4✓ [M]

4.4K 293 131
                                    


San, küçük Omega'yı öpmek için yüzüne eğildi. Wooyoung'un dudakları ayrıldı ve onun kaygan, ıslak öpücüğüne karşılık vermeye çalışırken topuklarının üstüne kalktı.

Geniş odayı aydınlatan onlarca mumun soluk ışığı altında San, dilini küçük olanın dudaklarında gezdirdi. Büyük ellerinden biri Wooyoung'un gür saçlarındaki tokaları aceleyle çıkardı.
Ardından eli onun pürüzsüz sırtına ve kalçalarına inerek, kocaman sertliği Omega'ya baskı yapıncaya kadar onu kendine bastırdı.

Alfa'nın elleri, Wooyoung'un omuzlarına kaydı ve elbisesini kollarından aşağı itti. İpek elbise yere düştü ve Omega'nın ayaklarına yığıldı.
San sonra, uzandı ve iki eliyle, neredeyse çıplak olan yuvarlak kalçalarını avuçladı.

Wooyoung, onun öpüşüne karşılık vermeye çalışırken ve arzuya teslim olurken, boğazından uyuşmuş bir inilti çıktı.

Öpücük alev alarak, ateşli ve doyumsuz dudaklara ve derin, tüketen bir zevke dönüştü. San dilini, Wooyoung'un ağzına soktu ve onun vücudu, bacaklarının arasında oluşan ve onu Alfa'ya yapıştırarak daha fazlasını istemesine yol açan sıcak, ıslak bir ağrı ile yanıt verdi.

Alfa'nın doymayan elleri küçük Omega'nın vücudunda, dolaştı. Wooyoung öyle güzel ve baştan çıkarıcıydı ki San tüm kontrolünü kaybettiğini düşündü. İçindeki kurt, bu güzel Omega'ya sahip olmak için inanılmaz bir istek içerisinde Alfa'yı kontrol ediyordu sanki.

Dudakları birbirinden ancak nefes almak için ayrıldı. Sonra San elleriyle Omega'nın göğsünün her tarafını okşadı. Güzel, pembe göğüs uçlarında ve sıcak teninin üstünde parmaklarını dolaştırdı, sonra bakışlarını kaldırıp onun yüzüne baktı. Wooyoung'un da kendi bedenini süzdüğünü fark etti.

Omega'nın bakışları, göğüs kaslarına kaydı, sonra sert görünümlü karnında dolaştı.

"Gördüklerini beğendin mi?" Ancak yanıtından emin olan bir erkek bu soruyu sorabilirdi.

Wooyoung, yakalandığını fark ettiğinde yanaklarının ısınmaya başladığını hissetti. Ne söylemesi gerekiyordu? Cesur olmalıyım diye düşündü ve cevapladı. "E-evet, beğendim."

San ateşli, arzulu gözlerle ona baktı ve dudaklarını Wooyoung'un dudaklarına indirdi. Bu öpücük o kadar vahşi, o kadar düzensizdi ki, San sabit kalmak için Alfa'nın kollarına tutunmak zorunda kaldı. Haşindi, tatlıydı ve uyuşturuyordu, iki insan tamamen fiziksel ve tüketen bir ihtiyaca teslim oluyordu ki, San, gırtlağının derinliğinden inledi ve geri çekildi.

"Çok güzelsin." dediği zaman, nefesi ağırlaşmıştı. Gri gözlerinde yanan arzu, Wooyoung'un kendini çok güzel hissetmesine neden oluyordu.

San küçük omega'yı kalçalarından kavradı ve kucağına aldı. Wooyoung ilk korkuyla onun boynuna sıkıca sarıldı.
Alfa'nın gülüşünü duyduğunda utandı.
Kucağında olduğu adamın yatağa doğru yürüdüğünü biliyordu. İçindeki saklı tutmaya çalıştığı korku daha da yoğunlaştı.

Alfa onu pekte nazik olmayan bir şekilde yatağa bıraktığında başını yana çevirdi ve yanağını yatağın kaliteli kumaşına bastırdı.
"Yüzüme bak."
San söyledi ve Wooyoung'un kapatmaya çalıştığı iştah açıcı bacaklarını tuttu.
"Vücudunu saklama, artık benimsin güzel Omega."


Wooyoung başını çevirdi ve onun pantolonunun düğmelerini açışını, bacaklarından sıyırarak çıkarışını seyretti. Pantolonunu kenara tekmelerken bakışları hala Omega'nın üzerindeydi.
Tamamen soyunduktan sonra yatağa yaklaştı ve dizleri yatağa temas edene kadar durmadı.
"Buraya gel."

düşlerim zifiri karanlık • woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin