Aslı Bölüm 21

6.2K 393 5
                                    

Yeni bölüm geldi... ya bir sürü mesaj geliyor... yeni bölümle ilgili kurguyla ilgili... ama yorumlara bakıyorum hiç bir şey yok... benim sevgili okuyucularım biraz motivasyona ihtiyacım var yorum ve beğenilerinizi bekliyorum... yıldızcığa tıklamayı unutmayın... iyi okumalar seviliyorsunuz bol bol :)




Aslı;


Seni gördüğüm ilk an leylak kokusunu duydum ardından toplantı boyunca bu leylaklar gözlerimin önünden gitmedi. Umarım cesaretimi mazur görüp bana seni hatırlatan bu çiçekleri kabul edersin sevgiler malik el Raiji.


"gül bu çiçekleri alabilir istediğini yapabilirsin deyip çiçekleri güle verip kartı da yırtıp masama bıraktım. Mor leylağı tanımasam da kocamdan ötürü çiçeklerin anlamını çok iyi biliyordum ve sanırım bana bu çiçeklerle ve kartta yazdıkları ile Raiji âşık olduğunu söylüyordu. Yağız hala açıklama bekler gibi yüzüme bakıyordu. Daha fazla dayanamayıp konuşmaya başlamıştı zaten.


"kimdenmiş o çiçekler ne yazıyordu o kartta" çok mu sinirli çıkmıştı sesi bana mı öyle gelmişti anlamak için yüzüne baktım. Ne sanıyordu bu adam kendini.


"yağız bey eğer başka bir şey yoksa çıkmam gerekiyor müsaadenizle" tavrımı net belirtmiş çantamı alıp kapıya çıkmıştım ama kadire yakalanmış gül ile çiçekler hakkında konuştuğunu görmüştüm.


"kimden bu çiçekler aslı ve sen neden kızgınsın" Allah'ım neden herkes duygularımı yüzümden anlıyor demek istedim bir an ama yağıza yaptığımı kadire yapamazdım. Kokusundan arkamda olduğunu bilerek "kokusu derken keskin parfümünden bahsediyorsun değil mi aslı" içsesim geri fönmüş ve bana soru soruyordu. Ona cevap vermedim çünkü o genelde canavarımı felaket doldurup ortalığa salıyor istemediğim sözler söyletiyordu bana iş sesimle savaşmak yerine kadire cevap verdim.


"Raiji göndermiş bana ilk görüşte âşık olduğunu ve kokumu leylaklara benzetiyor demek çok istesem de sadece Raiji göndermiş çeviri için teşekkür ediyormuş" dedim.


"anladım sen nereye gidiyorsun eve mi"?


"kadir ne çok soru sordun nereye gideceğim herhalde eve gidiyorum hadi yarın görüşürüz" onu öpüp yanından hızlıca ayrıldım otoparka inip beni bekleyen araca doğru yürümeye başladım. Arkamda ki sese dönmek istemesem de söylediği cümleden ötürü döndüm.


"mor leylaklar ilk görüşte aşkı simgeler ayrıca parfümünde de leylak esintileri var teşekkür notu değil aşk ilanıydı o not"


"size ne yağız bey. Neden bu kadar ilgilisiniz anlamış değilim. Ayrıca bu ne cüret benimle nasıl böyle konuşursunuz. İş anlaşmamıza saygımdan susuyorum ama haddinizi aştığınızı belirtmek isterim. Size iyi günler"


"aslı bir saniye yanlış anladın" arkamdan sesleniyordu ama durmadım arabaya binip Mustafa'ya eve gideceğimizi söyledim.


Eve geldiğimde Ömer koşarak kucağıma atlamış "aslım çok özledim seni ben ya" deyip beni öpücüklere boğmuştu. Masal ise abisini iteleme çalışıyor "ya aslımı bana da bıyak" diye ondan fırsat bulup beni öpmeye çalışıyordu.

ASLI (Bir Kalp İki Aşk 1#) #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin