38

4K 157 13
                                    

Yazar'dan

      İkizler okula gelmişlerdi. Sınıfa doğru ilerlerken Berfu hala tedirgindi. Abisini, ailesini kaybetmekten çok korkuyordu. Rüzgar'ı bile. Çünkü ona kötü davranmış olsa da abisiydi onun çok büyük şeyler yapmadığı sürece silemezdi onu da. Sadece kırgındı.

      Atilla ile Berfu sınıfa girdiğinde kuzenlerinin de orada olduğunu gördüler.

O: Nasılsınız gençler?

B: Şöyle böyle.

O: Hayırdır?

A: Birisi Uraz abime saldırmaları için adam tutmuş olaylı bir sabah geçirdik. Hatta daha doğru düzgün sabah olamamıştı o derece.

O: Oha iyi mi Uraz abi?

B: Çok şükür iyi. Kimseye bir şey olmadı.

O: Defne yenge ve amcam ne diyor bu işe.

A: Sabah pek konuşamadık tam bilmiyoruz o yüzden Uraz abim karakola gidip soracak durumu.

      Öğretmen gelince konuşmayı yarıda kesip eşyalarını çıkardı ve dersi dinlemeye çalıştı. İkisi de bugünkü olaydan ve erken kalkmaktan dolayı çok yorgun oldukları için dersin ilk 20 dakikasını göremeden uyuyakaldı.

○○○○○
°°°°°

      Defne ve Melih amaçlarına ulaşamadıkları için fazlaca sinirliydi. İkisi de yeni bir plan kurmaya çalışıyor ancak akıllarına hiç bir şey gelmiyordu. Berfu ve çocuklar Uraz'a git gide daha çok bağlanıyordu.

D: Melih bu adamlar bizim yaptırdığımızı söylemez değil mi?

M: Bilmiyorum nasıl yakalandılar onu da anlamadım. Koskoca adamları bir kişi hakladı resmen. Ama en çok istediğim şey babamla annemin öğrenmemesi. Bu sefer biteriz Defne.

İkisi de tedirgin bir şekilde ne yapacaklarını düşünmeye başladı.

○○○○○
°°°°°

     Uraz evden çıktıktan sonra arabasına binip şirkete doğru yola koyuldu. O sırada dedesini aradı.

U: Dede günaydın.

(Yazarınızdan not; Dedelere ve babaneye isim koymamışım.
Defne'nin babası Ahmet bey
Melih'in babası Ali Rıza bey
Melih'in annesi Münevver hanım)

A: Günaydın Uraz'ım. Nasılsın?

U: İyiyim dedem sen nasılsın? 

A: Çok şükür oğlum. Kardeşlerin nasıl?

U: İyiler dedem. Şey dede benim sana bir şey söylemem lazım.

A: Söyle Uraz'ım hayırdır inşallah?

U: Dede sabah biz uyurken eve birileri girmiş çocukların resmini çekmişler beni silahla ve kardeşlerimle tehdit ettiler. Seninle yaptırdığımız sistem sayesinde kurtuldum. Bugün öğleden sonra karakola gideceğim. Şimdi şirkete gidiyorum. Haberin olsun istedim.

A: Tamam ama iyisiniz değil mi bir sorun yok?

U: İyiyiz dedem çok sağol.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin