68

429 10 4
                                    

"Karar Latif Özakman adlı şahsın çocuğa tecavüz ve alıkoyma suçlarından 8 yıl 11 ay hapsine, bahsi geçen çocuğun manevi zarar görmesi sebeiyle 1 yıl 3 ay daha hapsine. Toplamda 10 yıl 2 ay hapsine karar verilmiştir. Bu suça ortak olan Mehmet Pak adlı şahsın insan ticareti ve yardım ve yataklık suçundan 4 yıl 7 ay hapsine. Zümrüt Pak adlı şahsın da yardım ve yataklık suçundan 2 yıl hapsine karar verilmiştir. "

(Bu konularda bir fikrim yok. İçimden geçeni azaltıp uydurmaya çalıştım.)

     Korkmaz kardeşler büyük bir mutlulukla ayaklandılar. Berfu'yu da alıp duruşma salonundan çıktıklarında yüzlerindeki gülümseme bir an bile silinmedi.

     Büyük bir mutlulukla eve gittiklerinde Efe ve Münevver'in yemek hazırlığında olduğunu gördüler. Münevver kutlama için hepsinin en sevdiği yemekleri yapıyordu. Evde yankılanan o enerjik müzik kutlamanın habercisi idi. ÜStlerini değiştiklerinde hepsi bir koldan Münevver'e yardım etmeye başladılar. Bahçeye kurdukları o güzel sofra ile keyiflerine diyecek yoktu. Zor da olsa, ne kadar acı çekerlerse çeksinler sonunda bir aradalardı. Yüzlerindeki gülümseme, kalplerindeki mutluluk, ruhlarındaki huzurla meyve sularını havaya kaldırdılar..

SON

Evet bu kitabın artık sonuna geldik. Gönül ister ki tüm taciz ve tecavüz mağduru çocuklarımız Berfu gibi olsa. Yine de umarız bir gün adalet yerini bulur.

Okuyan, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Berfu benim ilk kitabımdı. Umarım beğenmişsinizdir. ' EBEDİYET SOKAĞI'NIN KRALİÇESİ' kitabıma göz atmayı unutmayın. o da yayında. Hatta finali yakın onunda.

Bütün kitaplarımı ÇİZGİ STUDİO uygulamasında da daha toparlanmış haliyle yayınlayacağım. Yine karla_yazar adıyla. takip edip destek olmayı unutmayın.

YENİ KURGULARDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

KARLA

İNSTAGRAM: Karla_yazar
1000kitap: Karla_yazar
ÇİZGİ STUDİO: Karla_yazar

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin