32

6.1K 224 15
                                    

- NE DEMEK YABANILEŞMEK BU NASIL BIR TABİR BU NASIL ANNE BABALIK SIZ BUNU ÇOCUĞUNUZA NASIL SÖYLERSİNİZ! YAZIKLAR OLSUN! SIZE GÜVENME AİLE OLMA ÇABALARIMA YAZIK! REŞİT DEĞİLİM OLSAM BURADA BIR DAKİKA DAHA DURMAM AMA MAALESEF!  ABİM SİZİ AFFEDENE KADAR BANA YAKLAŞMAYIN! KIZIM DAHI DEMEYİN! Abim ben yukardayım sende gelirsin. Atilla ve Efe siz de benimle gelin bir şey konuşacağım.

       Benimle beraber yukarı gelen Atilla ve Efe'yi yatağa oturttup bende oturdum.

- Efeciğim bak canım Uraz abimle annemle babam küsmüş. Bende annemle babama kızdım ama sen üzülme tamam mı?

E: Tamam abla.

- Hadi sen odanda oyuncaklarınla oyna.

Efe çıktıktan sonra Atilla'ya baktım.

- Atilla sen başından beri aile olalım istiyorsun ki zamanla abilerinle aramız düzelecek ve biz gerçekten kardeş olacağız ama Defne hanım ve Melih bey benim için yok. Bir daha anne baba diyemem onlara sadece abim affederse eski bir tanıdık gibi mesafeli bir şekilde devam eder. Bu durumlar bizim ilişkimizi etkilemeyecek siz benim her zaman biriciklerim olarak kalacaksınız. Bir de bu şiddet meselesi Sarp ile abim biliyor onlar kime söyledi bilmiyorum sen yine kimseye bir şey söyleme. Abime hayatımı anlattım. İkizimsin diğer yarımsın bilmen gerek diye düşünüyorum.

A: Teşekkür ederim ikiz ve anne babama bende kızgınım. Peki sen bize kızgın mısın?

- Bana niye söylemediniz?

A: Bize daha alışamamıştın kafanı karıştırmak istemedik.

- Peki abim ne hissederdi siz görüşmeye gidince?

A: Abim.. Benim sık sık kalbim ağrır ya da vücudum da yanma, uyuşma gibi şeyleri çok hissederim. Abimi görmeye  gittiğimde de olmuştu abim elimi tuttu ve bana sıkıca sarıldı. "Can parçam çok üzgün" dedi. Ben şuan çok mutluyum keşke o zaman abime inansalardı ama maalesef.  Beni her gördüğündesen geliyordun bence aklına çünkü biz çift yumurta ikiziyiz ve seni hayal etmeye çalıştığını düşünüyorum.
(Not: Internette ikiz telepatisi diye bir şey yok diyor boş verin bence var kitap bu herşey benim uydurmam. )

- Teşekkür ederim ikiz.

       Ona sarıldım o da bana sarıldı ve bir süre öyle durduk kapı çalınca uzaklaştım.

- Gelebilirsiniz.

Gelen Uraz abimdi.

U: Bölmüyorum ya.

- Hayır tabiki abi sohbet ediyorduk.

U: Tamam. Hadi kardeşim sen çık ben Berfu ile konuşacağım.

A: Tamam abi.

O çıktıktan sonra abim benim yanıma gelip oturdu.

U: Niye öyle davrandın can parçam?

- Abi nasıl davranmamı bekliyorsun? Onlar siz kardeşleri birbirinden ayırmış. Efe'nin senden haberi bile yok. Sen gerçekten affedene kadar benim için Defne hanım ve Melih bey olacaklar sonrasında da anne baba diyemem onlara tekrar. Aile duygusunu tatmadım ama bu olmadığından eminim. Biz onlarla burada gülerken senin orda canının yanması değil. Sen dahil kimse kusura bakmasın kararım bu.

U: Tamam meleğim benim. Sen ne dersen o. Dışarı çıkalım mı seninle?

- Olur.

U: Nereye gitmek istersin?

- Önce kahvaltıya gidelim sonra da sen beni parka götür. İstediğin gibi küçük bir çocuk olarak.

Bunun üzerine Uraz abim bana sıkıca sarıldı.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin