21

8.6K 268 1
                                    

Yazardan

Sağlık çalışanları iğneyi vurduktan sonra onları izleyen kalabalığa döndü. Ahmet konuşmaya başladı.

X: Hanfendinin herhangi bir rahatsızlığı var mı?

M: Hastalığı yok ama fobisi var daha önce karanlıkta kaldığında bayılmıştı. Bu tarz bir şey ilk defa oluyor biz Berfu'yu tanıdığımızdan beri. Bir de bağırılması konusunda hassas olduğunu söylemişti.

Ahmet: Peki bugün ona bağırdınız mı?

Herkes düşünmeye başladı.

Selim: Evet küçük kardeşimizin kaybolduğunu sandık. Korktuğumuz için evde bağırıyorduk. Sese uyanmış Berfu. Sonra Efe'nin Berfu ile olduğunu öğrenince Rüzgar abim seninle ne işi var diye bağırmıştı. Berfu kısa bir an duraksayıp nedenini anlattı. Sonra Rüzgar abim Efe'ye bakmak için yukarı çıktı ama Berfu bizim sesimizden korkup Efe'ye zarar gelme olasılığı yüzünden kapıyı kilitlemiş. Sonra Rüzgar abim yine bağırdı kapı açılmıyor falan diye o da anahtarı uzatıp anlattı neden kilitlediğini sonra sofraya oturduk ve kahvaltı etmeye başladık. Ama Berfu yemedi anneminde dikkatini çekti bu. Berfu'nun yanına gidip kızım iyi misin dedi. Yüzüne gelen saçını arkaya atacaktı ki olanlar oldu Berfu hemen kendini geri çekip sayılamaya ve çığlık atmaya başladı.

Ahmet: Hmm konu basitmiş o zaman. Kızınızın tramvası var bu konuyla alakalı. Ona sesinizi yükseltmeyin ve bir uzmana başvurun. Yarım saate falan uyanır. Geçmiş olsun.

M: Teşekkür ederiz.

Araf Yekta'dan

Ne yaşadın da böyle bir tramvan var acaba. Gizemlerle dolu bir kızsın. Arkadaşlarıma baktığımda grubumuzun en şen şakrak insanı Oğuz bile üzgündü. Çok çabuk benimsemiştik Berfu'yu. Ne olduğunu anlamadan Oğuz ayağa kalktı ve kapıya ilerledi. 5 dakika sonra geri döndü.

O: Kağıt var mı?

-Oğlum otur oturduğun yere ne yapıyorsun?

O: Lan daha arkadaşlığımızın ilk günü ilk günden küssün mü bize. Diyecek bir çiçek bile almadınız. Şimdi başından ayrılamam uyanınca düzgün bir buket yaptırırım.

Herkes Oğuz'un bu dediğine tebessüm etti.

Berfu Alkım'dan

Uyandığımda etrafıma baktım. Herkes buradaydı. Niye korktun derlerse ne cevap vereceğim ben şimdi?

A: İkiz iyi misin? Canın yanıyor mu? Yaklaşabilir miyim?

Hafifçe doğruldum ve kollarımı açtım. Atilla da hemen sarıldı bana. Bir süre sarıldıktan sonra uzaklaştı.

A: Ne oldu ikiz sana doktor tramva dedi.

- İyiyim ben bir anda oldu kusura bakmayın.

Sonra gözüm Efe'ye çarptı.

- Ablam sen bana sarılmayacak mısın?

E: Hayır canın acır. Gene ağlarsın üzülürsün. Üzülme abla.

- Üzülmem canımın içi. Bir anda oldu. Çok özür dilerim seni korkuttuysam.

Efe hemen gelip bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Ayrılınca da yanağından öptüm. Sonra şuan neden burada olduklarını anlamadığım Araf, Oğuz ve Emir' e baktım.

E: Biz buluşacaktık ya biz seni bekledik bekledik ama sen gelmeyince bizi ektiğini sandık ama bizi ekicek birine benzemiyordun. Bizde merak ettik ve geldik.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin