27

6.4K 217 3
                                    

Şoför abinin kullandığı arabadan indikten sonra okula doğru yürümeye başladık. Sabahki olayda tatlıya bağlandı. Bayılan Lodos abinin üzerine Sarp bir sürahi soğuk su döktü. Annemle konuşurlarken duyduğuma ise daha çok şaşırdım. Beni kıskanmış. "Benim ayperimin gönlünü çaldı. Bunu hakketti. Bak gör sen hamileyken nasılsa aramız öyle olacak. En çok ben seveceğim onu." Dedi. Sonrasında babam en sağlıklısının şoför abinin bizi okula bırakması olduğunu söyledi. Amcamın okulu olduğundan olsa gerek. Herkes bir bana bir Atilla'ya bakıyor. Ben her ne kadar utansam da Atilla tuttuğu elimi hafifçe sıkarak rahat olmamı yanımda olduğunu söyledi. Babam aynı sınıfta olduğumuzu söylediği için direkt sınıfa geçtik. Cam kenarından 4. sıraya oturduk. Önümüzdeki çocuklar bize döndüler.

Okan: Merhaba ben amcanın 3. çocuğu Okan.

- Memnun oldum.

O: Bende. Naber Ati.

A: İyi ne olsun. Bugün Lodos abimin bayılması dışında.

O: Niye bayıldı lan?

- Şey ben ona abi dedim de sanırım o yüzden.
Benim cümlemden sonra Okan' ın yeri göğü inletecek şekilde gülmesiyle sınıftaki herkesin odak noktası olduk. Bunun üzerine Atilla'ya daha çok yaklaştım. Atilla da bunu fırsat bilip bana sarıldı. Pis fırsatçı. İlk ders biyoloji. Klasik tanışma, tatil vb. sorulardan sonra hoca bizi serbest bıraktı. Ders bittikten sonra Atilla'ya lavaboya gideceğimi söyledim. Lavabonun yerini Atilla'dan öğrendikten sonra sınıftan çıktım. Ellerimi yıkarken kızlı süsler geldi. O kadar süslenmişler ki sanki galaya geliyorlar. Neyse belki öyle insanlar değildir. Ön yargı kötüdür. Kızlı süslerden biri ağzını yaya yaya konuşmaya başladı.

X: Sen kimsin de okulun sahipleriyle konuşuyorsun?

- Sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.

Y: Onlardan uzak duracaksın.

- Ya he he. Şurada bir yüzünüzü yıkayın da yüz yüze konuşalım araya vasıta sokmayın.

X: Ne diyorsun sen be.

- Eben. Neyse benim işim var sizinle uğraşamam hadi eyvallah.

X: Gidemezsin. Önce bize açıkla ve bir daha Atilla ve Okan kuzenlere yaklaşmayacaksın.

Onları umursamayıp yanlarından geçecekken birinin kolumu tutmasıyla bir krizin yaklaştığını ve sakinleşmem gerektiği aklıma düştü. Hızlıca beni tutan kızı itip lavabodan çıktım. Sınıfa Atilla'nın yanına vardığımda koşarak Atilla'ya sarıldım.

A: İkiz ne oldu iyi misin?

- Atilla dokundu dokundu bana. Korkuyorum.

Diye fısıldadım kulağına.

A: Sakin ol ikiz. Ben yanındayım.

Atilla ile bir süre öyle kaldıktan sonra ayrıldık daha iyi olduğumu hissediyorum.

Eve geldiğimizde kapıyı açan ablaya selam verip odalarımıza çıktık ve üzerimize değiştirdik. Salona indiğimizde kimse yoktu. Atilla oyun oynarken bende uykum geldiği için odama çıkıp yatağa yattım.

Yazardan

Kimsenin aklına o gelmemişti. Çünkü çoğu onu yoksaydı. Bazılarının ise hiç haberi olmadı.

O.. Tüm oyunun kaderini değiştirecektir.

Haldun. İflasından Melih'in sorumlu olduğuna inandı ve Melih'in de hayatını karartmaya karar verdi. Melih'in en çok istediği şeydi kız evlat. Hiç bir evladını birbirinden ayırt etmezdi fakat bir hikaye duymuştu Melih.

Yeni evlenmiş olan iki genç kendi evlerine geldikten sonra bir anlaşma yaparlar. İlk bir hafta kimseye kapıyı açmayacak ve sadece birbirlerine zaman ayıracaklardır. Evlendikten iki gün sonra damadın ailesi gelir. Damat kapıyı açacakken eşiyle yaptıkları konuşmayı hatırlar ve içinden bir özür dileyerek kapıdan uzaklaşır ve ailesine kapıyı açmaz. Ertesi gün gelinin ailesi gelir. Gelin eşiyle yaptıkları anlaşmayı hatırlar içinden bir özür dileyerek kapıdan uzaklaşır. Ama daha iki adım atamadan bundan pişman olur. Hemen kapıyı açar ve ailesini buyur eder. Eşinden de özür dileyerek onları geri çeviremediğini söyler. Yıllar yılları kovalar çiftin iki erkek çocuğundan sonra bir kız çocuğu olur. Adam büyük bir kutlama yapar. Eşi kutlamadan sonra adama sorar.
- Diğer çocuklarımızda böyle bir kutlama yapmadın. Fakat kızımız da yaptın. Neden?
Adam cevap verir
- Evlendiğimiz de yaptığımız anlaşmada sen aileni geri çeviremedin fakat ben çevirdim. Bundan yıllar sonra da bana kapıyı açacak olan kızımdır.

Melih bu hikayeden sonra çok istemiştir bir kızı olsun. Haldun da bunu bildiği için o günün gelmesini beklemiştir. Berfu Alkım doğduğunda sadece O kokusunu solumuştur. Sonrasında Haldun bebekleri değiştirmiştir. Bundan yaklaşık 16 yıl sonra Korkmaz malikanesine isimsiz bir mektup gelir. Tahmin ettiğiniz gibi Haldun'dandır. Ama O herşeyin farkında idi zaten. Ama..

O...
Mektup...
Haldun...
İntikam...
Aksiyon loading...

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin