7

13.6K 445 15
                                    

A: Ama olmaz ki bilmeleri gerek. Dava açılır bir şeyler yapılır. Söyleyelim.

- Hayır Atilla olmaz lütfen aramız düzelince belki ama şuan olmaz nolur yalancıktan mı aile olalım?

A: Off tamam ama bir şey olduğunda bana söyleyeceksin hastaneye gideceğiz. Krem falan var mı?

- Var var merak etme. Söylerim de sen hiç merak etme Atilla'cığım. Sen niye gelmiştin bu arada?

A: İyi misin diye bakmaya geldim.

- He tamam iyiyim biraz uyuyacağım kendime gelirim o zaman.

A: Ben de seninle uyuyabilir miyim?

- Tabiki olur.

     Sonra Atilla'yla yatağa yattık. Hemen beni göğsüne çekip sanki bıraksa kaçacakmışım gibi sıkı sıkı sarıldı. Onunla uyumak bana rahat hissettiriyor. İkiz olmak buysa gerçekten çok güzel. Ona kavuştuğum için gerçekten çok şanslıyım. Bir süre sonra bende uykuya daldım.
.
.
.
.
      Konuşma seslerine uyandım. Ama o kadar yorulmuşum ki gözlerimi açamadım. Bende biraz dinlemeye karar verdim.

X: Lan Atilla'ya bak hemen alıştı kıza.

Y: Acaba onun gibi kötü biri midir?

Z: Nedense emin olamıyorum. Keşke bunu bilmenin bir yolu olsaydı. O zaman hep istediğim kız kardeşim mi değil mi öğrenmiş olurduk.

A: Abilerim napıyorsunuz biricik ikizimi uyandıracaksınız. Ayrıca o kötü biri değil ben inanıyorum. Güzel bir aile olacağız biz.

Y: Atilla o kız yüzünden çok canımız yandı hemen güvenmemizi bekleme.

A: Ama en azından deneyin olur mu?

Z: Bakarız bakarız.

      Yeni uyanıyor gibi yapıp kalktım. Hepsine göz gezdirdim. En son Atilla da durdum.

- Günaydın.

A: Günaydın ikiz iyi uyudun mu iyi misin, bir yerin ağrıyor mu?

- Atilla sakın iyiyim ben de acıktım.

A: Acıktın mı hiii hemen yemek yemeklisin açlık önemli. Zaten çok zayıfsın. Hadi kalk kalk. Yada dur yavaş kalk basın döner.

       Atilla taramalıya bağlayınca tam susturmak için ağzımı açmıştım ki başka bir ses duyuldu. " Atilla sus artık. "  Veeee Atilla susar. Rahatladım yaw o nasıl bir çene. Bir süre sonra aşağı inip yemek yedik. Sonra ben dinlenmek istediğimi söyleyip yukarı odama çıktım. Acaba gerçekten aile olabilecek miyiz???
Kafamda deli sorular.

Sizce aile olabilecekler mi???

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin