43

3.4K 150 3
                                    

Yazar'dan

E:Abla ben kötü bir şey yapmadım.

B: Buna eminim ablam. Hadi söyle bana kim yaptı çeneni ve yanağını.

E: Abla korkuyorum.

B: Korkma bebeğim bundan sonra seni hiç yanımdan ayırmayacağım her kim yaptıysa cezasını çekecek. Hadi söyle kim yaptı?

E: Abla yaptı.

B: Ezgi mi? Onunla ne zaman karşılaştın?

E: Hayır yemek yapan abla.

B: Hizmetli ablalardan biri mi yaptı?

E: Evet. Dün buradaydı. Sizi sordum sizi istediğimi söyledim o da bana vurdu.

B: Hiii. Başka bir yerinde bir şey var mı? 

E: Buramı bir de kolumu tuttu ve acıttı.

     Efe çenesini göstererek. Berfu artık bu kadından nefret ediyordu. Artık mesele kıskançlık değildi. Berfu Efe'nin koluna da baktı.

B: Tamam bebeğim. Sen burada resim çiz ben aşağıdayım korkma tamam mı?

E: Ama gitmiycektin abla.

B: Gitmiyorum bir tanem aşağıda olacağım.

     Berfu Efe'nin böyle ikna olmayacağını anlayınca komidinin üzerindeki telsizi eline aldı.

B: Bak ablacım. Burası senin sesini duymamı sağlar. Bu burada durur ve diğeri de benim yanımda durursa ben senin her dediğini duyarım. Böyle olur mu?

E: Hmm olur ama hemen geleceksin tamam mı?

B: Tamam bebeğim.

     Berfu Efe'yi öpüp telsizi aldı ve aşağıya indi. Dalgınlıkla merdivenin sonuna yakın bir basamağında düştü. Kopan gürültüyle salonda oturan kardeşler ve Ali Rıza da hole geldi.

A: İkiz iyi misin?

B: İyiyim sadece ayağımı boşluğa bastım ondan oldu.

     Uraz Berfu'yu kucağına aldı. Salona geçip bir koltuğa oturdu. Berfu'da abisine sıkıca sarıldı. Uraz Berfu'da bir şeyler olduğunu anladı. Dün geceden beri dalgındı zaten.

U: Can parçam dünden beri sende bir şey var ne oldu hadi anlat bana?

B: Abi. Sakin kalmaya çalışın ama.

U: Tamam denerim hadi söyle güzelim.

B: Abi. Şey. Dün Efe'yle o hizmetli evde yalnızdı ya.

     Herkes bu konuşmaya dikkat kesilmişti.

U: Ee.

B: Onu dö..dövmüş.

&: NEE!

S: Ne demek dövüyor?

B: Dün bizi sormuş Efe o da buna kızmış. Koluyla çenesini sıkmış tokat atmış. Dün Efe'yi kontrole gidince gördüm. Bugün daha kötü çenesiyle yanağı mosmor. Kolu da aynı şekilde. Şimdi yukarı da konuştuk Efe çok korkuyor abi. Zoraki söyledi bana da. Abi bir şey yap ne olursun ben kendimi koruyamadım Efe'nin de böyle bir şey yaşamasına izin vermem. En kötü gider döverim onu daha önce hiç kavga etmedim ama onu hastanelik ederim.

      Salondaki herkes dişlerini sıkmıştı.

L: Ne demek Efe'yi dövmek.

Selim: Kendini koruyamamak ne demek?

U: Selim senin sorunu sonra cevaplacağız. Şimdi konu Efe. Atilla bilgisayarımı getirir misin?

A: Tamam abi.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin