yeni bölüm geldi. iyi okumalar...Telefonda ki ses konuşmaya başladığında kulaklarım uğulduyordu. Derin nefes alıp Ömer'in sesini dinlemeye başladım.
Oğlum telefonda "annem ben iyiyim kokma tamam mı şimdi yanımda ki amcayı vereceğim sana" dedi. Konuşamıyor hareket dahi edemiyordum karşıda ki ses konuşmaya başladığında.
"uzun yıllar oldu görüşmeyeli aslı oğlumuz kocaman olmuş ve ne yazık ki gerçek babasını tanımıyor"." Nihayet sesimi bulup yıllardır unutmadığım bu sese cevap verdim.
"Oktay eğer oğluma zarar verirsen geçen sefer ki kadar kolay kurtulamazsın elimden".
"çok komiksin aslı tabi ki oğluma zarar vermeyeceğim. Aşkımızın kanıtına zarar verebileceğimi nasıl düşünürsün".
"ne saçmalıyorsun sen manyak senin oğlun falan değil o çabuk çocuğumu bana geri getir".
"aslı seninle yaşadığımız aşkı sen unutsan da ben unutmadım. Birlikte yaşadığımız hiçbir geceyi unutmadım".
"delisin sen kafayı yemişsin biz seninle hiçbir şey yaşamadık. Ömer senden kurtulduktan yıllar sonra doğdu saçma sapan düşüncelerine çocuğumu alet etme ve çocuğumu bana geri getir".
"aslı sen hala neden korkuyorsun anlamıyorum. Keremi öldürüp ondan kurtulmanı sağladığım halde neden bana gelmediğini anlamıyorum. Tabi yine bir pislik bulmuşsun kendine ama bu sefer beni kandırmana izin vermeyeceğim oğlumun bir daha başkasına baba demesine izin vermeyeceğim". Keremi öldürdüm demiş olamazdı arkamda ki koltuğa çöküp gözyaşları içerisinde konuşmaya devam ettim.
"keremi sen öldürmedin yalan söylüyorsun".
"hayır, aslı söylemiyorum sağ olsun babası ve o sürtük Melis bu konuda çok yardımcı oldular onlar seni öldüreceğimi düşünürken ben kerem pisliğinden kurtuldum şimdide yıllardır hasret olduğum oğlumu yine onların sayesinde kavuştum eğer Ömer'in benim oğlum olduğunu söylemeselerdi hiçbir zaman öğrenemeyecektim bu gerçeği".
"yalvarırım Oktay Ömer'e bir şey yapma o daha çok küçük ne istersen yaparım ama oğlumu geri getir". Artık duyduklarıma dayanamıyordum.
"bu sefer beni kandıramayacaksın aslı oğlumla birlikte yeni bir hayata başlayacağız ona seni unutturacağım".
"lütfen bırak konuşayım Ömer ile. Yalvarırım sesini duyayım".
"son kez vedalaşman için veriyorum telefonu". Ömer telefonu verip oğlum hadi annenle vedalaş demişti.
"aslım korkma ben iyiyim ağlama tamam mı?"
"Ömer annem sakın korkma gelip alacağım seni. Seni çok seviyorum bunu sakın unutma bırakmayacağım seni orada".
"bende seni seviyoyum aslım korkmuyorum biliyorum geleceksin".
"yeter bu kadar konuşma şimdi aslı beni iyi dinle bu telefonu atma arada bir seni arayıp bir şeyler sorabilirim. Sonuçta sayende oğlumu hiç tanımıyorum".
"Oktay yalvarırım oğluma bir şey yapma yalvarırım sana".
"Sana söyledim aslı o benimde oğlum tekrar arayacağım seni". Telefon kapanınca hıçkırarak ağlamaya başladım bu arada ben konuşurken herkes odaya gelmiş bir taraftan da polis aranmıştı. Ayağa kalkıp Mustafa'ya doğru yürüdüm.
"Gökhan nerede neden Ömer'i korumamış".
"hastanede aslı ameliyata aldılar". Duyduklarım beni daha da korkutmuştu. Artık bacaklarım beni taşımıyordu yere dizlerimin üzerine düştüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLI (Bir Kalp İki Aşk 1#) #wattys2020
RomanceBazı insanlar yağmuru hisseder, diğerleri ise sadece ıslanır. aslı hayatın ona gönderdiği tüm yağmur damlalarını yüreğinde hissetti. yağmurun getirdiği güvenle huzur buldu. güveni kaybettiğinde umuda sarıldı. hayat onunla inatlaştıkça o da hayata in...