51

3K 134 0
                                    


Düşme sesini duyan Sarp ve diğerleri hemen odadan çıktılar baktıklarında Atilla odasının önünde kapıyı açmaya çalışıyordu. Ama bariz bir şekilde görünen titreyen elleri, durmaksızın akan göz yaşları ile pek mümkün değildi. Sonunda kapıyı açabilen Atilla hemen içeri girip kapıyı örttü. Yatağına yatıp daha çok ağlamaya başladı. Ne demekti ikizi tecavüze uğramış? Olmazdı olamazdı. Berfusu bunları nasıl kaldırmıştı. Hayır hayır olmaz olamaz. Cenin pozisyonu almış katıla katıla ağlıyordu. Artık nefesleri ona az gelmeye başlamıştı transa girmiş bir şekilde başını olumsuz anlamda sallıyor yanlış duyduğuna abilerinin yanlış bildiğine inanmak istiyordu. Olmazdı olamazdı. Kim kim yapmıştı bunu. Atilla'nın vücudunu bir öfke ele geçirmeye başladı. Kim bunu Berfusuna yapabilirdi. Atilla bunları düşünürken Sarplar içeri girdi.

S: Atilla abim ne oldu?

Ancak Atilla cevap vermeyecek kadar kötü durumdaydı bir yandan katıla katıla ağlıyor diğer yandan başını olumsuz anlamda sallıyordu. Zar zor konuştu.

A: Hayır hayır inanmıyorum size. Berfu tecavüze uğramış olamaz. YALAN YALAN SÖYLÜYORSUN.

S: Atilla sakinleş öyle konuşalım lütfen.

A: Ne sakinleşmesinden bahsediyorsun ya geberteceğim o kanı bozuğu. Şerefsiz adi. Nasıl yapar nasıl? Geberteceğim onu.

Atilla anı bir güçle yataktan kalkıp kapıya ilerledi. Ancak Lodos ve Rüzgar onu hemen tuttular.

L: Selim şu sürahiye soğuk su koy getir hemen lavabodan.

Selim suyu getirince Lodos tek eliyle alıp Atilla'nın başta yüzüne gelmek üzere başından aşağı boşalttı. Atilla ani şokla durulurken hemen yatağa yatırdılar. Selim, Rüzgar ve Lodos onu yatağa sabitleyip ağzını kapattılar. Bu sırada Sarp olayı anlatmaya başladı.

S: Atilla bak şuan zamanı değil. Berfu şuan çok kötü durumda. Bak o kansız bulunulacak elimizden gelenin fazlasını yapacağız. Ama önceliğimiz Berfu değil mi abim? Bak Berfu zamanında çok üzülmüş, yıpranmış değil mi? Hadi bak sakinleşmeye çalış lütfen. Berfu kendini kirli görüyor. Abimle bana anlatırken "Abi ben kendimi çok sıcak suyla yıkadım." dedi. Lütfen abim Berfu'nun şuan bize ihtiyacı var. Böyle seni sinirli görürse kendini daha kötü hissedecek. Hadi bak o şerefsizi tabiki cezalandırılacak ancak Berfu'yu yıpratmamalıyız. Şimdi biraz uyumaya çalış istersen sakinleştirici hap vereyim. Papatya çayı falan da ister misin?

Selim konuşabilmesi için elini Atilla'nın ağzından çekti.

A: Tamam tamam deneyeceğim. İlaç iyi olabilir. Daha sonra da biraz uyumaya çalışırım. Biriniz de benimle kalabilir mi?

L: Tabiki tabiki abim. Ben şimdi ilaç getireyim. Daha sonrada ben kalırım.

A: Tamam.

Lodos sakinleştirici getirdi, daha sonrasında Atilla ilacın etkisiyle uyuyakalırken o da sandalyeye oturup beklemeye başladı. Bu sırada Sarp, Rüzgar ve Selim odadan çıktılar. Selim Efe'nin yanına gitti. Rüzgar ve Sarp ise önce Berfu ve Uraz'ı kontrol ettikten sonra tekrar odaya geçtiler.

R: Abi kamera kayıtları abimin bilgisayarına da bağlı değil mi?

S: Evet. Ne oldu ki?

R: Ya abim ne olduğunu merak eder de bakarsa.

S: Eyvah işte o zaman yanarız. Kalk abimin bilgisayarından kayıtları alalım zaten şikayet içinde lazım olacak.

Rüzgar ile birlikte kalkıp odadan çıktılar. Uraz'ın odasının kapısını sessizce açıp masasının önünde bulunan sandalyeye oturdu Rüzgar. Hemen bilgisayarı açma tuşuna basıp stresle dizini sallamaya başladı. Kısa sürede açılan bilgisayarın şifresini çözmeye çalıştılar. Ancak ne olacakları hakkında tam bir fikirleri yoktu. Önce ilk kardeşi olduğu için Sarp'ın doğum gününü denediler. Ancak başarısızdı. Daha sonra Berfu'nun doğum gününü denediler ama sonuç değişmedi.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin