48

3.2K 151 3
                                    


       Polisler deponun etrafını ararken küçük bir kulübe buldular. Temkinli bir şekilde kulübeye giren polisler saklanmış bir şekilde bulmuştu Harun'u. Harun o kadar polise karşı bir şey yapamayacağını anlayınca teslim oldu. Deponun yanına dönen polisler Harun'u arabaya bindirdiler. Arabaya bindirilirken resmini çekti başkomiser. Daha sonra Berfu'nun abileriyle birlikte depoya girdi. Berfu hala köşede oturuyordu. Abilerini görünce gözleri doldu. Başkomiser Berfu'ya gülümsedi.

K: Artık çıkabilirsin küçük hanım.

B: Hayır hayır çıkmam. Olmaz. Abi bir şey söyle çıkmam, çıkamam.

U: Sakin ol güzelim.

K: Bak küçük hanım onu yakaladık. Merkeze gidiyor tamam mı? Hem kanıtım da var.

Berfu'ya resmi gösterdi.

B: Ama ya kaçarsa.

K: Kaçamaz. Bak birazdan zaten merkeze ulaşacak bir daha da çıkamaz oradan.

B: Abi korkuyorum. Efe'ye bir şey olursa.

U: Olmayacak bebeğim korkma tamam mı? Onu yanımdan asla ayırmayacağım.

B: Ta..tamam. Ama dikkat edeceksiniz Efe'ye tamam mı?

&: Tamam.

       Sonra Berfu koşarak abisine sarıldı. Uraz koklayarak öptü meleğini. Bir kaç saatte ne kadar da çok özlemişti.  Diğerleri hasretle baktılar Berfu'ya. Berfu onların bu bakışını görmüştü. Abisinden ayrılınca onlara döndü. Artık zamanı geldiğini düşündü. Onlar Berfu'ya çok yardımcı olmuş ve iyi davranışlardı. Artık onlarında kendini sevdiğini biliyordu.

B: Abilerim sarılsak mı birazcık.

&: ABİ Mİ?

      Berfu onlar bağırınca Uraz'ın arkasına saklanmıştı. Bunu gören Sarp eliyle anlına vurdu.

S: Özür dileriz Berfu. Biz çok şaşırdık.

B: Şey sarılabilir miyim?

S: Tabiki tabiki ay perim.

B: Ben miyim ay perisi?

S: Evet ay perim. Sen abi dedin ya ben daha ne isterim senden.

      Sarp ile Berfu sarıldıktan sonra Berfu sırayla hepsine sarıldı. Hepsi çok mutluydu. Berfu kabul etmişti onları daha ne olsun.

       Daha sonra depodan korka korka çıkmıştı Berfu. Şimdi ise eve Koray'ın evine gelmişlerdi. Kapıyı çaldılar. Elinde vazoyla Koray'ı gördüler karşılarında.

U: Koray ne yapıyorsun kardeşim?

K: Ne olur ne olmaz diye. Evde iki tane kardeşim var benim.

U: Koray sen tek çocuksun kardeşim.

K: Uraz Berfu'nun kaçırılmasının üzüntüsünü hala üstünden atamadın galiba saçma konuşuyorsun. Sen benim kardeşimsin senin kardeşin benim kardeşim. Atilla ile Efe içeride Efe'nin uykusu geldi ama ablası gelmeden uyumayacakmış.

       Daha sonra Koray kapının önünden çekildi ve kardeşler içeri girdiler.

B: İkizzz, Efeee.

E: Ablaaa.

A: Diğer yarımmmm.

        Üçüde sarıldılar. Birbirlerini çok özlemişlerdi.

E: Abla sen neredeydin?

B: Kayboldum canım ama abilerimiz buldu beni.

E: Kahraman abilerimm.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin