... ❤️ ඉතින් මට වෙන්න ඇහැකී ඉඩෝරය නිවන්නට වැස්සක්... 💚 දලු දමාවි එහෙනම් සැඟව ගිය හදවතේ අංකුරයක්.....