57

2.7K 116 10
                                    

        Sabah olmuş. Doktor kontrole gelmişti. Berfu'nun testleri temiz çıktığı için taburcu etmişti. Şimdi ise Uraz Berfu'yu giydiriyor Sarp'da hastaneden çıkış işlemleriyle ilgileniyordu. Kısa sürede Sarp odanın önüne gelmişti. Kapıyı çaldı. Uraz giydirmiş olduğu Berfu'yu kucağına alarak odadan çıktı. Daha sonra arabaya binip yola koyuldular.

Atilla'dan

        Bugün Berfu hastaneden çıkıyor. Bir gecede çok özledim ikizimi. Sabah Sarp abim hastane Uraz abimle Berfu'yu almaya gidince bizde Koray abinin evinden kendi evimize geçtik aslında Koray abide gelecekti ama iş yerinde sorun çıkmış. Kahvaltı hazırlamaya başladık. Masada bir kuş sütü eksikti resmen. Daha sonra ikizcanım gelince öpüp sarıldık hepimiz ona. Artık bizden fazla rahatsız olmuyordu. Daha doğrusu abimlerden. Yine de Berfu'yu sıkmamaya özen gösteriyorlar. Kahvaltı ettikten sonra Berfu çok uykusu olduğunu söylediği için odasına çıktı. Tabi Berfu'yu fazlasıyla özleyen Efe'de.

        O gün tam olarak neler olduğunu bilmediğimiz için hepimiz meraktaydık. Ancak Berfu'yu sıkmak ya da korkutmak istemediğimiz için kendimizi geri çekmeye çalışıyorduk.

Uraz'dan

       Berfu uyandıktan sonra Efe'yi aşağıya gönderip Berfu'yla odada baş başa kalmanızı sağladım. Berfu yatakta oturuyordu. Bende karşına oturup önce anlını öptüm sonra ellerini tuttum.

- Berfum daha iyi misin güzelim?

B: İyiyim abi.

- Konuşalım mı peki biraz?

B: N..ne konuşacağız abi?

- Korkma can parçam. Biz sana kızmıyoruz. Yalnızca seni bu hale getiren sebep ne onu merak ediyoruz. Anlatmak ister misin? Mecbur değilsin kendini zorunda hissetme bizimle her şeyi konuşabilirsin tamam mı bebeğim?

B: Abi..

       Berfu ağlayarak bana sarıldı. Bende ona sıkıca sarıldım. Saçlarını okşayıp sakinleşmesini bekledim. Biraz daha kendine gelmişti. Benden ayrılmadan kafasını göğsüme yaslayıp konuşmaya başladı.

B: Abi ben bir şey yapmadım.

- Biliyorum canım sakin ol.

B: Benden hoşlanıyormuş tanışmak, kahve içmek istediğini söyledi. Onu tanımadığım için kabul etmedim. Sonra kolumu tuttu. Abi o gece geldi gözümün önüne.

       Olay şimdi anlaşılmıştı işte. Berfu'yla bu psikolog ve mahkeme işini henüz konuşamamıştık kısmet bu güneymiş.

- Abim beni yanlış anlama ama psikoloğa gitmek ister misin?

B: Bi..bilmem ki.

- Sana iyi gelebilir. Ne dersin istersen düşün biraz.

B: Düşüneceğim baba.

- Bir şey daha var Berfum. Bu sana tecavüz eden şerefsizi dava etmek istiyoruz tabi ona yardım edenleri de.

B: Olur baba.

- Tamam güzelim. Seni çok seviyorum birtanem.

B: Bende seni çok seviyorum kahramanım.

       Berfu arkadaşlarıyla sohbete dalınca bende aşağıya indim. Çocuklar salonda oturmuş beni bekliyordu. Hepsi bu durumu fazlasıyla merak ediyor. Efe ise odasında oyun oynuyordu.

L: Ee ne olmuş abi?

- Çocuğun biri Berfu'ya ondan hoşlandığını ve kahve içmek istediğini söylemiş. Ber..

R: Ne demek hoşlanmak, kahve içmek? O kim benim güzelim böyle bir şey diyecek?

U: Sakin ol abim. Berfu birisini severse gelir bize söyler gerisini de biz Berfu'dan uzak tutarız zaten. Şimdi lafıma devam ediyorum. Berfu reddedince kolunu tutmuş Berfu'nun da tramvasını tetiklemiş. Psikolog mevzunun da düşünecek.

3 gün sonra...

Berfu'dan

        Kuzenler gelmiş. İyi anlaşmıştık. Kısaca tanıtayım.

Amcalarım: Mert Korkmaz ve eşi Sedef Korkmaz
                        ▪︎ Ekin Korkmaz
                        ▪︎ Semih Korkmaz
                        ▪︎ Kaya Korkmaz
                        ▪︎ Sümeyye Korkmaz
                     
                        Özgür Korkmaz ve eşi Meryem Korkmaz
                        ▪︎ Emel Sipahi
                        ▪︎ Meral Korkmaz
                        ▪︎ Okan Korkmaz

Dayılarım: Vedat Özsoy ve eşi Kiraz Özsoy
                      ▪︎ Eren  Özsoy
                      ▪︎ Kartal Özsoy
                      ▪︎ Kerim Özsoy

                      Alpay Özsoy ve eşi Ceylan Özsoy
                      ▪︎ Zeynep Evren
                      ▪︎ Kadir Özsoy

        Zeynep  abla, Ekin abi, Emel abla ve Semih abi evliymiş. Meral abla ve Eren abi de nişanlı.

        İki hizmetli abla var evde. Kahvaltı hazırdı. Bende ikizimi uyandırmaya gelmiştim. Yatağına yaklaşıp yanağından öptüm.

- İkizzz hadi uyan artık.

A: Biraz daha..

- Hadi kalk kahvaltı hazır herkes seni bekliyor.

A: Ya Berfu.. Ben uyumak istiyorum.

- Kahvaltıdan sonra uyursun hadi ikizim lütfen.

A: Off tamam.

      Daha sonra yatakta oturur hale geldi. Gözlerini ovuşturdu. Daha sonra kalkıp yanağımı öptü ve banyoya doğru ilerlemeye başladı. Bende aşağıya indim.

Kısa olduğunun farkındayım ama gerçekten yazamadım. Bir daha ki bölümde umarım telafi edebilirim.

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin