Yazar'dan
Berfu cevap vermeden çıktı odadan. Giyinme odasına girip kıyafet ayarladı kendine. Daha sonra giyindi ve Efe'nin odasına gidip ona da kıyafet ayarladı. Atilla'nın odasından Efe'yi aldı ve ateşine baktı. Çok şükür iyiydi. Gece çok endişelenmişti. Efe'yi de giydirdi ve küçük arabalı çantasına bir kaç oyuncak koydu. Ardından çantayı tek omzuna taktı ve Efe'nin elini tutup aşağı indi.
Uraz Berfu'nun Efe ile beraber indiğini görünce ne yapacağını bilemedi. "Kızım?" "Efe hasta yakınımızda olsa iyi olur. " dedi Berfu. "Güzelim biz bakardık. " dedi Lodos. Berfu başını olumsuz anlamda salladı ve Efe'yi kucağına alıp evden çıktı. Uraz da ne yapacağını bilememişti. "Halledeceğim. dedi ve çıktı evden. Berfu ile arabaya binip arabayı çalıştırdı.
Berfu yol boyu ağzını bile açmadı. Sadece Efe'nin saçlarını sevdi. Ara sıra öpücükler kondurdu. Lakin bakışlarını bir an bile Uraz'a değdirmedi. Uraz bu duruma çok üzülüyordu. Hatalı olduğunu biliyordu elbette. Yine de Berfu'yu böylesi kırmak, sanki kırıklar onun kalbine batıyordu. Radyodan Berfu'nun normalde kahkahalarla eşlik ettiği şarkıyı açtı.
Ali Desidero - MFÖ
Berfu bu şarkıya bile eşlik etmedi. Gülmedi. Tebessüm dahi etmedi. Efe yolculuk boyunca izlediği çizgi filmi anlattı. Berfu ise onu büyük bir dikat ve özenle dinledi. Uraz farkındaydı Berfu harika bir anne olacaktı. Ama.. Aması vardı işte. Küçüktü. Küçücüktü.
Sonunda psikogun kliniğinin önüne geldiklerinde Uras yardım etmek istediğinde Berfu elini kaldırıp onu durdurdu ve Efe ile beraber arabadan çıktı.
İçeri geçtiklerinde sekreterin yönlendirmesiyle İzel hanımın odasına geçtiler. Kısa bir tanışmadan sonra Uraz ve Efe dışarı çıktılar.
"Nasılsın Berfucuğum? "
"İyiyim İzel hanım siz? "
"Iyiyim canım teşekkürler. Berfucuğum bana biraz kendinden bahsetmek ister misin? Mesela arkadaşların var mı? "
"Var. 3 arkadaşım var. "
"Peki aranız nasıl? "
"Gayet iyi zaten tanışalı çok olmadı. "
"Aynı okulda mısınız? "
"Evet. "
"Peki canım. Uraz bey yakın zamanda rahatsızlandığından bahsetti kısaca. Bana detaylı anlatmak ister misin? "
"Imm şimdi şöyle oldu. "
"Sakin ol Berfu. Gerilecek bir şey yok. "
"Tamam. Şimdi ben okuldan çıkıyordum. Koridordaydım. Bir çocuk geldi yanıma. Kahve içmek istediğini söyledi. Hayır dedim ama o kolumu tuttu. Benim aklıma daha önceki tecrübelerim geldi. Korktum. " Daha sonra Berfu'nun şu an ki hayatıyla ilgili biraz daha konuştuktan sonra İzel onu fazla yormadan seansı bitirdi.
Uraz "Nasıl geçti bir tanem? " diye sordu. Berfu ona aldırmadan Efe'yi onun kucağından alıp kendini dışarı attı. Efe Berfu'nun ilacıydı. Derince soludu kokusunu. "Seni seviyorum bebeğim. " dedi. "Bende seni seviyorum anne. " dedi Efe. Berfu Efe'yi öpücük yağmuruna tuttu. Bunları uzaktan izleyen Uraz ise onlara bakıp tekrar ve tekrar rabbine şükretti.
Tekrar eve geldiklerinde Berfu çok yorgun olduğu için uyumaya gitti odasına. Bu sırada diğerleri günün kritiğini yaptılar. Uraz Berfu ile konuşmak için daha sonra odasına gitti. İçeriden hiç ses gelmiyordu. Kapıyı çaldı ama yine ses gelmedi. Yavaşça açtığında Berfu'nun uyuyor olduğunu gördü. Yanına ilerlediğinde yastığının ve yüzünün ıslak olduğunu gördü. Gül güzelini üzmüş ağlayarak uyumasına sebep olmuştu.
Evettt Uraz kendini nasıl affettirecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~
General FictionÖzge onu döven çalıştıran ve satmaya kalkan ailesinden başka kimsesi olmayan bir kız... Korkmaz ailesi tek kızları tarafından parçalanmış bir aile... Korkmaz ailesinin kapısına aynı zamanda 10 hayatın ortasına bırakılan bir mektup... ...