55

3K 120 18
                                    

      Dün gece salona serdikleri yer yatağında yatmıştı tüm kardeşler Efe hariç rahat etsin ve evin yerleşmesi sırasında ortada kalmasın diye onun odasını hazırlamışlardı. Berfu yine gece kalkıp kontrol etti Efe'yi. Bu sırada Uraz yine uyanmıştı. Bu sefer Sarp'da uyanmıştı. Abisininde uyanık olduğunu görünce konuşmaya başladı.

S: Abi nereye gidiyor Berfu?

U: Efe'yi kontrole.

S: Niye bir şey mi oldu Efe'ye?

U: Hayır Efe iyi. Berfu her gece onu kontrole gidiyor. Resmen kendini Efe'ye adadı.

S: Neden böyle bir şey yapıyor ki?

U: Efe küçük ve galiba bu şiddet olayları falan onu koruması gerektiğini düşünüyor bence. En azından benim fikrim bu. Berfu için bir psikolog mu ayarlasak? Daha sonra Berfu'nun mahkemesi içinde delil aramalıyız.

S: Yarın hepsine bakarız abi.

U: Hadi yat sen abim birazdan gelir Berfu'da. Keşke Efe'yi de buraya yatırsaydık. Sadece Efe'nin odasını hazırlamıştık rahat yatsın diye.

S: Bunu tahmin etmiyordum abi.

U: Ben düşünemedim. Neyse yat abim yatta dinlen. Yarın uzun bir gün olacak.

     Daha sonra Sarp tekrar uyumaya çalıştı. Berfu döndüğünde abisini yine uyanık görünce kaşları çattı.

B: Uyandırdım mı seni abi?

U: Uykum hafiftir meleğim senlik bir durum yok. Sorun yok değil mi iyi Efe?

B: İyi abi. Hadi uyuyalım.

      Daha sonra Sarp ve Uraz sıkıntılı bir uykuya daldı. Uraz az kaldı dedi kendi kendine tüm sorunlardan kurtulmalarına az kaldı.

      Sabah ilk Rüzgar uyanmıştı. Baktığında yanında meleğinin olduğunu ve ona sıkıca sarıldığını görünce yüzünde güller açmıştı adeta. Uyanmaması için neredeyse nefes almaya almayacaktı. Berfu'yu izlemeye başladı. 1 saatten fazla olduktan sonra uyanmıştı Lodos. Yanındaki kardeşinin halini görünce kahkaha atmak istese de kimse uyanmasın diye kendini sıkmaya başladı. Rüzgar abisinin bu halini görünce kaşlarını çattı.

R: Abi ses yapacaksın uyanacak. Uyanıkken hayatta böyle sarılmaz hala güvenmiyor tam olarak.

L: Sarılır Fırtınam niye sarılmasın yalnızca hala çekiniyor. Ona biraz zaman ver. Biriciğimiz bize alışacak. Çok güzel bir aile olacağız. Hoş şuanda da çok güzel bir aileyiz.

R: Her şey bir şaka gibi. Biri çıkıp şaka yaptık diyecek Berfu'yu ve Uraz abimi alıp gidecek o kızı geri getirecek gibime geliyor.

L: Yok abim öyle bir şey istersen cimcikleyebilirim.

R: Yok almayayım.

A: Abilerim az susun ya sabah sabah vır vır konuşup duruyorsunuz tepemde. Hem kim alıyormuş Berfumla abimi yiyorsa denesin.

L: Şaka yapıyor Rüzgar abin Atilla yok öyle bir şey.

U: Olamaz zaten çocuklar. Bu konuyu kapatın hadi. Herkes kalkıp elini yüzünü yıkasın ben kahvaltıyı hazırlamaya başlayayım. Daha sonra odaları halledelim.

     Uraz'ın konuya son noktayı koymasıyla birlikte Rüzgar üzülerek Berfu'yu uyandırdı. Lodos ve Atilla'da diğerlerini. Berfu uyanınca etrafına söyle bir baktı ilk başta nerede olduğunu hatırlayamasada daha sonra anılar zihninde canlanmıştı. Daha sonra hala sarılı olduğu bedene baktı. Bu Rüzgar abisiydi.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin