29

6.1K 260 22
                                    

     Odada düşünüp durmaktan kafayı yiyeceğim. Kime güvenebilirkm ki. Hemen koşturarak aşağıya indim. Herkes aşağıda oturuyordu.

- Sarp bana kanıt göster. Hemen!

S: Tamam sakin ol. Sen git üzerine bir şeyler giy. Bende hazırlanayım sana onu göstereceğim. Aranızdaki benzerlik azımsanmayacak kadar büyük.

- Tamam 5 dakikaya aşağıda ol. Ben zaten üzerimi değiştirip geldim.

     Sarp yukarı çıkınca annem ve babam hariç herkese dönüp konuşmaya başladım.

- Başka kim onun hakkında bir şey biliyor?

L: Ben anlatayım;
Adı Uraz
29 yaşında
Siz doğduğunuz da 12-13 yaşlarındaydı.
Hastaneye yatırıldığı da ise 15 yaşına girmesine 2,5 ay kadar vardı. Doğum günü 12 Aralık. Eylülün 3 ünde yatmıştı.
Efe onu hiç görmedi. Efe'yi biliyor ama annemler görüştürmeye hiç götürmedi.
Atilla hastaneye yaptığından beri sadece doğum gününde görebiliyor. 
Biz sık sık gidiyoruz. Ama reşit olmadan önce bizimde sadece doğum günlerimizde gitmemize iznimiz vardı.

     Annemlere daha çok sinir oldum. Eğer bunlar doğruysa elimden çekecekleri var.

- Hazırsan gidelim Sarp.

S: Tamam meleğim.

      Annemlere sinirli bir bakış atıp kapıya ilerledim.
Yolda aklıma gelenlerle tedirginliğim level atladı.

- Sarp ya inanmazsa. Ya beni istemezse.

S: Berfu abim senin için canını verir. Sen öl de ölür o sana. Bir kere 16 yıl önce burnuna gelen kokuyu alsın. Seni bir daha kimse ondan ayıramaz o zaman küçük bir çocuktu. Ama artık biri öyle bir şey yapmaya kalksın. Bu dünyayı yıkar kimseyi sağ çıkarmaz. Dışarıya serttir. Ama sana asla. Rahat ol tamam mı?

Başımla onayladım.

Yaklaşık 1 saat gittikten sonra sıkılıp Sarp'a döndüm.

- Bir saattir yoldayız fizana mı kapattınız bu adamı?

S: Asla güzelim. Biz elimizde öyle bir imkan olsa onu başımızın tacı ederdik. Ama annemler Ezgi'ye zarar verir diye ve biz habire onu ziyarete gitmeyelim diye onu Sakarya'daki bir yere kapattılar.

- Ne kadar daha var?

S: 45 dk 1 saat kadar yol durumuna göre değişiyor.

- Anladım. Evde odası falan var mı?

S: Senin odanın yanında ki oda. Kapıyı açmayı denemedin mi hiç kapısı kilitli.

- Hayır mecbur kalmadıkça hiç birinizin odasına girmedim. Atilla ve Efe hariç.

S: Bundan sonra istediğin zaman gelebilirsin.

- Hiiii Sarppp.

S: Ne oldu meleğim.

- Ben güzel miyim? Güzel gözüküyor muyum? Beni beğenir mi ki? Bir dükkanda dur elbise alalım. Böyle süslü falan. Beğenmeyecek beni..

S: Hayır güzelim o seni her halinle beğenir. O seni ilk doğduğunda kanlı haldeyken bile öptü kokladı.

- Yaaa.

S: Bakıyorum düştünüz küçük hanım.

- Ne düşmesi canım. Küpemi düşürmüştüm de ona bakmak için.

Bunun üzerine Sarp kahkaha attı. Vay canına gülebiliyormuş. Bende de biricik arkadaşlarıma bakayım bari.

WhatsApp konuşması
3 prens 1 prenses

YENİ HAYATIM: ~ BERFU ALKIM KORKMAZ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin