41

3.4K 143 6
                                    

Yazar'dan

      Ali Rıza uçaktan inmişti. Bir an önce torunlarının yanına gitmek onlara destek olmak istiyordu. Havaalanının önündeki taksilerden birine binip hastanenin adını söyledi. Daha sonra yolu izlemeye bir yandan da düşünmeye başladı. Oğlu ve gelini böyle bir şey yapmış olabilirler miydi? Bütün yol boyunca bunu düşünüp durmuştu. Artık başı ağrıyordu.

T: Geldik abi.

       Parayı ödeyip taksiden indi Ali Rıza. Hastaneye girip danışmaya Uraz'ı sordu. Aldığı cevapla asansöre ilerledi. Uraz'ın odasının bulunduğu kata gelince koridorun biraz ilerisinde torunlarını gördü. Adımlarını hızlandırarak onlara doğru ilerlemeye başladı. Dedesini gören Rüzgar hemen ona ilerledi.

R: DEDE! İyiki geldin.

A: Sizi hiç yalnız bırakır mıyım oğlum?

      Sırayla Berfu hariç herkes sarıldı. Sarp artık kendini daha güçlü hissediyordu.

A: Uraz'da bir değişiklik var mı çocuklar?

L: Çok az da olsa bir iyileşme göstermiş abim. Böyle giderse tahmini 6 saate tek tek yanına girebilirsiniz dedi doktor.

A: Şimdi kaç saat oldu peki?

S: Neredeyse tam 4 saat doktor birazdan yine kontrole gelir. Saat başı kontrol edip sakinleştirici veriyorlar.

A: Anladım. Siz nasılsınız?

R: Abimiz içeride dede hepimizin onu ne kadar çok sevdiğini biliyorsun. Berfu da kısa sürede çok bağlandı Uraz abime. Dede ona bir şey olmasın..

A: Şştt tamam oğlum geçecek bu günleri de atlatacağız. Efe biliyor mu bu durumu?

Atilla: Yok dede biz eve hiç uğramadık zaten görüyorsun halimizi direk okuldan geldik buraya haliyle Efe'yi de görmedik.

A: Melih ve Defne telefonda konuştuğumuz gibi biliyor değil mi Sarp?

S: Evet dede.

      Bunun üzerine daha fazla konuşmadılar. Yanlarına gelen doktora baktılar. Doktor onlara başıyla selam verip Uraz'ın odasına gitti. Bir kaç kontrolden sonra 2 saate içeri girebileceklerine tamamen emin oldu. Dışarı çıkıp kalabalığı karşına aldı ve konuşmaya başladı.

D: Öncelikle size müjdeli haberlerim var. Uraz beyi net 2 saate görmeye girebilirsiniz artık bundan kesinlikle eminim. Sonrasında ise Uraz bey uyandığında yapacağımız bir kaç kontrol daha olacak. Beyni ve kalbi için bir kaç test yapacağız bir sorun çıkmazsa ki çoğunlukla 24 saatten knce uyanan hastalarda herhangi bir hasara rastlamayız. Uraz beyi taburcu ederiz.

B: Gerçekten mi?

D: Gerçekten küçük hanım.

       Berfu Atilla'ya, diğerleri de birbirlerine sarılmıştı. Hepsinin yüzü gülmeye başladı. Uraz onların yüzündeki en büyük gülümsemeydi.

○○○○○
°°°°°

      Efe uykudan uyanmıştı. Yavaşça yatağından indi ve ablasının odasına gitti. Ama kapıyı açamadı. Küçük elleri ile kapıya vurdu ama kimse açmadı. O da sırayla abilerinin kapısını çaldı ama kimse kapıyı açmadı. Merdiven korkuluklarına tutuna tutuna tek tek indi merdivenleri. Salona gitti paytak adımlarla ama orası da boştu. O küçük kaşlarını çattı Efe uyandığında ablası ona sarılırdı. Ağlamaya başladı. Hizmetliler henüz çıkmıştı. Ama Efe'ye bakacak kişi yemek odasında sefasını sürüyordu. Ağlayan Efe'yi duyunca kaşlarını çattı. Niye ağlıyordu bu bebek şurada ağız tadıyla bir yemek yedirmemişti. Sinirle yerinden kalktı ve sesin geldiği yöne ilerledi. Efe yerde oturmuş ağlıyordu.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin