selam daha önceden yazıp düzenlediğim için dördüncü bölümüde hemen yayınlıyorum şimdiden okuyan herkese teşekkür ediyorum vote yapmayı unutmayın bölümüde canım kuzenime ithaf ediyorum. güzel yorumlarınızı bekliyorum. umarım beğenirsiniz yeni bölümü. iyi okumalar.
bölüm şarkısı lindset stirling take flight....
Elimde ki eşyaların ne olduğunu görmeden kereme bağırıyordum.
-Sen beni ne sanıyorsun kerem ama aptalım ben hemen ne güveniyorsun adam hem zengin hem yakışıklı çapkın olmayacaktı da ne olacaktı salak aslı. Kerem önce şaşırmış ardından da kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Sinirle ne gülüyorsun cevap ver dalgamı geçiyorsun sen benimle deyip elimde sonradan iç çamaşırı olduğunu fark ettiğim dantel parçalarını suratına fırlatıp kapıya doğru yürümeye başladım. Kerem arkamdan hala gülüyor dur aslı diye beni durdurmak için kolumdan tutuyordu. Onları senin için aldırdım dediğinde ayaklarım çivilenmiş gibi durmuştum.
-Ne? Nasıl yani? Neden? diye döndüm ona.
-Hım hangi sorundan başlasam acaba diye gülmeye devam eden sevgilime sert bir şekilde kerem diye seslendim.
-Hani seninle kafeye gitmiştik ya işte Maria abla vardı orada o haftada bir kere gelir evi temizler bugün ona söyledim. Sabah öyle acele ile çıkınca bir daha kasanın önünde yaşadığımız problemi yaşamayalım diye burada kaldığında kullanabileceğin bir şeyler almasını rica ettim. O da her şeyi almış. Kerem elindeki iç çamaşırlarını göstererek söylemişti bu sözünü. Hışımla elinden alıp utancımdan kızarmış bir şekilde arkama sakladım. Ve daha fazla kızarmadan yukarıya doğru çıkmaya başladım. Kerem arkamdan onları üstünde göreceğim günleri sabırsızlıkla bekliyorum kıskanç sevgilim deyince koşabildiğim kadar hızlı koşup odaya saklandım. Kendimi banyoya attığımda önce soğuk suyla utancımın yarattığı kızarıklıktan kurtuldum. Çıktığımda giydiğim her şey uymuştu üstüme. Kıyafetlerin hepsi markaydı. Sadece giydiğim iç çamaşırının parası ile bir ailenin bir aylık masrafı karşılanırdı. Çok rahatsız olmuştum bu durumdan ama kereme belli edip onu üzmek istememiştim. Yine de gururum çenemi tutmamı engelleyememişti. Aşağıya indiğimde aldırdıkları için teşekkür etmiş hepsinin çok güzel ama çok pahalı olduğunu eğer onları giyeceksem paralarını ödemek istediğimi söylemiştim. Gerçi onu nasıl yapacağımı bilmiyordum eğer ödemeye kalkarsam tüm birikimim gidecekti ama yine de bunun altında ezilmek istememiştim. Keremse bu duruma çok bozulmuş ve kırılmıştı. Sen benim sevgilimsin sana böyle jestler sürprizler yapamayacak mıyım ben her seferinde aramıza bu para konusunu sokup beni kıracak üzecek misin demiş gururum ve sevdiğim arasında kalmış bir daha ki sefere yaptığı sürprizlerin veya aldığı hediyelerin bu kadar pahalı olmaması konusunda anlaşıp kabul etmiştim. Benim kabul edişimle kerem biraz rahatlamış ve aslında o iç çamaşırlarını alacağını düşünmemiştim bilseydim engellerdim şimdi aklımı onları görme isteğinden alamıyorum deyince ya kerem demiş ellerimi yüzümle kapayıp utancımdan yerin dibine girmeye çalışmıştım. Lütfen söyleme böyle şeyler dediğimde sabah söylediğin şeyi yüzüme bakıp söylersen bir daha söylemem demiş ona söylediklerimi duyduğunu anlamıştım. Of kerem ya sen beni utandırmak için yapıyorsun tüm bunları uyuyordun ama sen masadan kalkıp içeri geçtim. Kerem peşimden gelmiş bak eğer söylemezsen öperim seni deyince evde yalnız olup yapabileceklerimizden korkup endişe ile tamam tamam söyleyeceğim öpme. Kerem beni bir daha öyle öperse ona dayanamaz ve engel olamazdım bu riske girmek için çok erkendi hem de çok çok erkendi. Fısıltıyla seni seviyorum beni hiç bırakma dedim. Yanıma yanaşıp duymadım deyince seni seviyorum beni hiç bırakma diye daha yüksek bir sesle söyledim. Oda bana aslım bende seni çok seviyorum, seni hiç bırakmayacağım sende beni bırakma diyerek bana sarıldı. Biraz televizyon izledikten sonra uyumak için odalarımıza gittik. Kerem beni iyi geceler diye öpmüştü. İçeri girdiğimde yatağa yattığımda bir türlü uyuyamıyordum. Yatağın içinde bir sağıma bir soluma dönüyor yorgun olmama rağmen uyumak gelmiyordu içimden. Kapım çalındığı sırada yatağın ortasında oturuyordum. Kerem kapıyı açmış sende mi uyuyamadın diye soruyordu. Evet diye başımı sallayınca gelebilir miyim diye sordu yine kafamı evet anlamında salladım. Kerem yatağa uzanıp beni de kollarının arasına çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLI (Bir Kalp İki Aşk 1#) #wattys2020
Storie d'amoreBazı insanlar yağmuru hisseder, diğerleri ise sadece ıslanır. aslı hayatın ona gönderdiği tüm yağmur damlalarını yüreğinde hissetti. yağmurun getirdiği güvenle huzur buldu. güveni kaybettiğinde umuda sarıldı. hayat onunla inatlaştıkça o da hayata in...