Aslı bölüm 5

11.6K 447 16
                                    

selam ben geldim. yorumlar mesajlar için çok teşekkürler. okuyan herkese upuzun bir bölümle geldiğimi haber veriyorum. umarm her geçen gün daha çok kişiye ulaşır yazdıklarım. bu arada gelen yorum ve mesajlara göre yazım tekniğimi daha çok geliştiriyorum. lütfen devam edin bana yorum yazmaya. çok yorucu bir hafta geçirdim üç gündür iki saatlik uyku ile idare ediyorum bayılmadan önce bölümü paylaşmak istedim. sizi aslı ile başbaşa bırakırken düzenleme boyunca dinlediğim muhteşem şarkıyı paylaşıyorum. iyi okumalar. (luis armstrong somewhhere over the rainbow)(medya üsten alta sıra ile melek, aslı, tuğba,elif)(ithaf gelin_cik mesajın beni çok mutlu etti.)

İçimden "kendini topla aslı eğer seni arabaya bindirirse bu durumdan kurtulamazsın eğer o silahı ateşlerse keremi kaybedersin sakinleş ve harekete geç aslı nefes al aslı derin nefes al aldığın dersleri hatırla aslı sen güçlüsün" diyerekkendimitelkinetmeyevesakinleşmeyeçalıştım. Sakinleşir sakinleşmez tüm gücümle Oktay'ın hiç beklemediği bir şekilde elimi çektim. Dikkati dağılmıştı elimi öyle şekilde çekmemle silah tuttuğu bileğini geriye çevirip elinden silahı alıp ayaklarını yerden kesmek için attığımı tekmeden sonrasını hayal meyal hatırlıyordum Oktay ile silahı polislere teslim edişim hepsi bir bulut halindeydi. O arada "oğlum ben sana demedim mi aslıya bulaşma fena döver seni" diyen Yiğit'in sesini duyduğumu hatırlıyorum. Sanırım fazla adrenalin ve korkudan keremin yüzünü gördüğüm anda da düşüp bayılmıştım. Kafamın yere çarpmadığını ayaklarımın havalandığını da son on beş dakika gibi hayal meyal hatırlıyordum. Gözlerimi açtığımda keremin evinde yattığım odadaydım. Kerem bana sarılmış uyuyordu. Kafamı kaldırıp kerem dedim. Kerem gözlerini açar açmaz telaşla konuşmaya başladım.

"Kerem yemin ederim ben simgeye öyle bir şey demedim".

"Şişş aslım sakin ol biliyorum sevgilim elif anlattı ki anlatmasa da inanmamıştım. O çocuk hasta farkındaydım ama sen o kadar güveniyordun ki ona sesimi çıkaramıyordum sonra simge ile ilişkileri falan fazla kıskançlık yapıyorum diye düşündüm bende".

"Kerem peki Simge neden böyle bir şey demiş ona neden yalan söylemiş".

"Bilmiyorum sevgilim. Simge ben öyle bir şey söylemedim diyor yeminler ediyor. Sen bayıldıktan sonra Elif kızı fena benzetmiş ama kız ağlamış yemin etmiş ben öyle bir şey demedim diye".

"Sana bir şey yapacak diye çok korktum kerem. Aklım başımdan gitti. Ya o silah patlasaydı ne yapardım ben sensiz".

"Korkmuş halin bir devi yere indirdi aslım korkmamış halini bilmiyorum artık" bir yandan gülüyor bir yandan da bana sarılıyordu. "Ya kerem" dedim ama sevgilim benimle uğraşmaya devam ediyordu.

"Aslı sen o hareketleri nereden öğrendin ya polisler bile şaşırdı. Teşkilata alalım biz bu kızı deyip komiser kartını uzattı".

"ortaokulda beden öğretmenim öğretmişti sonrada ben işte devam ettim uzun yıllar kendimi korumak için. Yiğit'i de bu sayede dövmüştüm zaten".

"Aslım ben artık hiçbir şeyden korkmuyorum kavgalardan beni kurtaracak Ninja bir kadına sahibim".

"Uf kerem ya dalga geçmesene".

"Yalnız sonrasında bayılman da ayrı bir güzeldi be aşkım". beni gıdıklamaya başlamış kahkahalarla sabah yaşadığımız stresi atıyorduk. Her ne kadar kerem bana belli etmese de o da bende çok korkmuştuk. Ortada bir silah vardı ve silahla şaka olmazdı o silah patlayabilir üçümüzden birinin canını yakabilirdi. Daha kötülerini düşünmek dahi istemiyordum artık. İkimizde iyiydik ama kafama takılan öyle büyük bir soru vardı ki cevabını hiç birimiz bilmiyorduk. Simge söylemedi ise Oktay'a bu saçmalıkları kim söylemişti. Keremin ısrarları ile hiç istemesem de birlikte güzel bir yemek yiyip tekrar uyuduk. Gecenin bir yarısı ter içerisinde uyanmıştım. Ya o manyak ateş etseydi ya kereme bir şey olsaydı ben ne yapardım. Yanımda uyuyan adama sıkıca sarıldım. "Allah'ım ne olur ona bir şey olmasın onu benden alma" deyip dualar ettim.

ASLI (Bir Kalp İki Aşk 1#) #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin