Hiç yorum yapmıyorsunuz sıkılıom 🚶
Sarayda bütün her yer görkemli ve sıcacık ama Wooyoung, kocasının yanında üşümekten kendini alamıyordu. Her gecenin ilerleyen saatlerinde kendini ikisinin paylaştığı odanın yatağında buluyor, tıpkı Choi San gibi evliliğinin soğuk ve sevgisiz olduğu düşüncesiyle ağlayarak uyuyordu.
San onunla nadiren etkileşime giriyor ama Wooyoung çok uğraşıyor, kocasının sadece savaş ve siyasetten var olan kabuğunu kırmak istiyordu. Wooyoung hiçbir şeye karışmıyor, çok genç ve deneyimsizdi. Sadece toplantılarda Kralın yanında küçük, şirin koca, başka bir şey değil.
San, kendi arzuları söz konusu olduğunda kocasına bile teslim olmuyor, olabildiğince Wooyoung'dan uzak durmaya çalışıyordu.
Ama bir noktada küçük omega, güzel bir şekilde giyinmiş, saf malzemeler ve vücudunda onu bekleyen zincirler, incilerle tamamen baştan çıkarıcı görünüyordu.
San, danışmanlarıyla yaptığı uzun bir toplantıdan gece geç saatlerde odaya geldi ve pahalı ipek çarşafların üzerine güzelce örtülmüş uyuyan Wooyoung'u buldu.
Omeganın genellikle giydiği uzun cübbeler, ne kadar büyüleyici bir vücuda sahip olduğunu asla göstermiyordu ama şimdi vücudu sadece San için meydandaydı ve en iyi malzemelerle o kadar güzel bir şekilde süslenmişti ki, ne kadar kıvrımlı ve narin olduğunu görebiliyordu.San güzel manzarayla karşılaştığı için afallasa da her gece yaptığı gibi giyinmek ve uyumak için soyunmaya başladı. Bordo üniformasını, kocasına bakarken dikkatsizce altın bir koltuğa fırlattı.
Küçük olanın evliliğindeki sıkıntısını ve çektiği ıstırapları biliyordu, ama bununla pek ilgilenecek durumda değildi. Duygular, şefkat ve özen göstermek için yaratılmadı.
O, güç tarafından yönlendirilen oldukça sevgisiz bir insandı. Bu onun için genç bir omega prensin mutluluğundan daha önemliydi.
Wooyoung'un er ya da geç bu hayata yeniden uyum sağlayacağından emindi, sonuçta sadece birkaç aylık evlilerdi.Yine de çocuk gerçek bir güzellikti ve dikkatini çekmek için çok çaba sarf ediyor, diye düşündü San son giysisini de çıkarırken bu yüzden sadece boxerıyla kaldı ve ortak yataklarına gitti.
Ona iyi bakmak için çocuğun yanına oturdu. Wooyoung yüzüne makyaj bile yapmıştı, kapalı göz kapaklarında oldukça bordo bir gölge vardı, loş ışıkta bile mükemmel görebiliyordu. Gözlerinin altında daha koyu bir gölge kullanılmış, mükemmel bir şekilde harmanlanmıştı.
Dudakları hafif bir gül tonunda boyalıydı ve yanaklarında hoş bir allık vardı.Vücudunun etrafındaki altın zincirler esmer tenini vurguluyordu, ipek üst kısmı göğsünü sarmıştı, meme uçlarının şeklini açıkça görebiliyordu.
Alt kısmı olarak giysi gibi bir etek giymişti, yırtmaçları yukarıya doğru çıkıyor, peluş uyluklarını gösteriyordu, sadece çok azını gizliyordu. Vücudunun geri kalanını örten, tenini kaplayan, ancak aslında hiçbir şeyi gizlemeyen şeffaf bir elbiseydi.Zarif omzu açıkta kalmış, orada da birkaç inci sarkıyordu. Güzel vücut zincirleri kıvrımlarını vurguluyordu ve ince bileklerinde ve ayak bileklerinde bilezikler, zarif parmaklarında altın yüzükler vardı.
Olağanüstü güzel elleri vardı, San şimdi fark etti. Onları tuttuğu tek zaman, düğün günlerinde yüzüğü taktığı zamandı. Bunun dışında onları pek görmemişti, belki de genç omega farkında olmadan o küçük parmakları ağzına attığı için.
Çokça yaptığı bir şey, onun hakkında bir şeyler öğrenecek kadar umursamadığı için edindiği çok az sayıdaki maskaralıklardan biriydi.Elleri kendisine sunulana dokunma arzusuyla kaşındı ve kendini biraz uyuyan prense teslim etmeye karar verdi. Ne de olsa sadece kendisi için giyinmişti. Böylece kaba, nasırlı eli genç olanın açıkta kalan uyluklarına doğru yol aldı. Tüysüz ve yumuşaklardı, Wooyoung zayıftı ama kemikli değildi, kapmak ve sıkmak için bolca derisi vardı ve omeganın kalçasına doğru ilerlerken iç çamaşırı giymediğini fark etti.
Omeganın, uyluğunun iç kısmındaki hassas noktayı okşadığında, şirin dudaklarından yumuşak bir iç çekiş duydu. Ayrıca elinin dışında küçük penisini hissedebiliyordu ve San da sertleştiğini hissetti.
"Güzel." dedi kendi kendine, hafif dokunuşlarıyla yavaşça sertleşirken kocasının nefesinin kesilmesini izleyerek. Mırıldandı, Wooyoung gerçekten onun için bu kadar çaresiz miydi? Yumuşak dokunuşlardan ve sevgi dolu öpücüklerden yoksun? San bunu sağlayamayacağını biliyordu ama belki Wooyoung umursamadı, belki ona vereceği her şeyi almak istiyordu.
San her zaman onunla konuşmak, dikkatini toplamak için çok uğraşıyordu. Gününün nasıl geçtiğini sormak gibi şeyler.
Gözleri her zaman çok içtendi ama San'ın kayıtsızlığı Wooyoung'u çok etkiledi. Bundan ne zaman bıkacaktı? Ne zaman duracaktı? San onun ne kadar ileri gidebileceğini merak etti. Çocuğu kıracak havasında değildi ama onu biraz kırmaktan zarar gelmezdi, değil mi?Böylece kararını verdi. Ve kendini uyuyan çocuktan uzaklaştırdı. Onun dağılmasını istiyordu ve bu ancak her şeyin farkındaysa işe yarayabilirdi. Wooyoung, vücudundan çekilen el yüzünden küçük bir inilti bıraktı.
Sevimli, uykusunda bile San'ın dokunuşları için çaresizdi.San, daha sonra uzanmaya devam etti, yorganı çocuğun ve kendisinin üzerine çekti ve hatta elini beline atıp onu kendine çekecek kadar ileri gitti. Çok küçük ve uysaldı, geniş göğsüne karşı eriyordu. Bir an için San denedi ve dinledi ama hiçbir şey olmadı. Sessizdi. Wooyoung hala uyuyordu.
~~~~
Wooyoung sabah yalnız uyandı, uyku hali devam ediyordu ve hayal kırıklığı düşüncelerini doldurdu ama sadece birkaç kısa süreliğine. Kendine tepeden baktığında ve başarısız planı hatırladığında, gözlerinde yaşlar hissetti.
Yatağın diğer tarafı boştu, her zaman öyleydi, San erken kalkan biriydi. Kral onu böyle görmüş olmalı, ama belli ki ilgilenmedi ve aniden Wooyoung kendinden iğrendi. Onun nesi vardı? Arkadaşı Yuta yanılmıştı, bu işe yaramamıştı. Sadece kendini küçük düşürmüştü işte.
Vücudu bile kocası için yeterince çekici değildi. Yıllar boyunca ona hep güzel olduğu söylenmişti, birisinin isteyebileceği her şeye sahip, güzel. Ve buna inanacak kadar aptaldı.
Muhtemelen herkes prens olduğu için ona iyi davranıyordu, onu tarif etmek için kullandıkları kelimelere uyduğunu düşündükleri için değil. Ayağa kalkarken gözyaşları yavaş yavaş yuvarlak yanaklarına hücum etti.
Ağır adımlarla terasa doğru giderken, vücudundaki bilezikleri ve zincirleri çıkarırken, vücuduna takmak için o kadar çaba harcadığı her parçayı yavaşça çıkardı.
Sonunda daha fazla dayanamadı ve kısa üstünü, uzun eteğini yırttı, yırtılan kumaşın sesi hıçkırıklarını gizledi.
Odanın köşesindeki sıcak su dolu küçük küvete boş gözlerle baktı, kendisi için hazırlanmış olan küvette boğulup boğulmayacağını merak etti.Orzb San.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşlerim zifiri karanlık • woosan
FanfictionHerkes San'ı bu toprakların sahip olduğu en büyük İmparator olarak tanımlardı. Bilge, büyük savaşçı, vizyoner bir lider ve karizmatik. Bununla birlikte, İmparator aynı zamanda soğukkanlı ve acımasızdı.