Selam canlar... Yeni bölüm geldi. İyi okumalar... Yarın benim için büyük gün dokuz ayimiz bitti ve kizimla kavuşuyoruz...
Bölüm ithafim asli1909 güzel yorumların beğenilerin için tesekkur ederim...sen hikâyede ugur getirdin.Melis benim sesime uyanmış bana bakıyordu. Üstümü hırsla giyindim. Bunu yapmış olamazdım böyle bir hata yapmış olamazdım. Melis yataktan kalkıp bana doğru geldi.
"yağız kötü görünüyorsun gel şöyle otur". Elimi tutmuş beni oturtmaya çalışıyordu. Sinirle elimi çektim ve tüm kızgınlığımla ona bağırmaya başladım.
"ne işim var burada neden yanımdasın çabuk söyle" bir yandan üzerine yürümüş onu omuzlarından sarsıyordum. Aklımı kaybetmiş gibiydim. Aslıya kendime bunu yapmış olamazdım.
"sakin ol hiçbir şey olmadı sadece öpüştük ve sen sızdın. Gece barda çok içmiştin yanına geldiğimde aslında seni orada görmeyi beklemiyordum. Biraz daha içtikten sonra bardan çıkmaya çalıştın ama yürüyecek halin yoktu bende seni buraya getirdim. Beni öpünce sende istiyorsun sanmıştım ama sonrasında yapamam bunu deyip sızdın kaldın". Melis konuştukça içim rahatlamış arkamda duran koltuğa çökmüştüm.
"dün geceyi unut Melis hiçbir şey olmadı, ben buraya dahi gelmedim" deyip ceketimi de alıp çıktım evden.
Yolda derin ile konuşmuş aslı ile kahvaltıya gideceğini öğrenmiştim hemen evime geçip üstümü değiştirdim ve derinin yanına gittim. O beni görünce şaşırsa da neden geldiğimi anlamıştı. Aslı ben geldikten bir süre sonra geldi. Bana uzak davranmaya devam ediyor sinirli olduğunu her hareketi ile belli ediyordu. Bir süre iş konuşmuş tanıtım ile ilgili notlar almıştık. Telefonu çaldığında aslı endişeli bir şekilde cevapladı. Raiji ismini duyduğumda pür dikkat oldum ama Fransızca konuştukları için hiçbir şey anlamadım sadece aslının ters konuştuğunu anlamıştım. Ona eğer rahatsız ediyorsa işi iptal ederiz gerekirse deyince bu sefer gerçekten beni üzen sözler söylemiş beni terslemişti.
Aslıya yaklaşmaya çalıştıkça o sözleri ile beni incitip uzaklaştırıyordu. Yine öyle olmuş buna daha fazla dayanamayacağımı düşünüp ayrılmıştım yanlarından. Giderken de aslıya sadece başımla selam vermiş ayrılmıştım. Yolda Raiji'yi arayıp onunla görüşmek istediğimi söylediğimde şaşırsa da beni oteline çağırdı. lobide söylediği kahveleri içerken "eğer iş yapacaksak aslıdan uzak durmasını onu sevdiğimi ve eninde sonunda evleneceğimizi" söyledim. Raiji itiraz edecek gibi olduğunda ayağa kalkıp "gerekirse bu işi iptal ederim umurumda değil aslıdan uzak duracaksın" dedim ve yanından ayrıldım.
Lansman gününe kadar Raiji' den ses çıkmamış oda iş için uzak durmaya karar vermişti diye düşündüm. Davetinin yapıldığı yalıdan içeriye girerken yanımda derin vardı. Bu gece buraya aslı ile gelmek ne çok isterdim ama bu mümkün değildi. İçeride bir türlü yanına yaklaşamamış etrafımda ki insanlardan bir türlü kurtulup aslının yanına gidemiyordum. Öyle güzel olmuştu ki bir peri kızı gibiydi. Üzerinde ki elbise varla yok arası makyajı onu bir melek kadar güzel yapmıştı. Bakışları ile etrafına duvarlar örüyor kimse onunla samimi olmaya yanaşamıyordu. Onu Raiji ile konuşurken görünce yanlarına gittim. o sırada müzik başlamış ali ve eşi dansı başlatmıştı. Aslıya dans edelim mi diye sorarken raiji de Fransızca söylemiş aslı onun teklifin kabul edip ayrılmıştı yanımdan. Bir süre daha onları dans ederken izlersem olay çıkaracaktım. Raiji'nin aslıya dokunan ellerini kıracaktım. Yanlarına gidip aslıyı kollarıma aldım. İlk kez bu kadar yakındık. Kalbim öyle hızlı çarpıyordu ki heyecandan kendime duygularıma şaşırıyordum. Dansta konuşmalarımla yine aslıyı kızdırmıştım ve yoruldum diyerek benden uzaklaşmış beni sıcaklığından mahrum etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLI (Bir Kalp İki Aşk 1#) #wattys2020
RomanceBazı insanlar yağmuru hisseder, diğerleri ise sadece ıslanır. aslı hayatın ona gönderdiği tüm yağmur damlalarını yüreğinde hissetti. yağmurun getirdiği güvenle huzur buldu. güveni kaybettiğinde umuda sarıldı. hayat onunla inatlaştıkça o da hayata in...